BEG airport status
Slovenci ponovo pomeraju granice: Pipistrel postavio prvu javnu stanicu za napajanje aviona strujom Stanica za napajanje zvanično postavljena 30. avgusta i iskorišćena za dopunu letelice Alpha Electro / Foto: Pipistrel

Slovenci ponovo pomeraju granice: Pipistrel postavio prvu javnu stanicu za napajanje aviona strujom

Prvu stanicu za napajanje aviona strujom razvio je Pipistrel u saradnji sa studentima tri fakulteta, saopšteno je iz slovenačke kompanije.

Kako navode, prototip takve stanice napravljen je u sklopu projekta „On Creative Path to Practical Knowledge“ koji je trajao od februara do juna ove godine:

– Cilj projekta bio je razvoj i instalacija javne stanice za napajanje za električne avione, jer je praksa dopune takvih aviona elektirčnom energijom pokazala potrebu za postavljanjem stacionara za punjenje.

Stanica za napajanje zvanično je postavljena u okviru kompanije Pipistrel 30. avgusta ove godine, kada je iskorišćena za dopunu letelice Alpha Electro. –

Za razvoj stanice zaslužni i studenti tri fakulteta / Foto: Pipistrel

Na projektu mentori su bili Vanja Čok iz LECAD laboratorije, inženjer razvoja Aljaž Pelicon iz Pipistrela, kao i softverski inženjer Črt Gorup, takođe iz slovenačke kompanije.

Studenti koji su učestvovali u razvoju prototipa su Tine Černač, Andraž Papež, Erik Rojec, Jaka Križ i Luka Šparovec sa Mašinskog fakulteta, zatim Rok Grmek i Jaka Kordež sa Fakulteta za računarstvo i informatiku, kao i Roberta Cetina, studentkinja Industrijskog dizajna, sa Akademije lepih umetnosti i dizajna.

Komentari

M

Robert Cetina je zapravo Roberta Cetina studentkinja Industrijskog dizajna.

Odgovori
B

Svaka čast na inventivnosti

Odgovori
A

Bravo Slovenci i svaka čast! Tako treba da se radi.

Odgovori
D

Bravo Slovenci !
Samo napred.

Odgovori
H

+1

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B3 na: [EKSKLUZIVNO] Kako je pilot USAF-a izbegao četiri Nevine rakete aprila 1999. godine

Ako zanemarimo politiku i ovaj SEAD F-16 ipak ako B-1 leti u tvom dometu i baca MK82 sa pokvarenim vratima na vise meta i vrati se u bazu mozda prelazak u pekare nije lose resenje.

25. May 2018.Pogledaj

dragan na: [EKSKLUZIVNO] Kako je pilot USAF-a izbegao četiri Nevine rakete aprila 1999. godine

Za tenkove ih nije bilo briga? Hehe zato je Dzejmi Sej svako vece izvestavao o desetinama tenkova unistenih od strane avijacije. A kada je krenulo povlacenje ucutali ko mrtva puvala. Pogodili i unistili sta su hteli? Pa nece biti jer su pogodili zgrade. Cak i za ostrascenog hrvata bas si napisao gluposti

25. May 2018.Pogledaj

Strateg na: [EKSKLUZIVNO] Kako je pilot USAF-a izbegao četiri Nevine rakete aprila 1999. godine

Ne sporim ti realnost, ali moram ovo da istaknem. Vazdušni udari NE MOGU da donesu pobedu, već mogu samo da stvore uslove za pobedu. Osim toga, pogledaj desetu epizodu dokumentarne serije "Battleplan".

25. May 2018.Pogledaj

Jason Bourne na: Izgubljena borba za „Ikarus“: Počelo rušenje zgrade prve srpske fabrike aviona

Cek cek, to se pominju Kemoimpex i Neimar visokogradnja. Ova firma Kemoimpex se ranije zvala Agrohim i bavi se trgovinom autogumama i sada su u Nisu prodavci automobila marke Mercedes. Valjalo bi malo procesljati detaljnije cime su se i kako bavili sa izgradnjom stanova na nisavskom keju u samom centru grada. Mutne su se neke…

25. May 2018.Pogledaj

Send this to a friend