BEG airport status
Prištinski aerodrom zabeležio rast broja putnika od 10% u 2015. godini Najviše letova iz Prištine za Švajcarsku / Foto: Wikimedia

Prištinski aerodrom zabeležio rast broja putnika od 10% u 2015. godini

Međunarodni Aerodrom u Prištini „Adem Jashari“ je tokom 2015. godine opslužio ukupno 1,549,198 putnika, saopštiolo je kosovosko vazduhoplovno regulatorno telo Civil Aviation Authority of Kosovo pozivajući se na statistiku LKIA.

Navodi se da ovaj broj predstavlja rast od 10,3% broja putnika usluženih na ovom aerodromu u poređenju sa 2014. kada je opsluženo ukupno 1,404,175 putnika. Ostvareno je 6.334 letova, odnosno 5,7% više nego u 2014. godini (5.994).

CAA

Germania je kompanija koja je uslužila najveći broj putnika, a slede je Adria ervejz (Adria Airways) i Edelvajs (Edelweiss).

CAA2

Švajcarska je i dalje najposećenija zemlja sa 21% letova. Slede je Nemačka i Turska. Cirih, Bazel i Istanbul su tri najpopularnije destinacije za putnike koji putuju iz Prištine, saopštio je CAA.

Premijer Srbije, Aleksandar Vučić, je prilikom otvaranja službenog prolaza „D“ na beogradskom aerodromu izjavio da postoji želja da se uvede let ka Prištini, aerodromu koji se sve više približava zagrebačkom.

– Želimo da privučemo što veći broj putnika za Er Srbiju (Air Serbia), posebno da putuju na prekookeanske destinacije. Njujork će biti samo početak – rekao je Vučić dodajući da nam je u tom smislu potrebno da preko aerodroma i nacionalne kompanije privučemo što više Albanaca za prekookeanske letove.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj