BEG airport status
Održan prvi radni sastanak crnogorske Vlade i Etihad ervejza u Podgorici Upoznavanje Etihad ervejza sa organizacionom strukturom i kadrovskim resursima Montenegra erlajnsa / Foto: Montenegro Airlines

Održan prvi radni sastanak crnogorske Vlade i Etihad ervejza u Podgorici

Potpredsednik Vlade Crne Gore, Duško Marković, sastao se u Podgorici sa potpredsednicom kompanije Etihad ervejz (Etihad Airways), Šinejd Kilkeli i šeficom ljudskih resursa kompanije, Bojanom Galebovom, u okviru prve radne posete pregovaračkog tima kompanije Etihad ervejz crnogorskoj nacionalnoj avio-kompaniji Montenegro erlajns (Montenegro Airlines), navodi se na sajtu Vlade ove zemlje.

Tema posete bila je upoznavanje predstavnika Etihad ervejza sa organizacionom strukturom i kadrovskim resursima crnogorske nacionalne avio-kompanije u cilju implementacije nedavno potpisanog Sporazuma o strateškoj saradnji ove zalivske kompanije i Montenegro erlajnsa.

Potpredsednik Marković je, kako se navodi, iskazao podršku Vlade realizaciji Sporazuma o strateškoj saradnji dve avio kompanija ocenivši da će njihovo partnerstvo doprineti konkurentnosti crnogorskog nacionalnog avio prevoznika, ali i ukupne razvojne ponude Crne Gore.

Predstavnici zalivske kompanije istakli su zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom sa Montenegro erlajnsom, nivoom i kvalitetom informacija koje su dobili i pregledom stanja u kompaniji koji, kako je ocenjeno, obezbjeđuje kreiranje modela za unapređenje budućeg razvoja, organizacije i efikasnosti poslovanja, piše na sajtu crnogorske Vlade.

Sastanku su prisustvovali predsednica Odbora direktora Montenegro erlajnsa Daliborka Pejović, izvršna direktorka Lidija Pantović i član Odbora direktora Predrag Marković.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Sr

Ovo nema smisla , sa nama strateska saradnja, a sa crnogorcima jos veca, pa ce da budu konkurencija AIR Serbia???

Odgovori
dr

Kupuju firmu YM kao sto su i Jat kupili,iako je navodno vlasnistvo RS 51 %.Nema sa Etihadom partnerstva ako nemaju interes .

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj