BEG airport status
[NAJAVA] Svetski kup u preletu paraglajderom u Nišu; Satelitski prenos trke u realnom vremenu Na takmičenju 130 paraglajderista iz 30 zemalja / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

[NAJAVA] Svetski kup u preletu paraglajderom u Nišu; Satelitski prenos trke u realnom vremenu

Svetski kup u preletu paraglajderom biće održan od 17. do 24. juna u Nišu, a svečano otvaranje manifestacije 17. juna sa početkom u 19 časova u niškom Oficirskom domu, sapšteno je iz Vazduhoplovnog saveza Srbije (VSS).

Kako navode, na takmičenju će učestvovati 130 paraglajderista iz 30 zemalja, gde će iz pravca Niša leteti ka Pirotu, Zaječaru, Leskovcu,Vranju i Dimitrovgradu. U vazdušnim trkama od 70 do 100 kilometara, piloti će se nadmetati u letelicama koje nemaju motore u periodu od dva i po do četiri sata.

 

Piloti će se nadmetati u letelicama koje nemaju motore u trkama do 100 kilometara / Foto: VSS

– Svaki od pilota prati se satelitski iz štaba takmičenja i u svakom trenutku se zna njegova tačna pozicija. To se prenosi preko sajta „pwca.org“ u realnom vremenu tako da trku prati oko 50. 000 gledalaca. – objašnjavaju iz Saveza.

Obezbeđen satelistki prenos trke u realnom vremenu / Foto: VSS

Putem mreže jednog od mobilnih operatera omogućena je i komunikacija sa pilotima paraglajdera opremljenim „live-tracker“ uređajima koji u sebi imaju SIM kartice.

– Taj uređaj prima signal sa satelita i putem GPRS-a ga šalje na specijalni veb sajt koji prati spasilačka helikopterska ekipa,  a istovremeno se prati i kompletna trka u celome svetu. –  izjavio je direktor takmičenja i generalni sekretar VSS-a, Željko Ovuka.

Sa paraglajderistima „na vezi“ putem „live-tracker“ uređaja / Foto: VSS

Srbiju će na takmičenju predstavljati paraglajderisti Vladimir Bačanin, Srđan Ristanović, Dragan Martinović, Predrag Dudić, Srđan Kesić i Milan Stević. Letovi su planirani svakodnevno u zavisnosti od vremenskih prilika u periodu između 12 i 19 časova, kažu iz Saveza.

Srbiju predstavlja šest pilota / Foto: VSS

Srbija je pored Francuske, Švajcarske, Brazila i Evadora, jedna od pet destinacija na kojoj se u 2017. godini organizuje ovo takmičenje.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [ANALIZA] Da li donirani avioni iz Rusije zaista pripadaju 4+ ili 4++ generaciji?

A daj mi kazi zasto ljudi uzimaju nove aute nakon nekog vremena? Pa ti mozes i s ficom ili stojadnim funkcionirat bez problema pa to sigurno ne cinis vise.

18. Oct 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

У једном тренутку заиста није летела нити једна српска 29-ка. Није пракса да се код МиГ-29УБ фарба нос, радом код једноседа је од другачијег радиопрозрачног композитног материјала и он обично има другу боју. Реалан период довођења рускиха виона нна наш стандард је неколико месеци.

18. Oct 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ugrožava li Zagreb beogradski aerodrom?

OK, mislim da nam se percepcije razilaze. Ja osobno planiram kraj života provesti na Martiniqueu. Najbolji godišnji sam proveo na Kubi. Nevjerojatno je bilo na Gran Cannariji, Tenerifima, na Borneu... Na Jadranu sam bio na više od 80 destinacija (Hrvatska, Crna Gora, Neum) i ni jedna mi nije bila ni izbliza kao ovo gore napisano.…

18. Oct 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ugrožava li Zagreb beogradski aerodrom?

A Bože zašto i kome bi ja držao stranu? Ja se nadam da ste u mojim brojnim člancima koje sam o tome napisoa pročitali 1. Da ta linija donosi gubitke i to ozbiljne 2. Da je i usprkos toga potrebna i da donosi velike benefite, da Srbija treba financirati tu liniju jel je ona važna…

18. Oct 2017.Pogledaj