BEG airport status
Sindikat avio-mehaničara Montenegro erlajnsa podržao odluku Vlade da pomogne toj kompaniji Gašenjem kompanije svi dugovi bi pali na teret građana Crne Gore / Foto: Montenegro Airlines

Sindikat avio-mehaničara Montenegro erlajnsa podržao odluku Vlade da pomogne toj kompaniji

Povodom nedavnih izjava u javnosti da je Vlada Crne Gore počela da pomaže kompaniju Montenegro erlajns oglasio se i Sindikat avio-mehaničara tog avio-prevoznika.

Kako je saopšteno iz Sindikata, oni podržavaju odluku Vlade da pomogne Montenegro erlajnsu nasuprot navodima potpredsednika SDP-a Raška Konjevića da je reč o „nezakonitom poslu i zloupotrebi u privrednom poslovanju na štetu Aerodroma i države Crne Gore“.

– Vrijeđaju nas ocjene neodgovornih političara da Vlada ne treba da pomaže nacionalnog avio-prevoznika. Zaboravljaju takvi partijski zvaničnici na činjenicu da Vlade mnogih država u regionu i šire, konstantno pomažu svoje nacionalne avio-kompanije, znajući za njihov značaj u smislu avio-dostupnosti i razvoja cjelokupne državne privrede. – saopšteno je iz Sindikata.

Tim povodom se nedavno izjasnio i crnogorski premijer Duško Marković koji je objasnio da odgovorna Vlada ne sme dozvoliti da ta opterećenja i zaduženja Montenegro erlajnsa padnu u jednom danu na teret budžeta.

– Ukoliko bi došlo do zaustavljanja operacija Montenegro erlajnsa, odnosno gašenja kompanije, svi dugovi bi odjednom pali na teret budžeta, odnosno građana Crne Gore i premijer Marković je tu bio potpuno jasan. Iz tog razloga Sindikat avio-mehaničara Montenegro erlajnsa bezrezervno podržava stav Vlade da se preduzmu koraci koji će nacionalnog avio-prevoznika dovesti do potpunog ozdravljenja.

S tim u vezi, smatramo da je potpuno prirodno da Vlada kao vlasnik oba preduzeća ustupi dio svoje dobiti od Aerodroma Crne Gore kao garanciju za kreditno zaduženje i spas Montenegro erlajnsa. Ne ulazimo u pravnu proceduru te odluke, ali je podržavamo kao hrabru i vizionarsku za opstanak naše kompanije. – kažu iz Sindikata avio-mehaničara.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ma

Ako bi svi dugovi pali na racun gradjana postavlja se pitanje na koga su padali svi dugovi do sada?Pa isto na teret gradjana!!!Kakve su to price…Vlada je krpila dugove od para poreskih obveznika i do sada tj gradjana…obrni okreni sve je po ledjima gradjana!

Odgovori
ik

Gresis. Ovde Vlada uzima od firme u njenom vlasnistvu preko reda bez zavrsnog racuna i daje drugoj firmi. Nije sporno da vlada ima pravo na 75% profita aerodroma, ali to moze da uzme posle zavrsnog racuna. Nema kod Mila postovanja nikakvog zakona kad se njima hoce. Slicno je u celoj exYU.

Mi

Jos jedan biser!
I kad propali Montenegro ne bude vratio kredit – vracace ga aerodromi Crne Gore!
A onda ce verovatno i aerodromi morati da se prodaju i daju pod koncesiju – posto nema para da se vracaju krediti.
Eto kako nepismena vlast pored onog sto su vec upropastili – upropastava i ono sto je bilo zdravo u Crnoj Gori!
Totalni diletantizam!

Odgovori
Vl

Montenegro Airlines je samo prva kompanija koja je došla u ovu situaciju. Za njom slede ostale iz Bivših SFRJ Republika.

Preporučujem kokice i pivo, ima još događaja pred nama.

Odgovori
Dr

Po mogućstvu ladno, a u nedostatku kokica može i semenke. Tek je krenulo. Biće interesantnih štiva za čitanje na T6 i dobrih analiza g-dina Šćurica.

Dk

Mora da je neko zesce muljanje i natezanje u pitanju cim je podrska od avio mehanicara kojih ima 35? Ili koliko vec? Gde je podrska pilota ili kabinskog osoblja?

Odgovori
Pe

“ Ne ulazimo u pravnu proceduru te odluke, ali je podržavamo“

kakav nonsens. u prevodu znači „šta me briga kako, mene samo interesuje da primim platu“.

ko se seća prvi znaci ekonomskog raspada jugoslavije su bili vidljivi kada su radnici iz rakovice krenuli u protest u centar beograda tražeći kredite da se finansiraju njihova gubitaška preduzeća. da bi se sve smirilo, vlada je pustila te kredite.

ako crnogorci misle do zdrave ekonomije, moraju da se oproste od MGX, a srbi da se dobro zamisle da li im se isplati izdržavanje JU.

za taj novac koji se baca na njih se mogu svake godine napraviti preduzeća koje zapošljavaju hiljade ljudi

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

17. Apr 2024.Pogledaj

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj