BEG airport status
Viz er potpisao sporazum sa kineskim lizorom za nabavku 11 A321 ceo Viz er potpisao najveći sporazum o lizingu do sada / Foto: Wizz Air

Viz er potpisao sporazum sa kineskim lizorom za nabavku 11 A321 ceo

Low-cost prevoznik Viz er (Wizz Air) potpisao je sporazum o lizingu sa kineskom kompanijom „CCB Financial Leasing“ za nabavku 11 A321 ceo, što predstavlja Vizov najveći sporazum o lizingu do sada. Planirano je da avioni budu isporučeni tokom 2016. i 2017. godine, rečeno je u ovoj kompaniji.

– Uzbuđeni smo što počinjemo saradnju sa „CCB Financial Leasing“ i što našu saradnju započinjemo baš najvećom porudžbinom u istoriji Viz era.

Sporazumom nastavljamo inače još širu saradnju sa kineskom finansijskom zajednicom – izjavio je Jožef Varadi, generalni direktor Viz era.

Nabavka je usklađena sa poslovnim modelom ovog avio-prevoznika prema kome kompanija samostalno pregovara i sklapa sporazume za nove avione direktno sa Erbasom (Airbusom), a potom za taj posao pronalazi finansijera kroz lizing program.

Porudžbina A321 ceo

Viz eru će do 2018. godine biti isporučeno ukupno 26 A321 ceo. Kompanija je za sada ugovorila finansiranje 17 letelica.

Šest A321 ceo biće nabavljeno u saradnji sa lizing kompanijom Kineske investicione banke „CDB Leasing“ , dok će se 11 aviona obezbediti na osnovu upravo potpisanog sporazuma sa „CCB Financial Leasing“ takođe iz Kine.

Prvi Vizov A321 ceo već je ušao u upotrebu. Avion je stigao 20. novembra, a tim povodom Viz er je organizovao specijalni let i proslavu.

Iz kompanije najavljuju da će u decembru stići još jedan A321 ceo, dok se tokom 2016. godine očekuje isporuka 9 ovakvih aviona koji će se koristiti za letove iz prometnih Vizovih baza poput Budimpešte, Bukurešta i Varšave.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj