BEG airport status
Sajam generalne avijacije „AERO“ 2016. u Nemačkoj – Šta očekuje posetioce? Više od 600 izlagača od 20. do 23. aprila na sajmu generalne avijacije u Fridrihšafenu / Foto: AERO

Sajam generalne avijacije „AERO“ 2016. u Nemačkoj – Šta očekuje posetioce?

Sajam generalne avijacije „AERO“ koji se od 20. do 23. aprila 2016. godine održava u Fridrihšafenu najavljen je još u decembru, a organizator je ove nedelje izneo više detalja o skupu koji će okupiti oko 600 izlagača.

Nesumnjivo, najviše pažnje biće posvećeno jednomotornim i višemotornim avionima, helikopterima, žirokopterima, turboprop i višemotornim poslovnim džetovima, novim motorima za letelice, vazduhoplovnim asesoarima. Organizator najavljuje i program od oko oko 100 radionica, prezentacija i sastanaka u okviru segmenta nazvanog „AERO: Conferences“.

Predviđeno je i premijerno izlaganje pojedinih letelica.

– Tu je „HondaJet“ koji je dobio dozvolu za letenje u Evropi. Zatim, još jedan potpuno novi poslovni avion čija se dozvola za upotrebu uskoro očekuje – Vision SF50 kompanije „Cirrus Aircraft“. On će biti prvi poslovni avion koji će u okviru svog sistema za spasavanje imati padobrane. – saopštili su organizatori sajma.

a0352bba-39e7-4664-bded-a13866f271ff
„Volocopter biće highlight 2016. godine“ / Foto: AERO

U okviru „e-flight Expo“ po osmi put biće predstavljene alternativne mogućnosti letenja i to uglavnom ultralake letelice na električni pogon, jedrilice ali i helikopteri.

– Nekoliko inovativnih letelica biće „highlight“ 2016. godine. Među njima i je i dvosed sa 18 rotora – „Volocopter“ koji je predstavljen na ovom sajmu pre dve godine ali je u međuvremenu prošao više bespilotnih probnih letova, pa se uskoro očekuje i proba sa test pilotom – najavljuju organizatori.

0aade956-798d-4ac7-a93c-0adaa1bd3ca2
Prezentovanje škola letenja i povoljnih obuka i ove godine deo sajma / Foto: AERO

Po drugi put „AERO“ će imati i „Aviation and Pilots Competence Center“ namenjen segmentu industrije koji se bavi obukama letača.

„RPAS EXPO“ po treći put biće posvećen civilnim bespilotnim letelicama. Njihovo izlaganje, ali i letenje biće omogućeno u posebnom, zatvorenom prostoru, saopštili su organizatori sajma.

000dde8f-de48-4706-892d-fd7b20f08706
Prvi put ulaz slobodan i za mlađe od 16. godina / Foto: Aero
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj