BEG airport status
„Air Transport World“ nagradio „Wizz Air“ u kategoriji „Value Airline of the Year“ Viz "najvredniji" u 2015. godini / Foto: Wizz Air

„Air Transport World“ nagradio „Wizz Air“ u kategoriji „Value Airline of the Year“

„Low-cost“ kompanija Viz er (Wizz Air) nagrađena je u kategoriji „Value Airline of the Year“ od strane časopisa „Air Trasnport World“ (ATW). Priznanje je uručeno na 42. godišnjoj dodeli nagrada za dostignuća u avio-saobraćaju na gala večeri u Singapuru, rečeno je u Vizu.

– Počastvovani smo zbog priznanja koje ova prestižna nagrada nosi. U 2016. ćemo stvoriti još prilika šireći našu mrežu –  izjavio je Jožef Varadi, generalni direktor Viz era kome je uručena nagrada.

Navodi se i da je ova „low-cost“ kompanija prevezla preko 19 miliona putnika u 2015. godini što je povećanje od 22 % u odnosu na 2014. i da je 11 novih Erbusovih aviona u floti otvorilo oko 400 novih radnih mesta čime je kompanija dostigla broj od 2600 zaposlenih.

Viz er podseća da je tokom 2015. uspela da izađe na Londonsku berzu, promenila izgled aviona, ostvarila rekordnu narudžbu novih 110 aviona A321neo na „Paris Air Show“ i obezbedila ulazak u saobraćaj prvog A321 – čime je postala prva avio-kompanija u Evropi koja koristi ovaj tip aviona sa 230 sedišta. Viz je proslavio i stomilionitog putnika.

Na ovogodišnjoj gala večeri ATW je uručio nagrada i Etihad ervejzu (Etihad Airways) za avio-kompaniju godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj