BEG airport status
Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding Ove godine Adria Airways Tehnika obeležila je kraj radova na hiljaditoj letelici / Foto: Adria Tehnika

Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding

Isplatom prodajne cene i prenosom 100% deonica, juče je uspešno izvršena prodaja kompanije Adria Airways Tehnika kompaniji Linetech Holding iz Poljske, saopšteno je iz slovenačkog MRO-a.

Slovenački državni holding (SDH) i aerodrom Ljubljna d.o.o. (dosadašnji vlasnici Adria Airways Tehnike, d.d) zaključili su ovaj sporazum na osnovu otvorenog procesa nadmetanja:

– Linetech Holding izabran je kao kupac nakon što je ponudio najbolju cenu za 100% deonica Adria Tehnike. Konzorcijum prethodnih vlasnika očekuje da će se celokupna transakcija obaviti do srede.

Ovo predstavlja uspešno okončanje dvostepenog procesa nadmetanja što će kompaniji omogućiti da nastavi svoj rast i razvoj, sačuva svoju globalnu ulogu ali i ulogu u svojoj domovini, Sloveniji – poručeno je Adria Tehnike.

 

Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika
Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika

Izvršni direktor kompanije Maksimilijan Pele izjavio je ovom prilikom da je procedura sprovedena korektno i da on prihvata promenu:

– Svi zaposleni Adria Tehnike bili su na ivici već duže vreme, sa mnogo pitanja, šta će biti sa njima i na koji način će se stvari odigrati. Upravo zbog toga sam zadovoljan da je naša kompanija sada u vlasništvu uspešnog MRO-a za koji ja verujem da će stremiti uspehu i rastu. Radujem se dobroj saradnji i radu ka ostvarivanju zajedničkih ciljeva. –

Piotr Kaczor, predsednik upravnog odbora Linetech Holdinga takođe je istakao optimizam povodom preuzimanja Adrie:

– Ponosni smo što možemo najaviti našu akviziciju Adria Tehnike. Cilj nam je da razvijamo ovu kompaniju, ulažemo u ljude, novu tehnlogiju i opremu. Zahvaljujući ovom pripajanju naše polje kompetencija će postati šire a sve u cilju zaokruživanja portfolia za radove na najpopularnijim tipovima letelica: Boing, Erbas, Bombardie, Embraer i ATR. Linetech namerava da nastavi sa zapošljavanjem u Sloveniji i proširi programe obuke za novozaposlene. Naša grupa će tako sada imati šest hangara za bazno održavanje što će nam pomoći da postanemo jedan vodećih MRO provajdera u Evropi. –

Linetech je osnovan 2009. godine i trenutno obavlja svoje aktivnosti na sedam aerodroma u Poljskoj. Kompanija zapošljava oko 200 ljudi.

2015. godina je peta godina postojanja kompanije Adria Airways Tehnika u ovoj formi. Tango Six je bio prisutan kada je slovenački MRO u julu ove godine obeležio kraj radova na hiljaditoj letelici.

Adria Tehnika u okviru svojih 8.000 kvadratnih metara prostora na aerodromu Jože Pučnik u Ljubljani nudi usluge tehničkog održavanja na familiji aviona CRJ (100/200/700/900/1000) kao i Erbas A320. 80% prihoda kompanije dolazi od klijenata iz Zapadne Evrope.

Izvršni direktor Maksimilijan Pele pričao je za naš portal u julu o istoriji Adria Tehnike, njihovim standardima, odnosu prema zaposlenim i trenutnim izazovima u MRO industriji:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Casual Observer na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Miloš77 u pravu je da Ukrajina dobija mrvice. Novih tenkova su dobili circa 50 komada. U veće. broju su dobili samo laka oklopna vozila. Kad bi samo Grčka i Bugarska otvorile skladišta i poslali svoje tenkove produžili bi rat za još dve godine sigurno. E sad zamislite kad bi Amerikanci poslali 500 M1 Abramsa umesto…

15. Feb 2025.Pogledaj

Dragan Brankovic na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Po mom mišljenju ubedljivo najlepši avion. Voleo bih da ga vidim kod nas na aeromitingu a i u našem RV ( što je verovatno nemoguće).

15. Feb 2025.Pogledaj

Dogma na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

I podrsak za Suhoj da se konacno odrekao zelenih felni na avionima! Znaci pakao kada vidim moderne avione i zelene felne is sssr-a

14. Feb 2025.Pogledaj

Zivko na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Rusija je 2013 godine oprostila Alžirskoj Narodnoj Demokratskoj Republici cak 4,7 miljardi dollara sovjetskog duga osim Alzira dugovi su oprosteni i Avganistanu i Mongoliji - po 11 milijardi dolara.Vijetnamu i Siriji 10 milijardi. Iraku josam milijardi,, Libiji 4,5, Etiopiji 4 milijarde dolara i Laosu 700 miliona dolara. Jedina zemlja koja Rusiji nije oprostila „sovjetski dug“…

14. Feb 2025.Pogledaj