BEG airport status
Praksa za studente Mašinskog i Elektrotehničkog fakulteta u Er Srbiji Praksa u okviru programa Er Srbije „Mladi na prvom mestu“/ Foto: Dušan Atlagić

Praksa za studente Mašinskog i Elektrotehničkog fakulteta u Er Srbiji

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) u saradnji sa Mašinskim i Elektrotehničkim fakultetom organizuje šestomesečnu praksu za studente završnih godina i master studija. Rok za prijavu je 22. januar.

Mašinski fakultet

Studenti Mašinskog fakulteta se mogu prijaviti za odeljenja – tehniku, letačko operativni inžinjering, sektor za bezbednost i usklađenost.

Kao uslovi za prijavu navode se:

– studiranje na modulu za Vazduhoplovstvo
– napredni nivo korišćenja „MS Office“ paketa (za sva odeljenja) i „Adobe Acrobat“ (samo za operativni inžinjering)
– tečno govorenje engleskog jezika

Zainteresovani studenti treba da pošalju prijavu i CV  profesoru dr Časlavu Mitroviću na adresu cmitrovic@mas.bg.ac.rs.

U prijаvi kandidati treba da navedu u kom odeljenju žele dа obаvljаte stručnu prаksu. O prijemu i terminimа odlučiće menаdžment kompаnije Er Srbija u sаrаdnji sа profesorimа Kаtedre zа vаzduhoplovstvo i dekаnom Mаšinskog fаkultetа, saopšteno je sa ovog fakulteta.

Elektrotehnički fakultet

Za studente Elektrotehničkog fakulteta stručna praksa moguća je samo u sektoru tehnike.

Uslovi su:

– napredni nivo korišćenja „MS Office“ paketa
– tečni izgovor engleskog jezika

Zainteresovani studenti treba da pošalju biografiju, motivaciono pismo i broj indeksa na adresu prodekanzanastavu@etf.rs sa naslovom „Air Serbia praksa u sektoru tehnike“, saopštio je Elektrotehnički fakultet.

Praksa je deo programa Er Srbije „Mladi na prvom mestu“.  U okviru njega potpisan je memorandum o saradnji sa Ekonomskim, Saobraćajnim, Elektrotehničkim i Mašinskim fakultetom Univerziteta u Beogradu i Vazduhoplovnom akademijom.

Program osim prakse obuhvata predavanja, radionice, periodične organizovane posete kompanij, rad na projektu, pisanje naučnih i diplomskih radova uz mentorstvo zaposlenog u kompaniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Air Serbia nije dala nikakve informacije nadleznima na ETF-u oko toga ko moze da se prijavi na konkurs. Tj. verovatno mogu svi studenti zavrsnih godina da se prijave, ali sigurno nece primiti nekoga sa katedre za fizicku elektroniku ili katedre za energetiku. Bilo bi dobro kada bi dali informacije da li se traze automaticari, elektronicari programeri ili neko treci.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj