BEG airport status
Vojne delegacije Srbije i Bugarske razmatrale moguću dalju obuku bugarskih pilota na simulatoru za MiG-29 i gađanje RV i PVO na “Šabli“ Bugarski piloti na Batajnici decembra 2011. kada su se prvi put susreli sa našim modernim simulatorom za avion MiG-29. / Foto: Odbrana

Vojne delegacije Srbije i Bugarske razmatrale moguću dalju obuku bugarskih pilota na simulatoru za MiG-29 i gađanje RV i PVO na “Šabli“

Ministarstvo odbrane saopštilo je da je na graničnom prelazu ’’Gradina’’ kod Dimitrovgrada juče došlo do sastanka srpske i bugarske mešovite vojne i policijske delegacije koje su bile predvođene zamenicima načelnika Generalštabova dve vojske.

Glavna tema ovog susreta bila je aktuelna bezbednosna situacija na srpsko-bugarskoj granici a povodom problema migrantske krize među kojima su i pokušaji ilegalnih prelazaka u Srbiju.

Pored toga razgovarano je i o bilateralnoj saradnji tj. mogućnostima njenog unapređenja kroz realizaciju zajedničkih vežbi, korišćenja simulatora za avion MiG-29 na Batajnici od strane bugarskih pilota i gađanjima pripadnika RV i PVO Vojske Srbije na bugarskom poligonu ’’Šabla’’.

U proteklih nekoliko godina vojna saradnja sa Bugarskom je bila vrlo intenzivna, posebno kada je reč o odnosima pripadnika RV i PVO dve zemlje. Bugarski piloti lovačkih aviona MiG-29 su počevši od decembra 2011. godine nekoliko puta boravili u Srbiji gde su se obučavali i imali trenažu na modernom simulatoru za taj tip vazduhoplova.

250. raketna brigada je do sada imala tri puta gađanja raketnim sistemima Neva i Kub na poligonu ’’Šabla’’, obično je to bilo u avgustu, prvi put 2010, a potom 2011. i 2013. godine. Piloti MiG-ova 29 iz 101. lovačke avijacijske eskadrile izvršili su avgusta 2011. raketiranje ciljeva u vazduhu raketama vazduh-vazduh R-60MK.

Na prošlogodišnjoj vežbi naša delegacija je imala status posmatrača. Tada smo bili saznali da bi naše RV i PVO trebalo da učestvuje na “Šabli-2016“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

pe

Bolje nasi da se bave malo obukom srpskih pilota…..a ne stranih

Odgovori
Bo

Haters gonna hate

Ne

Pa i ovo je na neki nacin deo obuke nasih pilota
Zauzvrat postoji mogucnost da nasi piloti ucestvuju kod njih na gadjanju kao sto je i bilo do sada

gi

Na nesrecu Bugara, juce je NATO izjavio da ce od 2017., air policing iznad Bugarske da preuzmu posade RV Poljske dok se RV Bugarske ne osposobi… (nabavi novu tehniku, obuci osoblje…)
Vecina generala je najavila ostavke pri cemu su izneli podatke kako je unisten (annihilated) sistem od ulaska u NATO i datu situaciju su uporedili sa WWI kada su nad Bugarskom letele posade AustroUgarske i Nemacke, dok su Bugari bili topovsko meso, a potom su odgovarali za postupke tudjih posada…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj