BEG airport status
LYBE 2002:30 Z 080°04KT 9999 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
Miodrag Kostić zainteresovan da investira u Aerodrom Portorož? "Razvoj aerodroma i marine, da bismo postali neka vrste novog Kana. Tako ga vidimo u budućnosti" / Foto: MK Commerc

Miodrag Kostić zainteresovan da investira u Aerodrom Portorož?

Srpski biznismen, vlasnik MK Grupe, Miodrag Kostić, zainteresovan je za Aerodrom Portorož, preneo je sajt B92.

Većinski vlasnici Aerodroma Portorož pripremaju se na novi pokušaj prodaje, piše list „Finance“ i dodaje da je Kostić i ranije iskazivao interesovanje za ovu investiciju, a napomenuo je da sve zavisi od dogovora s Piranskim županom, odnosno lokalnom samoupravom.

– Portorož ima potencial za dalji razvoj i povečanje broja turista. Razvoj aerodroma i marine, da bismo postali neka vrste novog Kana. Tako ga vidimo u budućnosti. Naš cilj je promocija Portoroža kao destinacije najviše kategorije, zato je u našem interesu veci broj letova kao i to da Marina Portorož radi punim kapacitetom – navode iz „MK Group“, prenosi B92.

Da podsetimo, ovaj aerodrom treća je po veličini međunarodna vazdušna luka u Sloveniji i nalazi se 6 Km od Portoroža.

Aerodrom je opremljen VFR i IFR sistemima. Poletno-sletna staza dužine je 1200 m i širine 30 m, a mogu je koristiti svi tipovi aviona težine do 25 tona MTOW.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend