BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Intervju sa direktorom Er Srbije: Prodaja karata za Njujork ide odlično, tom linijom jačamo svoju regionalnu mrežu Kondić je u Abu Dabiju učestvovao na panelu "Radi li industrija dovoljno na rešenjima ne bi li izbegla novi ekonomski silazni trend?" / Foto: Petar Vojinović

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa direktorom Er Srbije: Prodaja karata za Njujork ide odlično, tom linijom jačamo svoju regionalnu mrežu

„U slučaju da A330 doživi tehnički kvar Er Srbija će imati nekoliko rešenja“.

Na jedno od najčešće postavljanih pitanja i potenciranje problema u interkontinentalnim operacijama sa samo jednim avionom, odgovorio nam je direktor srpske nacionalne avio-kompanije Dane Kondić u današnjem ekskluzivnom intervjuu:

– U slučaju da se eventualno prizemljenje letelice produži na nekoliko dana možemo računati na našeg partnera Etihad ervejz. Oni u svakom trenutku u hangaru imaju parkiran jedan rezervni A340-500. – ispričao je Kondić u razgovoru za Tango Six u Abu Dabiju na ovogodišnjem prestižnom skupu globalne vazduhoplovne industrije „Global Aerospace Summitu“.

Nakon panela na kojem je učestvovao a koji je bio naslovljen „Radi li industrija dovoljno na rešenjima ne bi li izbegla novi ekonomski silazni trend?“ Kondić je u intervjuu za naš portal izjavio da prodaja karata za Njujork u trećoj nedelji „prevazilazi očekivanja“ i detaljnije se osvrnuo na planiranu arhitekturu ove rute.

Pitali smo ga koji argumenti stoje iza velikih rezova pojedinih frekvencija na rutama tokom zimskog reda letenja, pojasnio je na koji je način ustrojen Nadzorni odbor kompanije koji pored pododbora omogućava i neke druge sisteme kontrole za koje Kondić tvrdi da Er Srbiju čine najbolje upravljanim javnim preduzećem u zemlji.

Ceo intervju pogledajte ovde:

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Резервни А340-500? Он троши гориво као ненормалан зато су га се сви и отарасили. Али што да не, и онако се цео послић финансира из буџета.

Odgovori
F

Ne trosi on mnogo vise od 330-ke, njegovi motori su slabiji i manji

D

Dragi Komentatori molio bi ako nista drugo ono bar pre nego odvalite kakvu glupost konsultujete Wikipediju jet tamo lepo stoji sve o rezervnoj Leteluci tj. A – 340 -500 .
letelica je prevashodno namenjena za letove preko 10 000 kilometara .sto zajedno sa podatkom da moze poneti cargo posiljke vise nego B747 300 i isto toliko putnika kao Boing a pri tome potrositi mnogo manje goriva znaci da je letelica odlican izbor .
Misljenja sam da je to sledeci Avion u Floti Air Serbia dok se nebude kupio neki noviji Aparat tipa A 350 XWB

B

Dragane, uporedi A330-200 koji ce Air Serbia, tj. srpski budzet, da placa i A340-500. Nebo i zemlja! Jedino u cemu je A340-500 bolji je dolet, ali po koju cenu? Po cenu ubistveno ojacane i teske konstrukcije koja ce da izdrzi ovaj leteci recervoar za gorivo. Svako ostalo poredjenje je besmisleno, a posebno sa B747-300.
Ovde ima par interesantnih detalja: http://planes.axlegeeks.com/compare/232-237/Airbus-A330-200-vs-Airbus-A340-500

V

U planu je da ubrzo u saobracaj bude uveden i drugi A330 o tome je nedavno govorio predsednik n o S. Mali

Odgovori
G

E, ako Mali kaze, onda sam miran…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Strela na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Nama bi bilo pametno, da danas ustvari juce, krenemo lepo svake godine, da odvajamo novac u rezervu namenski. Za 20 godina, kad isteknu resursi postojecoj aviaciji. Lepo posaljemo ponudu za platformu koja ce tada biti aktualna i po prvi put u istoriji od kad znamo za sebe kupimo najbolje moguce. Jugoslavija nikad za zivota svog…

15. Nov 2019.Pogledaj

Sladjan na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Banja Luka to je daleko pametnije nego što si ikada ti rekao. Razumem taj neopravdan proruski entuzijazam, no rusko oruzje se u mnogim armijama sveta u raznim ratnim sukobima pokazalo izuzetno loše. Plus kupujemo doslovno OTPAD. A i naša vojska je doslovno otpad. Čitao sam ovde razne gluposti, tipa "avion je samo platforma, staviš mu…

15. Nov 2019.Pogledaj

Dejan K. na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Ako se ja dobro secam cela prica o naoruzavanju zapocela je americkom donacijom nekih visecevnih bacaca raketa povelikog dometa Hrvatskoj? ispravite me ako gresim? Time je Hrvatska teoretski dobila mogucnost da pogodi neke od vitalnih ekonomskih objekata na teritoriji R. Srbije - pre svega mislim na Pancevacku rafineriju, ali i drugih vaznih objekata za ekonomiju…

15. Nov 2019.Pogledaj

Ogorčeni na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Da se nismo raspali, a da se SSSR jeste raspao, sigurno bismo bili u NATO i EU. Moguće da bismo imali i svoj nadzvučni avion (NA), ali mislim da bi pre taj projekat propao, jer, kao što je neko napisao, svi su se drastično samanjili po pitanju vazduhoplovstva. Antagonizam Srbije i Amerike nije postojao pre…

15. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

I ljubazno Vas molim Persen da ne komunicirate sa mnom na "ti". Na ovom portalu smo uspostavili civiliziranu komunikaciju u kojoj se ponašamo kako priliči bontonu, te se persiramo. Vi i ja nismo prijatelji, nismo čak ni poznanici. Meni odgoj ne dozvoljava da Vam se obačam sa ti, pa Vas molim da isti nivo pristojnosti…

15. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend