BEG airport status
Vučić: A330 dolazi iz Indije, do kraja 2016. još jedan, Er Srbija želi da sleće na Prištinu, sa Turcima radimo Lađevce Nabavka rezervnog A330 do kraja 2016. godine / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Vučić: A330 dolazi iz Indije, do kraja 2016. još jedan, Er Srbija želi da sleće na Prištinu, sa Turcima radimo Lađevce

Povodom otvaranja službenog „D prolaza“ na Aerodromu Nikola Tesla, beogradsku vazdušnu luku posetili su premijer Aleksandar Vučić i ministarka građevine, saobraćaja i infrastrurkture, Zorana Mihajlović. Osim pohvala na račin poslovanja aerodroma, ovom prilikom premijer je najavio i buduće korake kompanije Er Srbija (Air Serbia), kao što je nabavka još jednog širokotrupnog A330 do kraja 2016. godine.

– Uskoro nam stiže prvi širokotrupni avion, uzimamo ga iz Indije, A330. Imaće vrhunski Biznis klasu, dobru Ekonomsku klasu.

Ne smem još još da otkrivam, ali nadam se da krajem godine uzimamo još jedan širokotrupni avion. Dakle, da imamo dva. Da imamo jedan u rezervi – izjavio je premijer Aleksandar Vučić.

Premijer je za razliku od konferencije povodom najave letova za Njujork, sada pohvalio poslovanje Aerodroma Nikola Tesla i izjavio da je zahvalan direktoru i svima drugima jer u budžet uplaćuju više nego ikada.

– Preko 20 miliona evra će biti profit aerodroma. To je za nas od ključnog značaja – izjavio je Vučić i obraćajući se v.d. direktoru beogradskog aerodroma, Saši Vlaisavljeviću dodao da ga „drži za reč da će biti i više“.

Vučić je, takođe, naglasio da o oba preduzeća – Aerodromu Nikola Tesla i kompaniji Er Srbija uvek govori zajedno. 

– Ja uvek govorim zajedno o Aerodromu i Er Srbiji, iako su različita preduzeća. Er Srbija upravo zapošljava 120 novih ljudi, kabinskog osoblja, zbog letova za Ameriku plus 30 pilota zbog letova za Ameriku.

Ono što vi treba da znate je kada smo se mi hvalili dobijanjem te posebne dozvole pre 15 dana, to je značilo da naše osoblje ima prava da leti za Ameriku – objasnio je premijer.

On je istakao da Srbija više nema konkurenciju u regionalnom saobraćaju i da je plan da od sledeće godine Er Srbija sleće na prištinski aerodrom.

– Imamo konkurenciju u evropskim aerodromima i borićemo se protiv njih. Imamo jednu političku stvar koja je za nas vrlo važna. I za Er Srbiju, a ja mislim i za Aerodrom Beograd. To je da u toku 2016. rešimo. Mi želimo da Er Srbija sleće na prištinski aerodrom.

O tome sam i sa ministarkom Mihajlović i ranije govorio. Prištinski aerodrom se približava zagrebačkom aerodromu. Mi smo daleko ispred zagrebačkog aerodroma. Govorim o zemljama bivše Jugoslavije. Mi želimo da poslujemo na tržištu pod tržišnim uslovima – rekao je premijer.

Vučić se osvrnuo i na pitanje aerodroma „Lađevci“.

– Razgovaramo sa Turcima, dolazi Davutoglu, razgovaramo oko Lađevaca. Hoćemo, inače, da pojačamo i Niš i Lađevce. Mislim da ćemo to u narednoj godini da rešimo – zaključio je Vučić prilikom posete Aerodromu Nikola Tesla.

„D“ prolaz

Povodom otvaranja službenog prolaza na beogradskom aerodromu, v.d. direktor Saša Vlaisavljević istakao je:

– Ovde su radile samo domaće firme. Ovo je investicija Aerodroma Nikola Tesla – 48 miliona dinara. Za četiri meseca smo uradili ovaj prolaz.

Ono što je najvažnije, ovo je bio sistemski problem kod američkih, evropskih i naših bezbednosnih kontrola. Tako da ih u budućnosti neče biti –

Otvaranju prolaza prisustvovali su i direktorka Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov kao i pomoćnik ministarke saobraćaja za vazduhoplovstvo Zoran Ilić.

V.d. direktora aerodroma istakao je i da je DCV imao ključnu ulogu u koordinaciji ispunjavanja jednog od poslednjih i najbitnijih preduslova ECAC-a vezanih za „one stop security“ problematiku koja je od danas, otvaranjem „D“ prolaza rešena.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Ako je iz Indije, onda ce verovatno biti leased od Jet Airways, oni stvarno imaju vrhunsku business klasu i dobru ekonomsku.

Odgovori
ra

Razgovaramo sa Turcima, dolazi Davutoglu? Zbogom pameti!

Odgovori
al

A šta ste dali za uzvrat turcima za obnovu Ladjevaca.Da li je to okretanje auto puta prema Novom pazaru-pesteru.Zaobilazak dela zapadne srbije.Da li je moguce da se prodajemo i da kako god nam svirali mi tako igramo.Ako Uzicki region dozvoli ovo i po cenu Ladjevaca blizi se propast i Zlatiboru i Uzickom kraju.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj