BEG airport status
Rumunski „Aerostar“ izneo finansijski izveštaj za 2015: Zabeležen rast u svim segmentima poslovanja Neto zarada Aerostara za 2015. godinu oko 60% veća nego 2014.

Rumunski „Aerostar“ izneo finansijski izveštaj za 2015: Zabeležen rast u svim segmentima poslovanja

Rumunska kompanija „Aerostar“ ostvarila je rast neto zarade od 61% u odnosu na 2014. godinu, saopštila je kompanija.

Iznoseći finansijski izveštaj za proteklu godinu, kompanija navodi da je ostvareni promet veći za oko 20 % nego 2014. godine.

Od ukupne zarade, proizvodnja komponenti za civilne avione činila je 41% zarade, vojna proizvodnja 32%, MRO 21%.

aerostar
Finansijski učinak rumunskog Aerostara u protekle dve godine / Screenshot

– Naše kontinuirano ulaganje u modernizaciju i organizacione strukture, koje je u toku 2015. godine iznosilo 10 % naše zarade, dovelo nas je do toga da budemo konkurentniji na tržištu, isplativiji našim klijentima i samim tim dobro pozicionirani – naveo je predsednik i generalni direktor kompanije „Aerostar“, Grigore Filp.

U kompaniji kao razlog za dobre finansijske rezultate navode da su tokom 2015. postali glavni dobavljači kompanijiama „Boeing“ i „Bombardier“.

Osim toga, ističu i da je sve rezultat kontinuiranog rada. Podsećaju da su godinama bili dobavljači kompanijama „Airbus“, „Gulfstream“ i „Dassault“, da proizvode komponente za stajni trap i hidraulične delove za avione iz A320 porodice, zatim letelice A330, A350XWB i B787.

U okviru svog vojno-civilnog MRO centra kompanija poseduje dozvolu za održavanje letelica A320 porodice, regionalnog aviona BAe 146/Avro RJ i B737 stare i nove generacije. Prošle godine ovaj centar proslavio je 10 godina održavanja B737, a poznato je i da je kao nezavisni centar za održavanje „Aerostar“ radio i instalaciju novih vingleta na novoj generaciji ovih letelica.

Protekle godine ostvarili su i rekordni broj „D checkova“.

Osim toga, „Aerostar“ je remontni zavod rumunskog vojnog vazduhoplovstva, a Tango Six je pisao i o remontu i modernizaciji osam aviona MiG-21 za ratno vazduhoplovstvo Mozambika koji su završeni sredinom 2015. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ga

Jel cita ovo nasa dika Jat Tehnika

Odgovori
Do

Tesko.

Gr

Ja bih preformulisao: Jel čita ovo naša vlada, vlasnik JAT Tehnike?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj