BEG airport status
„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu Ugovoreni "Routine services", "Non-routine services" i "Material handling"/ Foto: Aerodrom Niš

„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu

Niški aerodrom „Konstantin Veliki“ i kompanija „Jat Tehnika“ potpisali su Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji.

Saradnja se konkretno odnosi na usluge održavanja aviona: „Routine services“, „Non-routine services“ i „Material handling“, saopštila je niška vazdušna luka.

– Potpisivanjem ovog ugovora po prvi put će avio-kompanijama koje saobraćaju sa niškog aerodroma biti omogućena još jedna vrsta usluge – održavanje vazduhoplova i to od strane renomirane kompanije koja ima preko 85 godina iskustva – navode sa „Konstantina Velikog“.

Oni podsećaju da „Jat Tehnika“ poseduje sve potrebne sertifikate: EASA 145, EASA21, FAA, FAR 145, Sertifikate Ruske Federacije, Bermuda, Turske, Katara, Bosne i Hercegovine.

– Pored visokog kvaliteta usluga, „Jat Tehnika“ ima i jako konkurentne cene rada. Ponudom i uslugom održavanja vazduhoplova, Aerodrom Niš će postati još konkurentniji na vazduhoplovnom tržištu – saopštio je niški aerodrom.

Podsetimo, početkom nedelje, ova vazdušna luka potpisala je ugovor sa low cost kompanijom Ryanair (Rajaner) koja će od septembra uvesti letove na relaciji Niš-Berlin.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Da li je Alžir dobio verziju sa novim motorom, ili još koriste onaj starije generacije?

16. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ne mogu svi da kupe F-35, cak i da hoce, ne mogu se napraviti bas toliko. Neko mora da kupi ruske, kineske i neke druge avione

16. Feb 2025.Pogledaj

Dekanter na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Petar R ja se ne slazem sa vama DP je izneo dosta dobrih analuza, to sto se ne slazu sa srbskim protuskim misljenjem, tj. emocijama, sta da radimo.

16. Feb 2025.Pogledaj

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Milos77, čudno kako spominjete samo UA gubitke. Prema pro ukrajinskom Warspottingu i pro ruskom LostArmouru gubici rusa su daleko veći. Samo u oklopu broji se nekih 11000/4000, a od tog broja na tenkova se odnosin 1900/800 pri čemu je prva brojka RU/UA. Procjene su da je RU svela svoje strateske rezerve na nekih 40-50% prijeratne…

16. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Casualobserver Javno dostuple oficijalne cifre se ne slazu sa vama. Evo samo iz USA: Imate i za druge zemlje: https://www.state.gov/bureau-of-political-military-affairs/releases/2025/01/u-s-security-cooperation-with-ukraine#:~:text=To%20date%2C%20we%20have%20provided,invasion%20of%20Ukraine%20in%202014. Ponavljam, postoji veoma dobar razlog zasto se Abramsi vise ne šalju.

15. Feb 2025.Pogledaj