BEG airport status
Preinačena odluka – dozvoljeni kod-šer letovi Etihad ervejzu i Er Berlinu Dozvoljeno 26 od 31 kod-šer leta

Preinačena odluka – dozvoljeni kod-šer letovi Etihad ervejzu i Er Berlinu

Viši administrativni sud u Lineburgu preinačio je ranije donetu presudu nemačkog suda i dozvolio Etihad ervejzu da nastavi sa 26 od ukupno 31 kod-šer leta sa Er Berlinom (Air Berlin) tokom cele zimske sezone – 26. marta, saopštio je bliskoistočni prevoznik.

– Sud je doneo konačnu presudu po kojoj su 26 kod-šer letova od ukupno 31 zakoniti. Zajedno sa ostalih 50 odobrenih,  sa Er Berlinom sada imamo konačno odobrenje za 76 od 81 leta, što je 94 % od ukupnog broja kod-šer letova za koje je podnet zahtev. Preostalih pet se odnose na linije u domaćem avio-saobraćaju u Nemačkoj – rečeno je u Etihadu.

Saopšteno je i da će na osnovu interpretacije Sporazuma o vazdušnom saobraćaju između UAE i Nemačke ovog suda Etihad ervejz moći da nastavi sa kod-šer letovima i po završetku zimske sezone.

– Zadovoljni smo odlukom koja potvrđuje 94 % kod-šer letova Etihad ervejza. Ova odluka je pobeda za korisnike usluga i konkurenciju u Nemačkoj.

Ostajemo posvećeni našem strateškom partneru, Er Berlinu, i udvostručićemo napore da obezbedimo snažnu konkurentsku alternativu dominantnoj nemačkoj avio-kompaniji Lufthanza (Lufthansa)- izjavio je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza Džejms Hogan.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj