Vlada Srbije produžila je rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla do 24. aprila, stoji u oglasu objavljenom u dnevnom listu „Politika“.
Kao razlog za produžetak roka navodi se:
– Budući da je 7. februara 2017. rok za podnošenje prijava za učešće u postupku produžen za dodatnih 13 dana (sa 25. februara na 10. mart), samim tim je za isti period odložen datum dostavljanja konkursne dokumentacije za fazu 1. U tom smislu, a kako bi učesnici u fazi 1 imali dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude, rok za njihovo podnošenje je produžen za isti vremenski period. –
Kraći rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u fazu 2
– Kako bi se izbeglo da se, usled navedenih produženja, ukupno trajanje postupka neograničeno produžava, odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela. – stoji u oglasu.
Novi rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 je deset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to će biti 4. maj.
Novi rok za predlaganje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela je dvadeset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to je 14. maj.
Rok za podnošenje obavezujućih ponuda ostaje nepromenjen, odnosno 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 na internet stranici Aerodroma „Nikola Tesla“ i Portala javnih nabavi, stoji u obaveštenju.
Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.
Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27 zainteresovanih kompanija za koncesiju „Nikole Tesle“.
Мишко
Србија да размисли!
Не треба олако давати Златну коку,…има и других начина, рецимо да се да мањински удео и сл. (тако ради и тај Фрапорт.)
– Немачки Фрапорт држи регионалне аеродроме око нас , и то са различитим уделом, и питање је шта би урадио у Србији,.(смањио конкуренцију на нашу штету?)
-Фрапорт фирму рецимо бочно контролише државна покрајина Хесен,град Франфуркт и Луфтханза… шта то за нас може да значи, улазак Лутханзе против наших авио-интереса или?
-Иза кључних фирми у Немачкој бочно или директно стоји држава Немачка???
Најављено, па неко забранио? -формирање државног предузећа „Аеродроми Србије“ , једино кроз то предузеће може да се сагледа стратегија развоја, удео који би евентуално дали на коришћење и сл.
Ово овако је нагађање које може и скупље да нас кошта.