BEG airport status
NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“ Osim standardnog programa organizator najavljuje i trku bespilotnih letelica / Foto: Screenshot

NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“

Prve najave za sledeći najveći evropski sajam generalne avijacije, 25. po redu „AERO“, ovog puta stižu nešto ranije. „AERO 2017“ biće održan od 5. do 8. aprila sledeće godine u Fridrihšafenu, a kako je organizator saopštio, očekuje se učešće preko 600 izlagača.

Osim ultralakih aviona, jednomotornih i višemotornih biznis džetova, helikoptera, žirokoptera, turboprop aviona u fokusu sajma biće i letački „e-flight“ displej i avioni na elektro pogon u delu „E-flight-expo“, kao i dronovi i bespilotne letelice.

– „E-flight-expo“ će naročito biti u fokusu zbog činjenice da su dva giganta – Simens (Siemens) i Erbas (Airbus) počeli proizvodnju električnih aviona – saopštio je organizator.

On je dodao da će u cilju privlačenja mlađih posetilaca deo sajma biti posvećen trci bespilotnih letelica i simulatorima za njihovo upravljanje u okviru „UAS-expo/Aeordrons“. Po četvrti put ovaj sajam generalne avijacije uključiće i bespilotne letelice u svoj program i to kao rezultat brzog razvoja ovog dela vazduhoplovne industrije, saopštio je organizator i dodao da će predstojeći „AERO 2017“ biti prilika da se izlože novi modeli bespilotnih letelica.

Ovogodišnji „AERO 2016“ okupio je oko 600 izlagača. Program je obuhvatio oko 100 radionica, prezentacija, a premijerno su bile prikazani „HondaJet“ i „Vision SF50“.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Ima li smisla integrisati rusko naoružanje na srpske Rafale i hoće li ovi avioni zaista biti degradirani u odnosu na sadašnje MiG-ove?

>> Tehnički je totalno neizvodljivo Tehnicki je moguce neko budzenje u stilu kako je HARM na sovjetsku platformu...

18. Sep 2024.Pogledaj

Multi Boy na: [ANALIZA] Ima li smisla integrisati rusko naoružanje na srpske Rafale i hoće li ovi avioni zaista biti degradirani u odnosu na sadašnje MiG-ove?

To je moguće samo u Indiji. Kao da staviš karburator od Lade Nive u novi Golf GTI. Jedina svrha ove ideje da Rusi mogu govoriti da je to njihov avion jer ima njihove rakete.

18. Sep 2024.Pogledaj

Novaković Saša na: [ANALIZA] Ima li smisla integrisati rusko naoružanje na srpske Rafale i hoće li ovi avioni zaista biti degradirani u odnosu na sadašnje MiG-ove?

Mislim da od toga nema ništa...novi avini i sad će naši nešto da budže da bi mogle i Ruske rakete da koriste..a pri tom to do sad niko nije probao. Od zvaničnika to niko nije ni pomenuo..

18. Sep 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [ANALIZA] Rafal dezinformacija: Šta smo sve našli ispod gomile gluposti napisanih o nabavci francuskih borbenih aviona

Jedno mišljenje: 1. Tango six je najozbiljniji vazduhoplovni portal u regionu bivše juge, a verovatno i šire 2. Analize su stručne i autori pokušavaju da dodju do najrelevantnijih podataka iako je to često vrlo teško 3. Tango six piše kritički i stručno, te sigurno se ne ponaša kao 90% drugih izvora (barem u Srbiji) tj.…

18. Sep 2024.Pogledaj