BEG airport status
„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu Ugovoreni "Routine services", "Non-routine services" i "Material handling"/ Foto: Aerodrom Niš

„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu

Niški aerodrom „Konstantin Veliki“ i kompanija „Jat Tehnika“ potpisali su Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji.

Saradnja se konkretno odnosi na usluge održavanja aviona: „Routine services“, „Non-routine services“ i „Material handling“, saopštila je niška vazdušna luka.

– Potpisivanjem ovog ugovora po prvi put će avio-kompanijama koje saobraćaju sa niškog aerodroma biti omogućena još jedna vrsta usluge – održavanje vazduhoplova i to od strane renomirane kompanije koja ima preko 85 godina iskustva – navode sa „Konstantina Velikog“.

Oni podsećaju da „Jat Tehnika“ poseduje sve potrebne sertifikate: EASA 145, EASA21, FAA, FAR 145, Sertifikate Ruske Federacije, Bermuda, Turske, Katara, Bosne i Hercegovine.

– Pored visokog kvaliteta usluga, „Jat Tehnika“ ima i jako konkurentne cene rada. Ponudom i uslugom održavanja vazduhoplova, Aerodrom Niš će postati još konkurentniji na vazduhoplovnom tržištu – saopštio je niški aerodrom.

Podsetimo, početkom nedelje, ova vazdušna luka potpisala je ugovor sa low cost kompanijom Ryanair (Rajaner) koja će od septembra uvesti letove na relaciji Niš-Berlin.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj