BEG airport status
Montenegro erlajns: Netačni navodi crnogorskih medija; Kontroli letenja dugujemo 7,4 miliona evra Osnovni dug prema SMATSA-i osam miliona evra / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns: Netačni navodi crnogorskih medija; Kontroli letenja dugujemo 7,4 miliona evra

Kako su juče nezvanično saznale crnogorske „Vijesti“, Privredni sud Crne Gore usvojio je tužbeni zahtev SMATSA-e i doneo presudu da je avio-kompanija Montenegro erlajns dužna da joj plati 7,4 miliona evra.

Prema njihovim navodima, to je prva prvostepena presuda u četiri parnice koju SMATSA vodi u Privrednom sudu protiv crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika.

– Prema izvještaju vještaka, Montenegro erlajns od 2004. godine nije redovno plaćao obaveze Kontroli letenja. Kako saznajemo, ukupne obaveze Montenegro erlajnsa Kontroli letenja do danas samo po osnovu glavnice duga iznose više od 13 miliona eura. – pišu „Vijesti“.

Ukupni dugovi Montenegro erlajnsa iznose oko 80 miliona evra / Foto: Montenegro Airlines

Takođe, SMATSA je više puta blokirala račun te avio-kompanije, pri čemu je poslednji put bio u septembru ove godine kada je Vlada odlučila da taj dug plati tako što će Aerodromi svoju dobit od 2,3 miliona založiti u Hipotekarnoj banci kao garanciju za kredit Montenegro erlajnsu, prenosi crnogorski medij i dodaje:

– Ukupni dugovi Montenegro erlajnsa iznose oko 80 miliona eura, dok je vrijednost kompanije, prema izvještaju revizora, minus 35 miliona eura. –

Povodom navoda o presudi privrednog suda Crne Gore oglasili su se i iz Montenegro erlajnsa.

– Nije tačan navod u tekstu da je Privredni sud donio presudu u jednom parničnom postupku na vrijednost spora od 7,4 miliona i da se pored ovog parničnog postupka vode još 3 parnice pred Privrednim sudom u Podgorici.

Naime pred Privrednim sudom u Podgorici pokrenuta su četiri parnična postupka po tužbi Kontrole letjenja Srbije i Crne Gore – SMATSA protiv nacionalnog avio-prevoznika Montenegro erlajnsa, ukupne vrijednosti oko 7,4 miliona. – saopšteno je iz te avio-kompanije.

U toku pregovori u pravcu postizanja Sporazuma o vansudskom poravnanju / Foto: Montenegro Airlines

Kako dodaju, navedena četiri parnična postupka još uvek nisu pravosnažno okončana, a u toku su pregovori u pravcu postizanja Sporazuma o vansudskom poravnanju.

– U skladu sa prethodno navedenim takođe nije tačan navod iz teksta da ukupne obaveze Montenegro erlajnsa prema SMATSA-i od 2004. godine do danas samo po osnovu glavnice duga iznose više od 13 miliona eura, već se radi o ukupnim obavezama na ime osnovnog duga u iznosu 8 miliona. – kažu iz Montenegro erlajnsa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ne

Meni nije jasno kako nekome može da se izvršava usluga i dalje a on duguje za prethodnih 10 godina. Duguješ u 2004, 2005 tužba i prekid pružanja usluge, kraj.

Odgovori
Re

Neces valjda braci koja su nas toliko zaduzila da ugasis avio kompaniju? Svasta ti pada napamet. Eno bio i njihov premijer, obecao da ce da plate. Casna rec…

dk

Oni u stvari ne duguju nista jer presuda nije pravosnazna; kada za koju nedeljuémesec iscrpu sve „pravne lekove“ onda ce da duguju ……..koje je to foliranje sa tudjim parama!

Odgovori
pa

Moze jer je zam.direktora u Kontroli letenja ujedno i u upravnom ili nadzornom odboru Montenegro airlinesa. Pa malo tamo malo vama….

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zooro na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

@Aco Ovo je primjer kako ( očigledno ) školovani rade gluposti . Interesira me kome pada na pamet da financira ( podupire ) ovake poslovne pokušaje i primitivne ideja na nivou sredine prošlog stoljeća Ako je ovo primjer vojne industrije kakvu SR želi , jao si ga vama. Već je na prvi pogled očigledna neefikasnost…

06. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

@Aco Bishke Mana dronova tipa FPV su jednokratnost i osetljivost na ometanje usled primene jefitnih telekomunikacionih modula. Ovakva platforma ima prednost što se može koristiti više puta i daleko duže može ostati u vazduhu kao i što ima softver razvijen od strane profesionalnog tima, a nije neko hobi fpv rešenje. Jedno nije zameno za drugo.

06. Dec 2024.Pogledaj

Yoda na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

Ma nije ovo dobro, mislim da vojska već neko vreme ima dronove sa 4 Ose (90 mm, 400 m za statične ciljeve - precizno sokoćalo) - barem se tako nešto prikazivalo po sajmovima. Onaj bombarder sa minobacačkim minama je moćna stvar - bilo je na netu snimaka gde su Rusi sa sličnim dronom i par…

06. Dec 2024.Pogledaj

Bishke na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

Slazem se 100%. Ovo je nesto kao anti FPV koncept. Samo jos da montiraju sediste izmedju ove dve cevi i stave coveka da leti i nisani :-)

06. Dec 2024.Pogledaj

Aco na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

Koncept je glup ,više je rezultat daj nešto da se radi nego što ima neku praktičnu primjenu.Prilično gabaritan,težak,manevrabilnost nikakva ,lako uočljiv samim time lakše ga i oboriti,sistem nišanjenja upitan,skup ,i u odnosu na male pokretne FPV dronove koji su pokazali ubojitost nema nikakvu prednost.

05. Dec 2024.Pogledaj