BEG airport status
Fakultet za civilno vazduhoplovstvo upisao prvu generaciju studenata Fakultet za civilno vazduhoplovstvo nudiće jedan osnovni i dva master programa studiranja

Fakultet za civilno vazduhoplovstvo upisao prvu generaciju studenata

Fakultet za civilno vazduhoplovstvo Univerziteta „Džon Nezbit“ upisao je prvu generaciju studenata. Novi fakultet će na osnovnim studijama nuditi obrazovanje za titulu „diplomiranog inženjera saobraćaja“ dok će master ponuda obuhvatati menadžment u vazduhoplovstvu i menadžment bezbednosti u vazduhoplovstvu.

– Osnovne akademske studije trajaće četiri godine, odnosno osam semestara. Obim studija odgovara 240 ESPB bodova a po završetku student stiče zvanje diplomirani inženjer saobraćaja. Nastavnim planom i programom, koji je napravljen po uzoru na slične ili iste međunarodne studijske programe, uključeni su i nastavni kursevi sa programskim sadržajem usklađenim sa pravilnikom o dozvolama i centrima za obuku pilota.

Pravo upisa na osnovne akademske studije imaju svi kandidati koji su završili srednjoškolsko obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju i položili prijemni ispit, odnosno ispit za proveru sklonosti i sposobnosti.- saopšteno je sa Fakulteta za civilno vazduhoplovstvo.

Kako nam je pojašnjeno, pilotska obuka će biti opciona a strukturom studijskog programa predviđena je obavezna stručna praksa:

– Omogućeno je da studenti, oni koji su zdravstveno sposobni, steknu odgovarajuću letačku praksu u akreditovanim centrima za obuku pilota. Za studente koji iz različitih razloga ne žele da lete, koji su sprečeni zbog zdravstvenih problema ili odluče da prekinu letačku obuku omogućeno je da kroz stručne prakse izaberu neku od vazduhoplovnih ili drugih institucija gde će učestvovati u praktičnom radu. –

Master akademske studije Menadžmenta u vazduhoplovstvu trаjaće godinu dana – dva semestrа. Obim studijа je 60 ESPB bodova, a nakon zаvršetka student stiče zvаnje „mаster menadžer“:

– Jedan od naših master programa zamišljen je tako da omogućava obrazovanje u oblasti Menadžmenta u vazduhoplovstvu. Ovde nam je cilj da školujemo kompetentne i odgovorne studente za donošenje upravljačkih odluka i obavljanje složenijih poslova u skladu sa dinamičnim i brzim razvojem vazduhoplovne industrije.

Drugi program master akademskih studija je Menadžment bezbednosti u vazduhoplovstvu i on takođe traje godinu dana – dva semestrа. Obim studijа je 60 ESPB bodova a studije omogućavaju obrazovanje u oblasti menadžmenta bezbednosti u vazduhoplovstvu i sticanje kompetencija za rad na pravovremenom uočavanju potencijalnih rizika u ovoj industriji, procenu njihovih uticaja i preduzimanje adekvatnih mera za eliminisanje rizika.

Želja nam je da naš Fakultet bude prepoznat po etici rada, znanju i veštinama potrebnim za dugoročan uspeh studenata u poslu koji je izložen savremenim tržišnim potrebama i tehnološkim promenama. Obezbedićemo najviši kvalitet obuke, kao i razmenu znanja i iskustava dok smo stalnu saradnju ostvarili sa obrazovnim i naučnim institucijama ali i drugim kompanijama u ovoj oblasti. Pozivamo sve, ne samo studente koji su zainteresovani za karijeru pilota, već i druge buduće vazduhoplovce da dođu do nas i upoznaju se sa našim programima – poručuju sa Fakulteta za civilno vazduhoplovstvo.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

FI

Kada se pogleda perogram studija i imena takozvanh profesori koji su angažovani na njima vidi se da je to uzasna siplifikacija studija sa Saobraćajnog fakultet.
Stvarno se pitam sto ta deca traće vreme i pare. Još jedan instant fakultet u stili Megatrenda.

Odgovori
Ni

Univerzitet Dzon Nezbit jeste Megatrend. Megatrend je pre nekih godinu dana, kada je izbila cela ona afera sa plagijatima promenio ime u „Univerzitet Dzon Nezbit“.

Mene zanima samo zasto jedan portal kao sto je tangosix ide dotle da reklamira Megatrend?

Al

Po Vašem poznavanju pravopisa bih rekao da ste završili Saobraćajni fakultet, pa možete da pravite poređenja studijskih programa ?

12

Jos jedna „ustanova“ za obrazovanje nesposobnih. A T6 ih je reklamirao. Uzas.

Odgovori
Kv

Veoma interesantno! A kada se prvi put reklamirao, i kada se pokusalo saznati kako ce „studije“ tacno biti sprovedene, nije ih se moglo dobiti, e-mail-ovi su se odbijali, stranice za najavu prijemnog nisu govorile ista o FCV-u, plan i program su malo pominjali FCV malo neki drugi fakultet sa kog je sajt prekopiran i jos mnogo cega.

Mozda cinjenica da je ove godine „sva nastava besplatna,“ ima neke veze sa tim kako su se ovi odjednom upisali ;) Kao i sve u srpskoj avijaciji, objava tek kada se sve svrsi!!

HAHAHHAHAHA!!! Jao! Pa sta jos nece biti…

Odgovori
fi

Interesuje me dali ce ovde predavati i profesor DeBozinoff?

Odgovori
av

Saobracajni suvise tezak sa puno nepotrebnih stvari
SegaMega je suvise lak sa puno nepotrebnih stvari

Odgovori
Gl

Ne zelim da branim ili napadam Megatrend ili Saobracajni Fakultet, jedan je verovatno prelagan, drugi je sigurno pun nepotrebnih ili outdate-ovanih stvari ali da li vi mislite da je obrazovanje u inostranstvu, generalno i vazduhoplovno, mnogo bolje od tog Megatrenda? Da li mislite da je Zracni Promet u Zagrebu mnogo ozbiljniji, u rangu MIT? Ko hoce da uci, naucice i pokazace nauceno u praksi, ko nece – dzaba mu diploma, obican papir! Pustite ljude da studiraju sta misle da treba, zivot ce pokazati da li su u pravu!

diplomac Vojne Akademije

Odgovori
Ni

Sa obzirom da SMATSA drzi monopol nad kontrolom vazdusnog saobracaja kako u Srbiji tako i u CG, i da je preduslov da se kod njih postane kontrolor letenja zavrsena njihova akademija u Vrscu, ne vidim poentu tih smerova ni na saobracajnom niti na bilo kom drugom fakultetu, a pogotovo ne na fakultetu ranga Megatrenda. Sistem je jasan kod nas, zelis da radis to, das 25k evra, upises akademiju (a i za to treba debela veza posto primaju minimalan broj ljudi i imaju diskreciono pravo da odbiju bez obrazlozenja bilo koga) i to je cela nauka.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj