BEG airport status
Hrvatska: Prevoz pacijenata uz bolničke usluge – „Air Pannonia“ potpisala ugovor sa bolnicom „Sv. Katarina“ Ugovor o zajedničkom pružanju usluga pacijentima/ Foto: Air Panonia

Hrvatska: Prevoz pacijenata uz bolničke usluge – „Air Pannonia“ potpisala ugovor sa bolnicom „Sv. Katarina“

Specijalna bolnica za ortopediju, hirurgiju, neurologiju i fizikalnu medicinu i rehabilitaciju „Sveta Katarina“ i osiječka kompanija koja se bavi hitnim medicinskim avio-prevozom, „Air Pannonia“, potpisale su ugovor o zajedničkom pružanju usluga pacijentima, rečeno je u hrvatskoj kompaniji.

– Prednosti za pružanje zajedničkih usluga leže u tome što je „Air Pannonia“ osposobljena za sletanje na male aerodrome – na ostrvima, skijalištima, što u istom danu omogućava transport pacijenata, dijagnostiku, kao i izvođenje operativnog zahvata u bolnici „Sv. Katarina“ – navode u kompaniji.

Kako je rečeno,  „Air Pannonia“ gotovo celokupno svoje poslovanje ostvaruje u inostranstvu dok bolnica „Sv. Katarina“ godinama pruža usluge pacijentima iz SAD-a, Kanade, Nemačke, Francuske, Irske, Iraka, Slovenije, Austrije, Australije, Libije, BiH, Srbije, Makedonije, Turske.

– Prvi put je na tržištu Evrope razvijen zajednički koncept u kojem bolnica i vazduhoplovna kompanija u partnerstvu pružaju svoje usluge pacijentima koji dolaze sa teritorija cele Evrope, severne Afrike uključujući i severni deo Iraka i Saudijske Arabije – objasnili su u kompaniji „Air Pannonia“

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

St

Konacno i to Pohvalno da smo se probudili tako nesta je trebalo davno vec ostvariti, koliko ce to zivota spasiti.
Cestitamo
Familiji Vlasic da su uspjeli

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj