BEG airport status
Aerostar o uspehu u 2015: Rekordan broj „D Checkova“ "D check" urađen na 48 aviona u 2015. godini / Foto: Ainonline

Aerostar o uspehu u 2015: Rekordan broj „D Checkova“

Rumunski Aerostar postigao je rekordan broj „D checkova“ u ovoj godini, rečeno je u ovoj kompaniji:

– Kompanija je do sada završila 48 „heavy maintenance“ radova, uglavnom na B737 („Classic“ i „Next Generation“) i na letelicama iz A320 porodice.

Sa još 17 aviona koje smo ugovorili, ukupan broj biće 65 – što je najbolji rezultat do sada – navode u Aerostaru.

Kako je rečeno, kompanija je u proteklih 11 godina uradila ukupno 380 HMV-a.

Aerostar je nedavno obavio „re-skinning“ kargo aviona B737-300SF za čarter kompaniju „Swift Air“, investirao u alate i opremu, ali i u kadar i obuke.

– Nedavno je predstavljena tehnologija „LEAN 5/S“ za uredno i bezbedno poslovno okruženje van industrijskog sektora. Potrebna je disciplina na svim nivoima. Ovo je od suštinske važnosti za dobro rukovođenje – navode u Aerostaru.

Učešće na izložbi „MRO Europe“, Aerostar će iskoristiti da pojača svoj položaj na evropskom tržištu, kažu u kompaniji.

– Od kako je Aerostar započeo MRO za putničke avione, izgrađen je čvrst krug klijenata sačinjen od kompanija iz Zapadne i Istočne Evrope, sa Bliskog istoka i iz Afrike. Taj krug se širi – saopšteno je iz Aerostara.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj