BEG airport status
LYBE 1610:00 Z VRB°01KT CAVOK 26/12 Q1020 NOSIG=
Treće produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ Rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 9. jun / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Treće produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju beogradskog aerodroma produžen je po treći put sa novim datumom do 30. maja, saopšteno je sa „Tesle“. U skladu sa tom izmenom, rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 9. jun.

Razlozi za ponovno produženje roka navedeni su u obaveštenju na sajtu Aerodroma:

– Na zahtev velikog broja učesnika da formiraju konzorcijume sa trećim licima, što je u skladu sa međunarodnom praksom kada je reč o pitanju koncesije aerodroma, Javno telo je odlučilo da se rok za podnošenje neobavezujućih ponuda Faze 1 produžava. Shodno tome, rokovi Faze 2 se menjaju, iako samo trajanje Faze 2 postupka ostaje nepromenjeno. –

Ostali rokovi ostali isti

Kako navode, rok za donošenje odluke o ponuđačima kvalifikovanim za učešće u Fazi 2 iznosi 10 kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda.

– Rok za podnošenje obevezujućih ponuda ostaje nepromenjen i iznosi 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2. Trajanje preostalih rokova ostaje nepromenjeno. – stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prvo produženje roka bilo je predviđeno za 24. april, a drugo produženje davalo je mogućnost slanja neobavezujućih ponuda do 15. maja.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

V

Ovo postaje Ivkova Slava.

Ista priča kao sa Migovima i boljim životom. Odlaže se.

Ne mogu da se žalim za razvoj Koncesije. Malo unutar Srbije, malo izvan Srbije dođosmo do toga da se prvobitno zamišljena prevara Veka sprečila. Idemo dalje.

Odgovori
P

Vladimire, zar nije ceo tender oko koncesija „velika farsa“, kako ste govorili i da se se koncesionar unapred zna? Jel ste i vi izvan Srbije zasluzni za „sprecavanje prevare“ veka?

B

@Vladimir

Kako to mislis prevara veka?

…izgleda da ste samo zlonamerni i to je to.

A sto se tice odlaganja, to je normalno u poslovnom svetu. Ako ste ikada bili zaposleni kao menadzer, trebali bi da znate da se cesto stvari (potencijalni ugovori) koje naprimer pocetkom meseca dobro izgledaju i mislite „90% dolazi“ krajem tog istog meseca odugovlace ili sanse losije izgledaju.
Ja se svaki dan sa takvim stvarima suocavam. Pogotovo posle svetske ekonomske krize 2008 kompanije ali i drzave su postale dosta opreznije i samim tim uvek postoji neizvesnost i cako onda kad mislite da je nesto sasvim sigurno.

Mene nesekiraju odlaganja termina kada ce biti isporuceni Migovi, to ce se kad tad desiti. Tako me nesekiraju ni porjekti sa Kinezima, oni imaju nameru i novac, cesto samo administracija koci.

A sto se tice aerodroma, njegova vrednost raste iz dana u dan, tako da kad god da koncesionar preuzme u sledece 2-3 godine, bice dobro. Vreme nam ide u prilog. Posle 2-3 godine moze doci do stagnacije rasta zato sto ce se tada dostici maksimum kapaciteta.

Ali kako god da bude ide nam dobro. Kad tad i vi ce te to osetiti.

A vi samo lupetajte koliko hocete i cekaj te da vam nesto padne sa neba i pricaj te bez dokaza kako je drzava losa, kako su politicari krivi, itd.

B

Haha, Ivkova slava… bravo

Ja predlažem, pošto je puno koncesionara, da o Batajnicu odmah stave pod koncesiju tako da ima neke konkurencije…

V

Dežurnim braniocima lika i dela veliki pozdrav. Veoma brzo reagujete. Pohvalno. Biće ekstra sendviča.

Ja nisam u Srbiji. Za nepismene da ponovim. Živim u Engleskoj. Nista nisam doprineo oko Koncesije. Niti ću. Samo pišem ono što saznam od prijatelja i poznanika koji su upućenimu priču.

Za informacije kako se radi pogledati aviatica.rs
Današnja objavljena vest o aerodromu Sofija sa skoro copy/paste scenarijem Koncesije Aerodroma Beograd.

Odgovori
P

Admine, ako je g. kapetan, boraveci u engleskoj zaboravio na kulturu i manire vi bi trebalo da ga opomenete ako me vec onemogacavate da mu odgovorim na nacin koji jedino razume.

V

Valjda ce ipak ovo da se na kraju zavrsi. Ne bi valjalo da bude scenario Sofije. Ovi sadasnji ne znaju kako vise para da izvuku dok ne dodje do koncesije pa samo srljaju u krecenje i zamazivanje terminala gde otvaraju check in saltera za 20 miliona putnika, a u sortirnicu ne moze da se udje koliko nema prostora. Sistem za transport bagaza instalira neki indijanac nepostojece firme iz inostranstva i cela stvar stoji ali vrednost milionska… zato neka se svi naplate redom pa da krene aerodrom sa nekim strancima od nule.

Odgovori
S

Od 0 ? Pa oni su u plusu 18-20 miliona $ godisnje ! ( izvor Tango six) gde su dividende od 17 % za stanovnike Srbije?

D

I mala beba bi na avakve ,,bljuvotine“ rekla BLJUUUUC.

Odgovori
M

Mislio sam da je cilj igre da aerodrom ne ode pod koncesiju? Barem za one razumne, koji shvataju sve mane takvog poduhvata.

Odgovori
S

Pa za Sofiju im bilo puno 281 milion eura koncesija! pa ako je na 25 godina koliko je to? Sofija ima 7 miliona putnika ( izvor aviaticar.rs)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Miloš77 pre svega ni Vi niti iko me nije "ispravio" za sada ni jednim argumentom osim besmislenim pozivanjem na ljubav prema Rusiji. Za S-400 nikada nisam naveo daj e :"beskoristan" vec da jedan tip rakete,i 2019 nije uveden u upotrebu.A zvanicno se nalazi u upotrebi od 2007. 187 F-22 jeste serijski izradjeno u periodu 2004-2008,…

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Koliko ste licemerni. Da li ste svesni razlike u zaradi izmedju Hrvatske i Srbije?Hrvatska je u daleko boljoj finansijskoj poziciji od Srbije, i mogu lako da kupe to. Drugo, F-16 Barak je zaista odlican avion, i ne vidim u cemu je problem? Naprotiv, Srbija da kupi Su-30 za po 100 miliona $ je nerealno.

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@126LAE-Delta Ako velika sila prizna nezavisnost neke zemlje,to se ne menja nikada.Odnosno, moramo da se pomirimo da, dok ima Francuske, Amerike, Velike Britanije i Nemacke, Kosovo ce biti drzava. Bilo koji napad Srbije na Kosobo smatrace se u im zemljama oruzanom agresijom na nezavisnu zemlju, i tako tretirati. Ovo treba da nude kristalno jasno.Nece bii…

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Ed Naveli ste ove podatke bolje nego sto bih ja umeo,upravo tako stoje stvari. Kako sam vise upucen u unutrasnju situaciju u Rusiji, nema nikakve sanse da ce SU-57 biti izradjen u 76 primeraka do 2030.Trenutna politika Rusije je finansijska nezavisnost i sigurnost, ali to iskljucuje bilo kakav rast.Ocekuje se "rezanje" mnogih programa - podmornica,TU-160,Armata..Potpuno…

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Al-41F1 Nema sumnje da je SSSR imao neke prednosti u odredjenim oblastima, scramjet posebno, jer su ulagali isto, pa i vise novca, od Amerike u razvoj nauke i oruzja.Na primer, Amerika nije mogla da plati da se naprave podmornice kao Akula (Tajfun) jer su preskupe, ili klasa Lira. Ali u sustini nije mogao da plati…

16. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend