BEG airport status
Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“ Zatvarnaje gejtova 20 i 40 minuta pre poletanja  ⁄ Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) pozvala je svoje putnike da dođu najmanje dva sata pre zakazanih letova na beogradski aerodrom zbog loših vremenskih uslova u Beogradu.  

Za letove u Evropi i ka Bliskom istoku „check-in“ će biti moguć najkasnije 45 minuta pre poletanja, dok će se gejtovi zatvarati 20 minuta pre poletanja.

Putnici na letu za Njujork moraće da obave „check-in“ najkasnije 60 minuta pre poletanja, navode u Er Srbiji i dodaju da će se gejt za ovu rutu zatvarati 40 minuta pre poletanja.

Kompanija takođe savetuje putnike da koriste i „web check-in“ koji je dostupan za sve letove iz Beograda i poziva da se za sve informacije o letovima informišu putem njenog sajta. 

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

B

U Austriji je sasvim normalno da dolazite na aerodrom 2 sata pre leta.

Dali je to u Srbiji drugacije?

Pitam zato sto sam iznenadjen ovim pozivom.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj