BEG airport status
Samit lidera grupe „Etihad Airways Partners“ Samit okupio sve lidere grupe "Etihad Airways Partners" / Foto: Etihad Airways

Samit lidera grupe „Etihad Airways Partners“

Generalni direktori avio-kompanija – članica grupe „Etihad Airways Partners“, sastali su se u Rimu kako bi se dogovorili i pokrenuli zajedničke inicijative za smanjenje troškova, povećanja prihoda i proširenja mogućnosti izbora za klijente ove alijanse, saopštio je Etihad ervejz.

Do sastanka je došlo nakon zaključivanja sporazuma o kolektivnom finansiranju, putem kojeg je prikupljeno 700 miliona dolara na svetskom tržištu.

– Pojedinačno smo mali učesnici na globalnom tržištu. Ali kolektivno, naša grupa obavlja letove ka 330 destinacija, ima gotovo 700 letelica i godišnje prevozi preko 100 miliona putnika, što nas čini sedmom po veličini grupom avio-kompanija na svetu – izjavio je predsednik i generalni direktor kompanije Etihad ervejz, Džejms Hogan.

Avio-kompanije sarađuju prilikom nabavke i osiguranja letelica,  uspostavljanja platformi za informacione tehnologije, zatim koriste zajedničke resurse, programe za obuku pilota i kabinskog osoblja.

Vrši se i transfer zaposlenih među avio-kompanijama, kao i međusobna preraspodela viška aviona.

Programi lojalnosti avio-kompanija su takođe povezani među partnerima.

Etihad ervejz grupa je osnovala „Global Loyalty Company“, koja je vlasnik „Etihad Guest“ programa i ima većinsko vlasništvo nad programom „Topbonus“ Erberlina,  „MilleMiglia“ Alitalije i programom „Jet Privilege“ Džet ervejza.

Er Srbija je prihvatila program  „Etihad Guest“, kao i Er Sejšeli i Etihad ridženel, dok NIKI koristi program „Topbonus“ .

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj