BEG airport status
Novi podaci o poslovanju: Er Srbija prevezla više od 2,5 miliona putnika u 2015. godini "Er Srbija prevezla dodatnih 250.000 putnika i 1.000 tona tereta"/ Foto: Er Srbija

Novi podaci o poslovanju: Er Srbija prevezla više od 2,5 miliona putnika u 2015. godini

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) prevezla je tokom prošle godine 2,55 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 11% u odnosu na 2014. godinu, saopštili su danas iz srpske nacionalne avio-kompanije i dodali da je porast putnika uticao i na rekordne operativne rezultate Aerodroma Nikola Tesla.

– Er Srbija je unapredila svoju regionalnu mrežu linija i obavila 32.384 leta, na kojima je pređeno 29,5 miliona kilometara, uključujući i sezonske letove čarter brenda Aviolet – navode u kompaniji.

Kapacitet Er Srbije za prevoz putnika, koji se meri proizvodom ukupnog broja raspoloživih sedišta i ukupno pređenih kilometara (ASK), uvećan je za 3% i do kraja 2015. godine je iznosio 3,65 milijardi.

Prosečna iskorišćenost kapaciteta (SLF) iznosila je 71%, dok je u 2014. godini ona bila 67%.

„On-Time Performance“ – OTP (poletanje do 15 minuta od planiranog vremena polaska) sa Aerodroma Nikola Tesla dogodio se u 86% slučajeva tokom 2015. godini, što je rast od 8%. Prosečno poletanje na vreme za kompletnu mrežu Er Srbije u prošloj godini iznosilo je 84 %.

Kargo saobraćaj

Er Srbija je ukupno prevezla 3.756 tona tereta i pošte, što predstavlja rast od 39% u odnosu na prethodnu godinu.

– Nastavili smo da ostvarujemo naše ciljeve rasta i prevezli dodatnih 250.000 putnika i 1.000 tona tereta, a u isto vreme smo ostvarili značajan doprinos srpskoj privredi kroz rast trgovinske razmene i turizma – izjavio je ovom prilikom generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

U maju  isporučen šesti turboprop, ATR 72-500 / Foto: Petar Vojinović
U maju isporučen šesti turboprop, ATR 72-500 / Foto: Petar Vojinović

Kompanija je proširila mrežu linija, uspostavila nova kod-šer partnerstava sa avio-kompanijama Ejdžien erlajns, Er Baltik, Er Čajna, Er Europa i LOT Poliš erlajns, čime je ukupan broj aktivnih kod-šer sporazuma uvećan na 15.

Ukupna kod-šer mreža Er Srbije je u 2015. godini uvećana na 78 destinacija, što je za 23 destinacije više nego u prethodnoj godini.

Nakon što je u maju  isporučen šesti turboprop, ATR 72-500, na kraju 2015. flotu Er Srbije činilo je ukupno 20 aviona.

U protekloj godini otvoren je i Er Srbijin Premijum salon na beogradskom aerodromu, obnovljen je sajt kompanije, uvedena je “Wi-Fly” usluga interneta i mobilne telefonije na letu, kao i prijava za let putem interneta za sve polaske iz Beograda, Abu Dabija, Bejruta, Bukurešta, Praga, Londona i Istanbula.

Kompanija će u narednim nedeljama izneti i finansijske rezultate, čiju reviziju obavlja firma KPMG, najavljeno je u Er Srbiji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Šta je sa troškovima, bilans, troškovi prema aerodromu i dobavljačima? To niko ne pominje.

Odgovori
Ni

Nema troskova prema aerodromu. Drzava oprostila milione evra.

Ek

Zna se kada se objavljuju finansijski izvestaji na APRu i tad cemo videti realno stanje kompanije. A pod „bilans“ nemam pojma sta si hteo da kazes, bilans stanja ili uspeha, posto su dve potpuno razlicite stvari sa dve razlicite info.

Ako vec komentarises gledaj da bude ispravan komentar,a ne ozlojedjen komentar. Nisam bot, cesto letim (u proseku 1-2x mesecno) i cesto se desi da koristim JU usluge, za sad nemam neke vece zamerke..

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj