BEG airport status
Produžen rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“ Najavljen kraći rok za odlučivanje o neobavezujućim ponudama / Foto: Nemanja Stojanović, Tango SIx

Produžen rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“

Vlada Srbije produžila je rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla do 24. aprila, stoji u oglasu objavljenom u dnevnom listu „Politika“.

Kao razlog za produžetak roka navodi se:

– Budući da je 7. februara 2017. rok za podnošenje prijava za učešće u postupku produžen za dodatnih 13 dana (sa 25. februara na 10. mart), samim tim je za isti period odložen datum dostavljanja konkursne dokumentacije za fazu 1. U tom smislu, a kako bi učesnici u fazi 1 imali dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude, rok za njihovo podnošenje je produžen za isti vremenski period. –

Kraći rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u fazu 2

– Kako bi se izbeglo da se, usled navedenih produženja, ukupno trajanje postupka neograničeno produžava, odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela. – stoji u oglasu.

Novi rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 je deset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to će biti 4. maj.

Novi rok za predlaganje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela je dvadeset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to je 14. maj.

Rok za podnošenje obavezujućih ponuda ostaje nepromenjen, odnosno 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 na internet stranici Aerodroma „Nikola Tesla“ i Portala javnih nabavi, stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27  zainteresovanih kompanija za koncesiju „Nikole Tesle“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

М

Србија да размисли!
Не треба олако давати Златну коку,…има и других начина, рецимо да се да мањински удео и сл. (тако ради и тај Фрапорт.)
– Немачки Фрапорт држи регионалне аеродроме око нас , и то са различитим уделом, и питање је шта би урадио у Србији,.(смањио конкуренцију на нашу штету?)
-Фрапорт фирму рецимо бочно контролише државна покрајина Хесен,град Франфуркт и Луфтханза… шта то за нас може да значи, улазак Лутханзе против наших авио-интереса или?

-Иза кључних фирми у Немачкој бочно или директно стоји држава Немачка???

Најављено, па неко забранио? -формирање државног предузећа „Аеродроми Србије“ , једино кроз то предузеће може да се сагледа стратегија развоја, удео који би евентуално дали на коришћење и сл.
Ово овако је нагађање које може и скупље да нас кошта.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj