BEG airport status
LYBE 2007:00 Z 260°05KT CAVOK 10/05 Q1027 NOSIG=
Produžen rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“ Najavljen kraći rok za odlučivanje o neobavezujućim ponudama / Foto: Nemanja Stojanović, Tango SIx

Produžen rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“

Vlada Srbije produžila je rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla do 24. aprila, stoji u oglasu objavljenom u dnevnom listu „Politika“.

Kao razlog za produžetak roka navodi se:

– Budući da je 7. februara 2017. rok za podnošenje prijava za učešće u postupku produžen za dodatnih 13 dana (sa 25. februara na 10. mart), samim tim je za isti period odložen datum dostavljanja konkursne dokumentacije za fazu 1. U tom smislu, a kako bi učesnici u fazi 1 imali dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude, rok za njihovo podnošenje je produžen za isti vremenski period. –

Kraći rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u fazu 2

– Kako bi se izbeglo da se, usled navedenih produženja, ukupno trajanje postupka neograničeno produžava, odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela. – stoji u oglasu.

Novi rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 je deset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to će biti 4. maj.

Novi rok za predlaganje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela je dvadeset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to je 14. maj.

Rok za podnošenje obavezujućih ponuda ostaje nepromenjen, odnosno 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 na internet stranici Aerodroma „Nikola Tesla“ i Portala javnih nabavi, stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27  zainteresovanih kompanija za koncesiju „Nikole Tesle“.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

М

Србија да размисли!
Не треба олако давати Златну коку,…има и других начина, рецимо да се да мањински удео и сл. (тако ради и тај Фрапорт.)
– Немачки Фрапорт држи регионалне аеродроме око нас , и то са различитим уделом, и питање је шта би урадио у Србији,.(смањио конкуренцију на нашу штету?)
-Фрапорт фирму рецимо бочно контролише државна покрајина Хесен,град Франфуркт и Луфтханза… шта то за нас може да значи, улазак Лутханзе против наших авио-интереса или?

-Иза кључних фирми у Немачкој бочно или директно стоји држава Немачка???

Најављено, па неко забранио? -формирање државног предузећа „Аеродроми Србије“ , једино кроз то предузеће може да се сагледа стратегија развоја, удео који би евентуално дали на коришћење и сл.
Ово овако је нагађање које може и скупље да нас кошта.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo tako. A330 bi mogao sletjeti na SPU, no ako želi poletjeti morao bi uzeti gorivo do Zagreba ili nekog drugo aerodroma, pa tamo puniti gorivo. A to poskupljuje operacije i čini ih neisplativim u današnje vrijeme.

19. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Air Serbia je već duže vreme pod velikim pritiskom sa svih strana. Air France i KLM/Transavia su otvorili letove tamo gde je do sada Air Serbia radila fidanje njigovih habova u Parizu i Amsterdamu. Na letu BEG-JFK ih svi veliki evropski igrači lome damping cenama. Aeroflot razvaljuje ka Moskvi/Aziji. Turkish ka Istanbulu. Eurowings otvara uskoro…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Isto sam i ja čitao što se lobiranja tiče. Jedno je sigurno- teško ih je zadovoljiti kad je pazar u pitanju jer imaju iskustva sa svima a to i kotiste da se cenjkaju. Hoću da kažem da ako Indijac ponovo kupi R-77 onda bih je i ja uzeo. Drugo, sama ta raznolikost i šarenilo se…

19. Sep 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, nećemo sad zamenu teza. Prvo je bilo: 'Prelazak granice i vožnja trajektom je tlaka', a posle: 'Aerodrom je blizu'. Ali je, Alene, preko granice, i posle trajekta. A šta ćemo sa domaćom i najlegitimnijom mogućom linijom Banjaluka - Trebinje? To bi u svakoj, ali u svakoj zemlji sa takvom geografijom postojalo. Bez izuzetka. E,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Da, to je stvarno mjerljivo, Dubrovnik i Trebinje. U stvari ste u pravu. U regiji ima nekih stotinjak mjestačca od 25.000-100.000 koji nemaju aerodrome. Odmah svakom aerodrom napravit. Bez obzira jel par desetaka kilometara u okolici ima aerodrom. Ma što je milijarda EUR za izradnju tih 100 aerodroma i 200 milijuna godišnje za operiranje. Jel…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend