BEG airport status
A321neo sa „Pratt & Whitney“ motorima dobio EASA i FAA sertifikate "A321neo sa CFM International LEAP-1A motorom biće sertifikovan u narednim mesecima"/ Foto: Airbus

A321neo sa „Pratt & Whitney“ motorima dobio EASA i FAA sertifikate

A321neo opremljen „PurePower PW1100G-JM“ motorima kompanije „Pratt & Whitney“ dobio je zajedničke EASA i FAA sertifikate, saopštila je kompanija Erbas (Airbus).

– A321neo,najveći član A320neo porodice, završio je program sertifikacije nakon više od 350 časova leta tokom 130 obavljenih letova. Kampanja je takođe potvrdila da letelica dostiže željene performanse na polju doleta i utroška goriva nudeći ekološke benefite, uključujući i manji nivo buke. – rečeno je u Erbasu.

U kompaniji navode da je A321neo sa „Pratt & Whitney“ prva varijanta ove letelice koja je dobila sertifikat kao i da će A321neo sa „CFM International LEAP-1A“ motorom biće sertifikovan u narednim mesecima.

unnamed-12

Dokumente za prvi sertifikovan A321neo potpisali su Trevor Vuds , direktor zadužen za proces sertifikacije u EASA-i i Džefri Duven, menadžer Odseka za transportne letelice – Služba za sertifikaciju u FAA-u. Sertifikate su u ime kompanije Erbas primili izvršni potpredsednik kompanije Erbas i šef programera Didije Evrard i viši potpredsednik kompanije Erbas za A320neo program Klaus Roe.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj