BEG airport status
Treće produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ Rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 9. jun / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Treće produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju beogradskog aerodroma produžen je po treći put sa novim datumom do 30. maja, saopšteno je sa „Tesle“. U skladu sa tom izmenom, rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 9. jun.

Razlozi za ponovno produženje roka navedeni su u obaveštenju na sajtu Aerodroma:

– Na zahtev velikog broja učesnika da formiraju konzorcijume sa trećim licima, što je u skladu sa međunarodnom praksom kada je reč o pitanju koncesije aerodroma, Javno telo je odlučilo da se rok za podnošenje neobavezujućih ponuda Faze 1 produžava. Shodno tome, rokovi Faze 2 se menjaju, iako samo trajanje Faze 2 postupka ostaje nepromenjeno. –

Ostali rokovi ostali isti

Kako navode, rok za donošenje odluke o ponuđačima kvalifikovanim za učešće u Fazi 2 iznosi 10 kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda.

– Rok za podnošenje obevezujućih ponuda ostaje nepromenjen i iznosi 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2. Trajanje preostalih rokova ostaje nepromenjeno. – stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prvo produženje roka bilo je predviđeno za 24. april, a drugo produženje davalo je mogućnost slanja neobavezujućih ponuda do 15. maja.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

V

Ovo postaje Ivkova Slava.

Ista priča kao sa Migovima i boljim životom. Odlaže se.

Ne mogu da se žalim za razvoj Koncesije. Malo unutar Srbije, malo izvan Srbije dođosmo do toga da se prvobitno zamišljena prevara Veka sprečila. Idemo dalje.

Odgovori
P

Vladimire, zar nije ceo tender oko koncesija „velika farsa“, kako ste govorili i da se se koncesionar unapred zna? Jel ste i vi izvan Srbije zasluzni za „sprecavanje prevare“ veka?

B

@Vladimir

Kako to mislis prevara veka?

…izgleda da ste samo zlonamerni i to je to.

A sto se tice odlaganja, to je normalno u poslovnom svetu. Ako ste ikada bili zaposleni kao menadzer, trebali bi da znate da se cesto stvari (potencijalni ugovori) koje naprimer pocetkom meseca dobro izgledaju i mislite „90% dolazi“ krajem tog istog meseca odugovlace ili sanse losije izgledaju.
Ja se svaki dan sa takvim stvarima suocavam. Pogotovo posle svetske ekonomske krize 2008 kompanije ali i drzave su postale dosta opreznije i samim tim uvek postoji neizvesnost i cako onda kad mislite da je nesto sasvim sigurno.

Mene nesekiraju odlaganja termina kada ce biti isporuceni Migovi, to ce se kad tad desiti. Tako me nesekiraju ni porjekti sa Kinezima, oni imaju nameru i novac, cesto samo administracija koci.

A sto se tice aerodroma, njegova vrednost raste iz dana u dan, tako da kad god da koncesionar preuzme u sledece 2-3 godine, bice dobro. Vreme nam ide u prilog. Posle 2-3 godine moze doci do stagnacije rasta zato sto ce se tada dostici maksimum kapaciteta.

Ali kako god da bude ide nam dobro. Kad tad i vi ce te to osetiti.

A vi samo lupetajte koliko hocete i cekaj te da vam nesto padne sa neba i pricaj te bez dokaza kako je drzava losa, kako su politicari krivi, itd.

B

Haha, Ivkova slava… bravo

Ja predlažem, pošto je puno koncesionara, da o Batajnicu odmah stave pod koncesiju tako da ima neke konkurencije…

V

Dežurnim braniocima lika i dela veliki pozdrav. Veoma brzo reagujete. Pohvalno. Biće ekstra sendviča.

Ja nisam u Srbiji. Za nepismene da ponovim. Živim u Engleskoj. Nista nisam doprineo oko Koncesije. Niti ću. Samo pišem ono što saznam od prijatelja i poznanika koji su upućenimu priču.

Za informacije kako se radi pogledati aviatica.rs
Današnja objavljena vest o aerodromu Sofija sa skoro copy/paste scenarijem Koncesije Aerodroma Beograd.

Odgovori
P

Admine, ako je g. kapetan, boraveci u engleskoj zaboravio na kulturu i manire vi bi trebalo da ga opomenete ako me vec onemogacavate da mu odgovorim na nacin koji jedino razume.

V

Valjda ce ipak ovo da se na kraju zavrsi. Ne bi valjalo da bude scenario Sofije. Ovi sadasnji ne znaju kako vise para da izvuku dok ne dodje do koncesije pa samo srljaju u krecenje i zamazivanje terminala gde otvaraju check in saltera za 20 miliona putnika, a u sortirnicu ne moze da se udje koliko nema prostora. Sistem za transport bagaza instalira neki indijanac nepostojece firme iz inostranstva i cela stvar stoji ali vrednost milionska… zato neka se svi naplate redom pa da krene aerodrom sa nekim strancima od nule.

Odgovori
S

Od 0 ? Pa oni su u plusu 18-20 miliona $ godisnje ! ( izvor Tango six) gde su dividende od 17 % za stanovnike Srbije?

D

I mala beba bi na avakve ,,bljuvotine“ rekla BLJUUUUC.

Odgovori
M

Mislio sam da je cilj igre da aerodrom ne ode pod koncesiju? Barem za one razumne, koji shvataju sve mane takvog poduhvata.

Odgovori
S

Pa za Sofiju im bilo puno 281 milion eura koncesija! pa ako je na 25 godina koliko je to? Sofija ima 7 miliona putnika ( izvor aviaticar.rs)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

max na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

Ne, list nigdje ne kaže "da je Hrvatska na 3. mestu po Coroni". Čemu stalne tabloidske manipulacije? Dovoljno je pročitati naslov. Ovo je popis zemalja iz kojeg se vraća najviše zaraženih njemaca. Budući da u Hrvatskoj sada boravi neusporedivo više turista nego u Srbiji ili na Kosovu ili BiH - bilo bi logično da na…

14. Aug 2020.Pogledaj

Blagoje Krstic na: Aerostar postaje rumunski centar za održavanje aviona F-16

@Petrovic Dushan A sada malo u drugom bloku. I koja je razlika opet su u nekom bloku i neko drugi odlucuje umesto sami nikad nezavisni. Postoi i treca alternativa a to je nepridruziti se nikakvom bloku i biti kolko tolko nezavisan a ako se ume i dobro balansirati nema lepseg. Ja ne znam zosto se…

14. Aug 2020.Pogledaj

Mig-29 na: Aerostar postaje rumunski centar za održavanje aviona F-16

Naravno u Amsterdamu postoji ozbiljni remontni centar za F-16. Gde jos Grcka, Litvanija, Poljska, Turska !? Spominje se remontni centar u Bugarskoj poput ovog u Rumuniji, ali koga briga vazno je sanjati i razmisljati o vecem trzistu. @ Milos A sta to Vama nije jsano kad se kaze politicka odluka !? Vidim vi se uopste…

14. Aug 2020.Pogledaj

Aleksandar I na: Aerostar postaje rumunski centar za održavanje aviona F-16

@Milos, potrebno je ozbiljno analizirati i nasu i rumunsku nabavku aviona. I jedna i druga su na neki nacin bile politicki motivisane,ali i planski obavljene.Tesko se mogu tako prosto analizirati.Sto se tice uporedjivanja f16 i mig29 opet je potrebno detjnije to uraditi.Tacno da mig29 nema ni jednu pobedu protiv zapadnih aviona,ali kad se bori jedan…

14. Aug 2020.Pogledaj

Send this to a friend