BEG airport status
Treći SSJ100 isporučen kompaniji „City Jet“ Ugovor obuhvata isporuku 15 SSJ100 i opciju od dodatnih 16 ovih aviona/ Foto: SJI

Treći SSJ100 isporučen kompaniji „City Jet“

Kompaniji „City Jet“ isporučen je treći SSJ100.

Prve dve letelice SSJ100 koje proizvode „Sukhoi“ (Sukhoi Civil Aircraft Company – SCAC) i „Superjet International“ (SJI) kompaniji „City Jet“ isporučene su ranije ove godine čime je irski avio-prevoznik postao prvi korisnik SSJ100. One za sad imaju skoro 1.000 sati provedenih u vazduhu i oko 750 obavlejnih letova kojima je obuhvaćeno preko 60 evropskih aerodroma.

– Avion ima 98 sedišta, a enterijer je dizajnirala italijanska kompanija „Pininfarina“. Reč je o konfiguraciji sa 5 sedišta širine 32 inča – saopštio je SJI.

„City Jet“ poručio je ukupno 15 SSJ100, uključujući i 3 već isporučena aviona, uz opciju za porudžbinu dodatnih 16 letelica. Ugovor obuhvata i tehničku podršku za avione i obuku posade. Vredan je 1 milijardu dolara.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

De

Leteo sam Aeroflotovim SSJ 100 na liniji Moskva-MInsk. Solidan avion dosta toga napominje da je familijaran sa Airbusom. Konfiguracija sedenja 3-2. Sedišta su standardna, te za sve više od 1,75 sa problemom da se baš udobno smeste, pa i estetski mi se nisu svidela (boja). Opet danas je to stvar ukusa, izbora i novca kako želite da opremite kabinu. Nije bio bučan ni u poletanju ni u sletanju. Sve u svemu recimo da je to ruski pandan A 319 mada je manji od njega ali je komotniji i udobniji od svih Embraera (iz familije 170/175 te 190/195) i Bombardiera (CRJ100/200).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zadar - Ponikve na: Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

NATO avijacija je letela van dometa naše PVO. Dejsvovali smo sam u prvim danima rata. (bofors , 40mm) Svaki dan su vrlo precizno dejstvovali po nasem aerodromu. Magacini. Rezervoari. Kaponiri. pista. Zgrade... Nas , vojsku, naše položaje, nisu gađali. Ono što je tema ovoga Zoranovig teksta, a čega sam ja svedok , je rešenje MIG…

27. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

I moze da ih dobije u najbrzem roku, bukvalno za dva tri dana ako dodje do nekog zakuvavanja, za razliku od Srbije koja i d moze mora da ceka n odobravanje vise zemalja ukljucujuci i USA. U nestabilnom regionu imati bilo šta na.stanju ipak pravi veliku razliku. Hrvatska nije u takvom regionu gde joj preti…

27. Mar 2025.Pogledaj

Davor na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

MIG 29 ne može da dođe do "OSEKA" i da se vrati ma Batajnicu osim ako ga ne dopuni Rosnjeft.Mala šala,ali je ovdje puno "komentatora" neostvarenih vazduhoplovaca. Bez zle namjere, ali toliko o temi,čiji je tata jači. Inače pratim portal,puno dobrih stvari od ljudi koji nešto znaju...

26. Mar 2025.Pogledaj