BEG airport status
Rajaner za Tango Six: Zbog čega smo izabrali Niš Skalabilnost Rajanera kao najveći adut: "Ne razmišljamo o državama, gledamo gradove."

Rajaner za Tango Six: Zbog čega smo izabrali Niš

Kada je dolaskom Majkla O’Lirija (Michael O’Leary) 1994. godine Rajaner počeo sa svojom verzijom disrupcije konvencionalnog poslovnog modela avio-kompanija malo ko je mogao da pretpostavi da će postati najveći redovni prevoznik u Evropi. Brojka od trenutnih 330 letelica u floti ili još 350 koliko je na porudžbini ovo leto na nekom od najvećih vazduhoplovnih sajmova lako može biti (ponovo) ažurirana.

Ono što je sigurno je „mala revolucija“ unutar kompanije. Kako je na današnjoj najavi početka opracija iz Niša istakla Kjara Ravara (Chiara Ravara) menadžerka komercijale, Rajan je promenio svoj način razmišljanja i to definisao krilaticom „Always getting better“. „No frills“ pristup je humanizovan, menadžment je odlučio da kompaniju umije i još jednom krene u redefinisanje svog proizvoda. Jer ako se nešto u ovom biznisu menja to su očekivanja putnika – i ona su uvek nemilosrdna.

Kako je ekskluzivno za Tango Six ispričao Luis Fernandez-Mellado, Rajenerov route development manager, njihova skalabilnost je ključ strategije širenja:

– Naša veličina nam omogućuje da većinu aspekata operacija jednostavno kopiramo. Isto nam je, na primer, da posmatramo neki manji regionalni aerodrom na jugu Španije i Niš. –

Gospodin Fernandez-Mellado je za Tango Six pričao o mogućnosti da Rajaner u dogledno vreme od Niša napravi svoju bazu ali i o tumačenjima po kojima su stigli u Srbiju ne bi li pomrsili konce najvećem konkurentu u ovom delu Evrope – kompaniji Wizz Air.
 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Boing porazio Lokid: Tramp predstavio prvi američki višenamenski borbeni avion 6. generacije

@petrovic Dusan Rekoh nije puna peta generacija, kao F-22. Senzorika i radar koji pakuje F-35 moze da se stavi i u F-15 i u F-16 pa zbog toga oni nece postati peta generacije, jel tako? Glavne dve od tri stvari koje cine avion pete generacije jeste zmaj i motor, tojest letne karakteristike i stealth. Zmaj…

24. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Boing porazio Lokid: Tramp predstavio prvi američki višenamenski borbeni avion 6. generacije

Nesto je pogodjeno od PVO, ali na osnovu satelitskih snimaka relativno na sta Iran ima, ne mnogo.

24. Mar 2025.Pogledaj

Vlado na: Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

Stradanje koje se moralo izbeći po svaku cenu. Ne može mali protiv velikog ni tada, a ni sada. Večna slava svim žrtvama agresije na našu zemlju.

24. Mar 2025.Pogledaj

Dragan na: Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

Kao i uvek od Zorana odličan tekst,veoma detaljan,veliki pozdrav za kolegu.

24. Mar 2025.Pogledaj

Boki na: [POSLEDNJA VEST] Boing porazio Lokid: Tramp predstavio prvi američki višenamenski borbeni avion 6. generacije

Realno, gotovo ništa o njemu ne znamo, ali u komentarima već jedni znaju da je potpuni krš, a drugi da nema boljeg, niti može biti. Tolko' o tom.

24. Mar 2025.Pogledaj