BEG airport status
Germanwings i Lufthansa organizuju konferenciju za medije u vezi sa letom 4U9525

Germanwings i Lufthansa organizuju konferenciju za medije u vezi sa letom 4U9525

BEOGRAD – Povodom pada aviona A320, kompanije Germanwings i Lufthansa organizuju konferenciju za medije na kojoj će izneti nove informacije.

 
 
germanwigs_204419913
 
 
– Želimo da vas obavestimo o dodatnim detaljima u vezi sa letom 4U 9525.  – kažu  u kompaniji Germanwings.
 
Na njoj će se osim portparola te kompanije Tomasa Vinkelmana obratiti i Karsten Spohr, direktor kompanije Lufthansa u čijem je vlasništvu Germanwings.
 
Konferencija koja je zakazana za 14:30h biće održana u Kelnu, a živi prenos možete pratiti na ovoj adresi.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Interesantno. Uz predstavnika Germanwingsa-a i Direktor Lufthanse na konferenciji. Znači da se nešto zaista mnogo važno desilo na ovom letu. Jedva čekam pola tri.

Odgovori
Ix

Vlado, postavio sam vam pitanje na drugoj temi pa je možda prikladnije da ga prebacim ovde: mogu li da znam kako vi kao pilot tretirate jučerašnju ekspresnu konferenciju za medije (bez prisustva struke, samo tužilac) i upiranje prstom u kopilota a da FDR još uvek nije ni otvoren? Razumem da postoje jasne indicije ali da li to baš mora ovako? Ako sam dobro shvatio IFALPA je protestovala zbog curenja podataka i senzacionalističkog pristupa istrazi.

Vl

Evo i ovde da napišem.
Ova konferencija je kontrola štete od strane Germanwingsa i Lufthanse. Svesni su da su njihove unutrašnje procedure ili nedostatak istih, doprineo ovom udesu. Pošto je imidž i velike pare pride u pitanju, morali su da reaguju brzo i po meni glupo.
Isto kao i naš Premijer kada je morao da brani Ministre zbog njihovih gluposti. U principu slični razlozi iza oba medijska nastupa. Pogrešno i tamo i kod nas.

Sh

A zna li se sta je bilo sa prvobitnim izvestajima da je kontrola leta primila poruku sa tog leta koja je glasila "Uzbuna, uzbuna"? Zasto se to vise ne pominje? I kako je moguce da jedino sto se culo je, kako kaze tuzioc, mirno disanje kopilota dok je avion jurio prema planini brzinom od 700 km/h. Cak i oni teroristi su, kad su se zabijali u bliznakinje, vikali Alaha i nesto se culo. Fizicki je nemoguce da je covek ako je vec jurisao avionom na planinu, bio toliko miran.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj