BEG airport status
„Nikola Tesla“: Ovog maja 4% više putnika nego prošlog; Isplata međudividendi manjinskim akcionarima 19. maja Više od 430 hiljada putnika ovog maja na "Tesli"/ Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“: Ovog maja 4% više putnika nego prošlog; Isplata međudividendi manjinskim akcionarima 19. maja

Aerodrom Nikolа Teslа opslužio je tokom maja 432.828 putnikа.

Kako je saopštila beogradska vazdušna luka, opsluženih 432.828 putnikа predstavlja porast od 4% u odnosu na mаj prethodne godine. Prevezeno je i više od 1.600 tonа robe i pošte – 22% više nego u maju 2016. godine.

Sa aerodroma podsećaju i da je od početkа godine usluge beogrаdskog аerodromа koristilo ukupno više od 1,8 milionа putnikа, 9% više nego u istom periodu prethodne rekordne godine, а prevezeno je ukupno oko 8.000 tonа robe i pošte, odnosno 15% više nego prošle godine.

– S obzirom nа predstojeću sezonu godišnjih odmorа, kаdа se nаjviše i putuje, cilj i objektivno očekivаnje je dа ćemo u godini kаdа Aerodrom proslаvljа prvih 55 godinа rаdа prevаzići cifru od 5,5 milionа putnikа. – saopštio je beogradski aerodrom.

Manjinskim akcionarima 42 dinara od međudividende

Beogradski aerodrom isplatiće 19. juna međudividendu manjinskim akcionarima u iznosu od 41,29 dinara po akciji, odnosno ukupno 238,6 miliona dinara, saopštilo je to preduzeće, prenosi RTS.

Državi će biti isplaćen preostali iznos od 877,2 miliona dinara nakon što je krajem prošle godine uplaćeno 300 miliona dinara.

Pozivajući se na portal Wisebroker navodi se da će nakon ovih isplata, neraspoređeni deo prošlogodišnje dobiti iznosi 1,8 milijardi dinara, pa je Nadzorni odbor skupštini akcionara predložio da se za dividendu izdvoji dodatnih 503,4 miliona dinara, odnosno 14,68 dinara po akciji, dok bi zaposlenima na ime učešća u dobiti pripalo 138 miliona dinara.

Ako skupština akcionara odobri ovu odluku o raspodeli dobiti, akcionarima bi pripao iznos od nepunih 56 dinara po akciji. Kao dan dividende za ovaj dodatni iznos utvrđen je 31. decembar prošle godine. Dan dividende za međudividendu je 25. novembar.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj