BEG airport status
NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“ Osim standardnog programa organizator najavljuje i trku bespilotnih letelica / Foto: Screenshot

NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“

Prve najave za sledeći najveći evropski sajam generalne avijacije, 25. po redu „AERO“, ovog puta stižu nešto ranije. „AERO 2017“ biće održan od 5. do 8. aprila sledeće godine u Fridrihšafenu, a kako je organizator saopštio, očekuje se učešće preko 600 izlagača.

Osim ultralakih aviona, jednomotornih i višemotornih biznis džetova, helikoptera, žirokoptera, turboprop aviona u fokusu sajma biće i letački „e-flight“ displej i avioni na elektro pogon u delu „E-flight-expo“, kao i dronovi i bespilotne letelice.

– „E-flight-expo“ će naročito biti u fokusu zbog činjenice da su dva giganta – Simens (Siemens) i Erbas (Airbus) počeli proizvodnju električnih aviona – saopštio je organizator.

On je dodao da će u cilju privlačenja mlađih posetilaca deo sajma biti posvećen trci bespilotnih letelica i simulatorima za njihovo upravljanje u okviru „UAS-expo/Aeordrons“. Po četvrti put ovaj sajam generalne avijacije uključiće i bespilotne letelice u svoj program i to kao rezultat brzog razvoja ovog dela vazduhoplovne industrije, saopštio je organizator i dodao da će predstojeći „AERO 2017“ biti prilika da se izlože novi modeli bespilotnih letelica.

Ovogodišnji „AERO 2016“ okupio je oko 600 izlagača. Program je obuhvatio oko 100 radionica, prezentacija, a premijerno su bile prikazani „HondaJet“ i „Vision SF50“.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gomi na: Najrealniji presek procesa dolaska ruskih MiG-ova do sada: Ugovorene samo dve faze, o trećoj fazi konačne modernizacije još se pregovara

Jos jednom cu cu ti reci da je lako kritikovati mozda nekad i nepotrebno preko foruma. Naravno ima puno gresaka u VS jer je osnova VS pogresno nasledjena od JNA ali ruku na srce meni je dosta ratovanja i drago mi je da su nabavili helikoptere zapadne proizvodnje, koji su trenutno moderni, efikasni i kupljeni…

23. Mar 2017.Pogledaj

Franko na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

Letač pojma nemaš , lažeš da su nam dostavljene patrije dostavljeno je 20 komada ostalo se napravilo u Đuri Đakovići gospodine a sada se proizvode za strane kupce pa čitaj malo posao stoljeća je u tjeku! I odgovor onima mudracima da nećemo kupit borbeno zrakoplovstvo odgovor je stvar je rješena gospodo!

23. Mar 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Novi detalji ugovora sa Erbasom: „Moma Stanojlović“ servisni centar regije za Gazele, uskoro konkurs za zanavljanje kadra

Не може 9 Х145М да кошта само 30 милиона евра. Пре ће бити око 100.

23. Mar 2017.Pogledaj

Sladjan na: Najrealniji presek procesa dolaska ruskih MiG-ova do sada: Ugovorene samo dve faze, o trećoj fazi konačne modernizacije još se pregovara

A ti stvarno verujes u to sto pricas ? Pa koristili smo mi helikoptere i u mirnodopske svrhe. Neki su pali. Valjda se kupe odvojeno helikopteri za vojsku i odvojeno za civilni sektor. Zamisli trebaju vojsci helikoopteri na terenu i onda ih zove Vucic da prenose dete, vade nekog sa planine i sta li vec…

23. Mar 2017.Pogledaj

Sladjan na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

Slazem se ja da treba sacuvati inzenjere. Ali nije fora ni praviti propala vozila do besvesti, budziti avione koji se nisu nigde pokazali, pravljenje oruzja za izlozbe, gde se molimo Bogu da Kenija kupi Noru ili neki Banglades. Citao sam i strane vojne forume. Vecinom smo ismejani. Ja zaista ne znam kome ce cak i…

23. Mar 2017.Pogledaj