BEG airport status
Montenegro erlajns: Netačni navodi crnogorskih medija; Kontroli letenja dugujemo 7,4 miliona evra Osnovni dug prema SMATSA-i osam miliona evra / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns: Netačni navodi crnogorskih medija; Kontroli letenja dugujemo 7,4 miliona evra

Kako su juče nezvanično saznale crnogorske „Vijesti“, Privredni sud Crne Gore usvojio je tužbeni zahtev SMATSA-e i doneo presudu da je avio-kompanija Montenegro erlajns dužna da joj plati 7,4 miliona evra.

Prema njihovim navodima, to je prva prvostepena presuda u četiri parnice koju SMATSA vodi u Privrednom sudu protiv crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika.

– Prema izvještaju vještaka, Montenegro erlajns od 2004. godine nije redovno plaćao obaveze Kontroli letenja. Kako saznajemo, ukupne obaveze Montenegro erlajnsa Kontroli letenja do danas samo po osnovu glavnice duga iznose više od 13 miliona eura. – pišu „Vijesti“.

Ukupni dugovi Montenegro erlajnsa iznose oko 80 miliona evra / Foto: Montenegro Airlines

Takođe, SMATSA je više puta blokirala račun te avio-kompanije, pri čemu je poslednji put bio u septembru ove godine kada je Vlada odlučila da taj dug plati tako što će Aerodromi svoju dobit od 2,3 miliona založiti u Hipotekarnoj banci kao garanciju za kredit Montenegro erlajnsu, prenosi crnogorski medij i dodaje:

– Ukupni dugovi Montenegro erlajnsa iznose oko 80 miliona eura, dok je vrijednost kompanije, prema izvještaju revizora, minus 35 miliona eura. –

Povodom navoda o presudi privrednog suda Crne Gore oglasili su se i iz Montenegro erlajnsa.

– Nije tačan navod u tekstu da je Privredni sud donio presudu u jednom parničnom postupku na vrijednost spora od 7,4 miliona i da se pored ovog parničnog postupka vode još 3 parnice pred Privrednim sudom u Podgorici.

Naime pred Privrednim sudom u Podgorici pokrenuta su četiri parnična postupka po tužbi Kontrole letjenja Srbije i Crne Gore – SMATSA protiv nacionalnog avio-prevoznika Montenegro erlajnsa, ukupne vrijednosti oko 7,4 miliona. – saopšteno je iz te avio-kompanije.

U toku pregovori u pravcu postizanja Sporazuma o vansudskom poravnanju / Foto: Montenegro Airlines

Kako dodaju, navedena četiri parnična postupka još uvek nisu pravosnažno okončana, a u toku su pregovori u pravcu postizanja Sporazuma o vansudskom poravnanju.

– U skladu sa prethodno navedenim takođe nije tačan navod iz teksta da ukupne obaveze Montenegro erlajnsa prema SMATSA-i od 2004. godine do danas samo po osnovu glavnice duga iznose više od 13 miliona eura, već se radi o ukupnim obavezama na ime osnovnog duga u iznosu 8 miliona. – kažu iz Montenegro erlajnsa.

Komentari

p

Moze jer je zam.direktora u Kontroli letenja ujedno i u upravnom ili nadzornom odboru Montenegro airlinesa. Pa malo tamo malo vama….

Odgovori
d

Oni u stvari ne duguju nista jer presuda nije pravosnazna; kada za koju nedeljuémesec iscrpu sve „pravne lekove“ onda ce da duguju ……..koje je to foliranje sa tudjim parama!

Odgovori
N

Meni nije jasno kako nekome može da se izvršava usluga i dalje a on duguje za prethodnih 10 godina. Duguješ u 2004, 2005 tužba i prekid pružanja usluge, kraj.

Odgovori
R

Neces valjda braci koja su nas toliko zaduzila da ugasis avio kompaniju? Svasta ti pada napamet. Eno bio i njihov premijer, obecao da ce da plate. Casna rec…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend