BEG airport status
Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“ Zatvarnaje gejtova 20 i 40 minuta pre poletanja  ⁄ Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) pozvala je svoje putnike da dođu najmanje dva sata pre zakazanih letova na beogradski aerodrom zbog loših vremenskih uslova u Beogradu.  

Za letove u Evropi i ka Bliskom istoku „check-in“ će biti moguć najkasnije 45 minuta pre poletanja, dok će se gejtovi zatvarati 20 minuta pre poletanja.

Putnici na letu za Njujork moraće da obave „check-in“ najkasnije 60 minuta pre poletanja, navode u Er Srbiji i dodaju da će se gejt za ovu rutu zatvarati 40 minuta pre poletanja.

Kompanija takođe savetuje putnike da koriste i „web check-in“ koji je dostupan za sve letove iz Beograda i poziva da se za sve informacije o letovima informišu putem njenog sajta. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Be

U Austriji je sasvim normalno da dolazite na aerodrom 2 sata pre leta.

Dali je to u Srbiji drugacije?

Pitam zato sto sam iznenadjen ovim pozivom.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj