BEG airport status
Viz er nabavlja šest A321 ceo Isporuka prvog A321ceo za Viz er u novembru / Foto: Airbus

Viz er nabavlja šest A321 ceo

Low-cost kompanija Viz er (Wizz Air) potpisala je sporazum sa firmom „CDB Leasing“ (lizing kompanija u vlasništvu Kineske razvojne banke) za finansiranje šest A321 ceo, uključujući i prva dva A321 planirana za isporuku Viz eru krajem ove godine, saopšteno je iz kompaniji.

A321 je duži od standardnog A320, ima mesta za 230 putnika.

Prvi A321 ceo biće isporučen u novembru, a drugi u decembru ove godine.

– Kada budemo uposlili avion A321 na više naših popularnih linija, smanjićemo značajno naše trškove, što će nam omogućiti da nastavimo da nudimo jeftine avio karte i pružamo više mogućnosti našim putnicima da pronađu slobodno mesto na letovima koje žele – izjavio je Jožef Varadi, generalni direktor Viz era.

Viz er trenutno koristi 63 aviona A320 sa 180 putničkih mesta, od kojih je šest takođe nabavljeno kroz finansiranje firme „CDB Leasing“ i isporučeno u periodu 2014-2015.

Ova kompanija je nedavno potvrdio novu porudžbinu od 110 A321neo aviona, čija će isporuka, ako odluka bude odobrena od strane akcionara, započeti tokom 2019. godine, navodi se u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj