BEG airport status
Uoči treće trke „Red Bull Air Race“ takmičenja: BMW novi sponzor Petera Podlunšeka! Nova oznaka na letelici slovenačkog pilota za treću trku u sezoni

Uoči treće trke „Red Bull Air Race“ takmičenja: BMW novi sponzor Petera Podlunšeka!

Kvalifikacije za treću „Red Bull Air Race“ trku u sezonu u Čibi (Japan) biće održane ovog vikenda.

Na njima će se naći i prvi slovenački pilot koji je nastupio na ovom svestkom šampionatu, Peter Podlunšek o čijim aktivnostima Tango Six redovno izveštava.

Od danas Podlunšekov avion biće ukrašen „M“ oznakom, 13. slovom alfabeta koje označava prestiž, brzinu i želju svakog vozača da „leti“ u vrhunski modifikovanoj mašini.

– Za BMW smo se odlučili zbog dinamičnosti i inovativnosti brenda. BMW M je kvalitetan i bezbedan za automobile, a takav će sada biti i kada su avioni u pitanju.

Osim toga, njihovi automobili su pogodni kako za svakodnevnu upotrebu, tako i za trke, a imaju i vrhunsku tehnologiju. U poređenju sa tradicionalnim BMW-om, BMW M ima dinamičniji karakter. Ima motore izuzetnih performansi – rečeno nam je u timu slovenačkog pilota.

a6326cc6-0735-4fc7-895f-578eb44edf14
Novi spozor kao motivacija Podlušneku

Podlušnek je prošle godine u okviru klase „Challenger“ osvojio drugo mesto. Od ove godine, nalazi se u „Master“ klasi čime je postao jedan od 14 najboljih pilota ovog takmičenja.

–  BMV M je odlučio da me podrži i to vidim kao veliku čast i još veću odgovornost. „M“ kao motivacija! To je brend koji postoji više od četrdeset godina i gotovo da predstavlja kult neke mistične snage. Kao što automobili M serije imaju neverovatnu trkačku snagu, tako je ima i avion Edge 540 V2. Brz je, nisko leti, precizan je, njegova snaga podseća na  „Road Racer“- izjavio je Podlušnek.

f3b853e0-b945-45b6-8631-d078a1eb3ff1
Podlunšek zauzeo 10. i 8. mesto na prve dve trke u sezoni

Da podsetimo, slovenački pilot sezonu je počeo zauzimanjem desetog mesta na trci u Abu Dabiju, a zatim i osmog mesta u Spilbergu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj