BEG airport status
Komluks postaje najveći korisnik Erbas biznis džetova – najavljena porudžbina još 3 ACJ320neo Isporuke ACJ320 neo počinju krajem 2018. godine / Foto: Airbus

Komluks postaje najveći korisnik Erbas biznis džetova – najavljena porudžbina još 3 ACJ320neo

„Comlux Aviation Group“ najavila je porudžbinu tri ACJ320neo aviona, postajući time najveći klijent Erbasa (Airbus) u domenu korporativnih džetova. Isporuke letelica počinju krajem 2018. godine, saopštio je evropski proizvođač.

Komluks je za svoje avione izabrao CFM International LEAP-1A motore.

– ACJ320neo letelice sa svojim novim CFMI motorima, šarkletima i povećanim kapacitetom goriva, omogućavaju dodatni dolet koji je našim VIP klijentima neophodan – izjavio je predsednik i generalni direktor Komluks grupe, Ričard Gaona.

ACJ320neo može da preveze 25 putnika i preleti 11.100 km, odnosno može da provede 13 sati u vezduhu, dok ACJ319neo ima kapacitet za 8 putnika, let od 12.500 km, odnosno 15 sati provedenih u vezduhu.

– Avioni iz ove porodice nude povećanu bezbednost u formi fly-by-wire sistema komandi, „CAT IIIB“ automatsko sletanje, prevenciju prekoračenja piste i navigacijski sistem za aerodrome u avionu (ROPS i OANS) – navode u Erbasu.

Komluks je naručio sve verzije korporativnih džetova iz ACJ320 porodice, a inače bio je prvi korisnik Erbasovih ACJ318 i ACJ321 letelica.

Kabine će opremiti Komluks Amerika (Comlux America), iz Indijanapolisa, prvi Erbasov autorizovani nezavisni servisni centar korporativnih džet aviona, saopštio je Erbas.

Tango Six imao je priliku da obiđe ACJ318 u Ženevi na EBACE-u 2013. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj