BEG airport status
Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding Ove godine Adria Airways Tehnika obeležila je kraj radova na hiljaditoj letelici / Foto: Adria Tehnika

Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding

Isplatom prodajne cene i prenosom 100% deonica, juče je uspešno izvršena prodaja kompanije Adria Airways Tehnika kompaniji Linetech Holding iz Poljske, saopšteno je iz slovenačkog MRO-a.

Slovenački državni holding (SDH) i aerodrom Ljubljna d.o.o. (dosadašnji vlasnici Adria Airways Tehnike, d.d) zaključili su ovaj sporazum na osnovu otvorenog procesa nadmetanja:

– Linetech Holding izabran je kao kupac nakon što je ponudio najbolju cenu za 100% deonica Adria Tehnike. Konzorcijum prethodnih vlasnika očekuje da će se celokupna transakcija obaviti do srede.

Ovo predstavlja uspešno okončanje dvostepenog procesa nadmetanja što će kompaniji omogućiti da nastavi svoj rast i razvoj, sačuva svoju globalnu ulogu ali i ulogu u svojoj domovini, Sloveniji – poručeno je Adria Tehnike.

 

Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika
Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika

Izvršni direktor kompanije Maksimilijan Pele izjavio je ovom prilikom da je procedura sprovedena korektno i da on prihvata promenu:

– Svi zaposleni Adria Tehnike bili su na ivici već duže vreme, sa mnogo pitanja, šta će biti sa njima i na koji način će se stvari odigrati. Upravo zbog toga sam zadovoljan da je naša kompanija sada u vlasništvu uspešnog MRO-a za koji ja verujem da će stremiti uspehu i rastu. Radujem se dobroj saradnji i radu ka ostvarivanju zajedničkih ciljeva. –

Piotr Kaczor, predsednik upravnog odbora Linetech Holdinga takođe je istakao optimizam povodom preuzimanja Adrie:

– Ponosni smo što možemo najaviti našu akviziciju Adria Tehnike. Cilj nam je da razvijamo ovu kompaniju, ulažemo u ljude, novu tehnlogiju i opremu. Zahvaljujući ovom pripajanju naše polje kompetencija će postati šire a sve u cilju zaokruživanja portfolia za radove na najpopularnijim tipovima letelica: Boing, Erbas, Bombardie, Embraer i ATR. Linetech namerava da nastavi sa zapošljavanjem u Sloveniji i proširi programe obuke za novozaposlene. Naša grupa će tako sada imati šest hangara za bazno održavanje što će nam pomoći da postanemo jedan vodećih MRO provajdera u Evropi. –

Linetech je osnovan 2009. godine i trenutno obavlja svoje aktivnosti na sedam aerodroma u Poljskoj. Kompanija zapošljava oko 200 ljudi.

2015. godina je peta godina postojanja kompanije Adria Airways Tehnika u ovoj formi. Tango Six je bio prisutan kada je slovenački MRO u julu ove godine obeležio kraj radova na hiljaditoj letelici.

Adria Tehnika u okviru svojih 8.000 kvadratnih metara prostora na aerodromu Jože Pučnik u Ljubljani nudi usluge tehničkog održavanja na familiji aviona CRJ (100/200/700/900/1000) kao i Erbas A320. 80% prihoda kompanije dolazi od klijenata iz Zapadne Evrope.

Izvršni direktor Maksimilijan Pele pričao je za naš portal u julu o istoriji Adria Tehnike, njihovim standardima, odnosu prema zaposlenim i trenutnim izazovima u MRO industriji:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj