BEG airport status
„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu Ugovoreni "Routine services", "Non-routine services" i "Material handling"/ Foto: Aerodrom Niš

„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu

Niški aerodrom „Konstantin Veliki“ i kompanija „Jat Tehnika“ potpisali su Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji.

Saradnja se konkretno odnosi na usluge održavanja aviona: „Routine services“, „Non-routine services“ i „Material handling“, saopštila je niška vazdušna luka.

– Potpisivanjem ovog ugovora po prvi put će avio-kompanijama koje saobraćaju sa niškog aerodroma biti omogućena još jedna vrsta usluge – održavanje vazduhoplova i to od strane renomirane kompanije koja ima preko 85 godina iskustva – navode sa „Konstantina Velikog“.

Oni podsećaju da „Jat Tehnika“ poseduje sve potrebne sertifikate: EASA 145, EASA21, FAA, FAR 145, Sertifikate Ruske Federacije, Bermuda, Turske, Katara, Bosne i Hercegovine.

– Pored visokog kvaliteta usluga, „Jat Tehnika“ ima i jako konkurentne cene rada. Ponudom i uslugom održavanja vazduhoplova, Aerodrom Niš će postati još konkurentniji na vazduhoplovnom tržištu – saopštio je niški aerodrom.

Podsetimo, početkom nedelje, ova vazdušna luka potpisala je ugovor sa low cost kompanijom Ryanair (Rajaner) koja će od septembra uvesti letove na relaciji Niš-Berlin.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gale na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Да ли се сећамо да смо пре неколико година одбили донацију из Русије за ремонтоване Ан 26, под неким изговорима који су се сводили на то да наводно нема више пилота за њих. Али много важније је питање шта је прави разлог да анушка није пензионисана. Имали смо их некад 12 а и продавали смо…

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlad na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Da se nadovežem... Izgleda da neki ne razumeju poentu. Ako nemaju te slamke niko te neće zvati da ratuješ za tuđi interes sa tim avionima, a ako imaju... Ali, izgleda da su reči "šut" i "karta" ipak najviše zabolele neke nato opcije koje otvoreno navijaju. Miloš77 Koliko oružja, koji dolet i kakve karakteristike ima Rafal…

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj