BEG airport status
Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“ Zatvarnaje gejtova 20 i 40 minuta pre poletanja  ⁄ Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) pozvala je svoje putnike da dođu najmanje dva sata pre zakazanih letova na beogradski aerodrom zbog loših vremenskih uslova u Beogradu.  

Za letove u Evropi i ka Bliskom istoku „check-in“ će biti moguć najkasnije 45 minuta pre poletanja, dok će se gejtovi zatvarati 20 minuta pre poletanja.

Putnici na letu za Njujork moraće da obave „check-in“ najkasnije 60 minuta pre poletanja, navode u Er Srbiji i dodaju da će se gejt za ovu rutu zatvarati 40 minuta pre poletanja.

Kompanija takođe savetuje putnike da koriste i „web check-in“ koji je dostupan za sve letove iz Beograda i poziva da se za sve informacije o letovima informišu putem njenog sajta. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Be

U Austriji je sasvim normalno da dolazite na aerodrom 2 sata pre leta.

Dali je to u Srbiji drugacije?

Pitam zato sto sam iznenadjen ovim pozivom.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj