BEG airport status
„Etihad Aviation Group“ imenovao novi menadžment: Džejms Hogan nije više direktor Etihad ervejza Na Hoganovo mesto dolazi Peter Baumgartner / Foto: Arabioan Business

„Etihad Aviation Group“ imenovao novi menadžment: Džejms Hogan nije više direktor Etihad ervejza

Bord direktora „Etihad Aviation Group“ kojim predsedava Mohamed Mubarak Al Mazruei objavio je novu strukturu menadžmenta ove grupe, koja je formalno osnovana u Abu Dabiju 2014. godine, saopštio je Etihad ervejz (Etiad Airways).

Džejms Hogan, koji je od septembra 2006. godine predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, imenovan je za predsednika i generalnog direktora „Etihad Aviation Group“.

Peter Baumgartner preuzeće funkciju generalnog direktora Etihad ervejza.  

– Peter ima bogato iskustvo u različitim aspektima avijacije. Pridružio se Etihad ervejzu u aprilu 2015. godine nakon rada u avio-kompaniji „Swiss International Air Lines“. Upravljao je naporima avio-kompanije za vreme perioda brzog rasta, kako u pogledu komercijalne ekspanzije tako i u uvođenju novih proizvoda i usluga – rečeno je u Etihadu.

Generalni direktor zadužen za partnere u kojima Etihad ima udeo u vlasništvu, Bruno Mateu, upravljaće „identifikacijom i realizacijom zajedničkih benefita strateških partnera“ avio-kompanije.

– Mateu se pridružio Etihad ervejzu 2014. godine na novootvorenoj poziciji operativnog direktora zaduženog za partnere u kojima Etihad ima udeo u vlasništvu. Ova funkcija je unapređena u poziciju generalnog direktora u skladu sa važnošću koja se pridaje partnerstvima. Mateu ima skoro 30 godina iskustva na visokim pozicijama u menadžmentu u globalnoj avio industriji, od čega poslednje dve decenije u avio-kompaniji „Air France – KLM“ – saopštio je bliskoistočni prevoznik i podsetio da je strategija partnerstava donela prihode od 1,4 milijardi dolara i više od pet miliona putnika na letovima Etihad ervejza u 2015. godini.

Osim njih, na važnim funkcijama unutar „Etihad Aviation Group“ biće i Džejms Rigni, finansijski direktor grupe, Kevin Najt, direktor za strategiju i planiranje, Rej Gamel, direktor za ljudske resurse i učinak, Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Grupe.

Generalni direktor „Etihad Aviation Group“, Džef  Vilkinson, imenovan je na ovu funkciju sa postojeće pozicije višeg potpredsednika za tehniku.

– Poseduje više od 15 godina iskustva u rukovođenju, od čega osam godina u Etihad ervejzu, kome se pridružio 2006. godine. Etihad ervejz inženjering je postao kompanija u punom vlasništvu Etihad ervejza  2014. godine, nakon preuzimanja kompanije „Abu Dhabi Aircraft Technologies“. Danas, Etihad ervejz inženjering obezbeđuje konstrukcije vazdušnih letelica i usluge održavanja komponenata, zajedno sa sektorima Upravljanje lancem snabdevanja i Dizajn inženjering, za avio-kompaniju Etihad ervejz, partnere u kojima Etihad ima udeo u vlasništvu i druge avio-kompanije – nevodi Etihad.

Etihad ervejz u proteklih nekoliko godina stalno evoluira u „Etihad Aviation Group“, kažu u kompaniji i navode da je to najviše uticalo na promenu upravljačke strukture.

– Na taj proces je uticalo osnivanje novih kompanija u koje spadaju „Etihad Airways Engineering“, „Etihad Global Cargo Management Company“, „Global Loyalty Company“, „Hala Abu Dabi“ i „Etihad Airport Services“ – izjavio je Al Mazruei, predsednik Borda direktora ove Grupe.

On je naveo i da je i akvizicije manjinskih vlasničkih udela u avio-kompanijama Alitalija, Er Berlin, Er Srbija, Er Sejšeli, Etihad ridženel, koja posluje pod nazivom Darvin erlajn, Džet ervejz i Virdžin Australija, takođe uticao na rad cele Grupe.

U kompaniji kažu da je „Hala Groupe“ osnovana za poslove u različitim sektorima industrije putovanja i gostoprimstva.

– Ona će osigurati koordinisan pristup koji donosi jaku komercijalnu vrednost za Etihad ervejz, Abu Dabi i partnere u kojima Etihad ima udeo u vlasništvu kroz „Global Loyalty Company“, „Group Brand“, „Marketing teams“, „Hala Travel Management – HTM“, „Hala Abu Dhabi“ i „Etihad Holidays“. Proces selekcije za ovu poziciju je još u toku – poručuju iz Etihada.

Hogan je dodao i da je Etihad ervejz profitabilan i ima radnu snagu koju čini više od 20.500 ljudi i više od 140 različitih nacionalnosti, od čega su više od 3.000 njih državljani Ujedinjenih Arapskih Emirata.

– Etihad ervejz nije više kompanija za sebe. „Etihad Aviation Group“ zapošljava više od 27.000 ljudi. Nova upravljačka struktura će nam omogućiti da maksimizujemo mogućnosti za rast, stvaranje prihoda i kontrolu troškova na mnogo većoj skali – objasnio je Džejms Hogan, saopštio je Etihad ervejz.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj