BEG airport status
Pušten u rad renovirani Terminal 1 Aerodroma Nikola Tesla Sve faze proširenja terminalnih kapaciteta Aerodrom Nikola Tesla će finansirati iz sopstvenih sredstava / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Pušten u rad renovirani Terminal 1 Aerodroma Nikola Tesla

Aerodrom Nikola Tesla započeo je investicioni ciklus u planiranoj vrednosti od 20 miliona evra renoviranjem Terminala 1, koji je danas pušten u rad. Putnicima je obezbeđen još jedan granični prelaz sa četiri šaltera pasoške kontrole.

Kako saopštavaju iz Aerodroma Nikola Tesla, u toku prve faze rekonstrukcije, uređeno je novih 1.450 kvadratnih metara poslovnog prostora, radi proširenja aerodromskih kapaciteta i novih komercijalnih sadržaja. Plan je da se kapacitet beogradskog aerodroma poveća za oko 40 odsto do kraja naredne godine.

IMG_0689
Aerodrom Nikola Tesla obezbedio je putnicima još jedan granični prelaz sa četiri šaltera pasoške kontrole / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Svim putnicima koji se na let prijavljuju u renoviranom Terminalu 1 omogućen je direktan pristup čekaonicama i fingerskim hodnicima, čime je skraćena dužina njihovog kretanja kroz aerodromsku zgradu, a proces otpreme putnika je pojednostavljen. Novitet je i posebna prostorija u okviru čekaonice za roditelje sa malom decom.

Iz Aerodroma Nikola Tesla kažu da su za posao uređenja i adaptacije angažovane domaće građevinske firme, a da sve faze proširenja terminalnih kapaciteta finansiraju iz sopstvenih sredstava.

 

 

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

М

Свако проширење је лепа вест па и ова!

Међутим зашто поред међународног Енглескохг језика, па где је званична ЋИРИЛИЦА.
„Покондирене тикве“ не схватају да латинице има где хоћеш, њима, гостима,бизнисменима и туристима је занимљива Ћирилица, по томе знају да су у другачијој земљи!
И они мурали ми нису баш најјаснији?

Јавно предузеће морада има и Ћириличне натписе, бре!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…

16. Mar 2025.Pogledaj
16. Mar 2025.Pogledaj

Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.

16. Mar 2025.Pogledaj

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj