BEG airport status
Treći SSJ100 isporučen kompaniji „City Jet“ Ugovor obuhvata isporuku 15 SSJ100 i opciju od dodatnih 16 ovih aviona/ Foto: SJI

Treći SSJ100 isporučen kompaniji „City Jet“

Kompaniji „City Jet“ isporučen je treći SSJ100.

Prve dve letelice SSJ100 koje proizvode „Sukhoi“ (Sukhoi Civil Aircraft Company – SCAC) i „Superjet International“ (SJI) kompaniji „City Jet“ isporučene su ranije ove godine čime je irski avio-prevoznik postao prvi korisnik SSJ100. One za sad imaju skoro 1.000 sati provedenih u vazduhu i oko 750 obavlejnih letova kojima je obuhvaćeno preko 60 evropskih aerodroma.

– Avion ima 98 sedišta, a enterijer je dizajnirala italijanska kompanija „Pininfarina“. Reč je o konfiguraciji sa 5 sedišta širine 32 inča – saopštio je SJI.

„City Jet“ poručio je ukupno 15 SSJ100, uključujući i 3 već isporučena aviona, uz opciju za porudžbinu dodatnih 16 letelica. Ugovor obuhvata i tehničku podršku za avione i obuku posade. Vredan je 1 milijardu dolara.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

De

Leteo sam Aeroflotovim SSJ 100 na liniji Moskva-MInsk. Solidan avion dosta toga napominje da je familijaran sa Airbusom. Konfiguracija sedenja 3-2. Sedišta su standardna, te za sve više od 1,75 sa problemom da se baš udobno smeste, pa i estetski mi se nisu svidela (boja). Opet danas je to stvar ukusa, izbora i novca kako želite da opremite kabinu. Nije bio bučan ni u poletanju ni u sletanju. Sve u svemu recimo da je to ruski pandan A 319 mada je manji od njega ali je komotniji i udobniji od svih Embraera (iz familije 170/175 te 190/195) i Bombardiera (CRJ100/200).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Komandant helikopterske flote bugarskog ratnog vazduhoplovstva: Nedostaju nam osoblje i operativni helikopteri

@Observer Malo je to neozbiljna izjava kada znamo da u Srbiji, Makedoniji, Bugarskoj itd. lete MI-8 koji su po 40 godina stari.

03. Oct 2024.Pogledaj

Radovan na: Komandant helikopterske flote bugarskog ratnog vazduhoplovstva: Nedostaju nam osoblje i operativni helikopteri

Kuguar ima ozbiljne probleme, to je opšte poznato. Uostalom broj proizvedenih Mi17 i Kuguara dovoljno govori šta je bolje. To što neko NATO dekretom odlučuje šta mora da se kupi ne govori da je to dobar proizvod.

03. Oct 2024.Pogledaj

markus1463 na: Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

Svaka čast Kompaniji "Prince Aviation" na svemu što su postigli i što postavljaju nove standarde u avio industriji, barem kada je u pitanju Jugoistočna Evropa, ako ne i šire. Kompanija "Prince Aviation" je ponos Srbije! Hvala T 6 na sjajnoj reportaži i nenadmašnom izveštavanju!

03. Oct 2024.Pogledaj

Perko na: Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

U pitanju su lenjost i nesnalaženje a ne uništavanje bilo čega. Ako vam je za "utehu", Narodni muzej, jedno od najvažnijih institucija ove države, je otvoren posle 15 godina raznih "rekonstrukcija" kada se mlatila prazna slama i "razmatrali projekti" i prave rekonstrukcije koja je bila od 2014. do 2018. Ovo je ništa. U oba slučaja…

03. Oct 2024.Pogledaj