BEG airport status
Sindikat avio-mehaničara Montenegro erlajnsa podržao odluku Vlade da pomogne toj kompaniji Gašenjem kompanije svi dugovi bi pali na teret građana Crne Gore / Foto: Montenegro Airlines

Sindikat avio-mehaničara Montenegro erlajnsa podržao odluku Vlade da pomogne toj kompaniji

Povodom nedavnih izjava u javnosti da je Vlada Crne Gore počela da pomaže kompaniju Montenegro erlajns oglasio se i Sindikat avio-mehaničara tog avio-prevoznika.

Kako je saopšteno iz Sindikata, oni podržavaju odluku Vlade da pomogne Montenegro erlajnsu nasuprot navodima potpredsednika SDP-a Raška Konjevića da je reč o „nezakonitom poslu i zloupotrebi u privrednom poslovanju na štetu Aerodroma i države Crne Gore“.

– Vrijeđaju nas ocjene neodgovornih političara da Vlada ne treba da pomaže nacionalnog avio-prevoznika. Zaboravljaju takvi partijski zvaničnici na činjenicu da Vlade mnogih država u regionu i šire, konstantno pomažu svoje nacionalne avio-kompanije, znajući za njihov značaj u smislu avio-dostupnosti i razvoja cjelokupne državne privrede. – saopšteno je iz Sindikata.

Tim povodom se nedavno izjasnio i crnogorski premijer Duško Marković koji je objasnio da odgovorna Vlada ne sme dozvoliti da ta opterećenja i zaduženja Montenegro erlajnsa padnu u jednom danu na teret budžeta.

– Ukoliko bi došlo do zaustavljanja operacija Montenegro erlajnsa, odnosno gašenja kompanije, svi dugovi bi odjednom pali na teret budžeta, odnosno građana Crne Gore i premijer Marković je tu bio potpuno jasan. Iz tog razloga Sindikat avio-mehaničara Montenegro erlajnsa bezrezervno podržava stav Vlade da se preduzmu koraci koji će nacionalnog avio-prevoznika dovesti do potpunog ozdravljenja.

S tim u vezi, smatramo da je potpuno prirodno da Vlada kao vlasnik oba preduzeća ustupi dio svoje dobiti od Aerodroma Crne Gore kao garanciju za kreditno zaduženje i spas Montenegro erlajnsa. Ne ulazimo u pravnu proceduru te odluke, ali je podržavamo kao hrabru i vizionarsku za opstanak naše kompanije. – kažu iz Sindikata avio-mehaničara.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ma

Ako bi svi dugovi pali na racun gradjana postavlja se pitanje na koga su padali svi dugovi do sada?Pa isto na teret gradjana!!!Kakve su to price…Vlada je krpila dugove od para poreskih obveznika i do sada tj gradjana…obrni okreni sve je po ledjima gradjana!

Odgovori
ik

Gresis. Ovde Vlada uzima od firme u njenom vlasnistvu preko reda bez zavrsnog racuna i daje drugoj firmi. Nije sporno da vlada ima pravo na 75% profita aerodroma, ali to moze da uzme posle zavrsnog racuna. Nema kod Mila postovanja nikakvog zakona kad se njima hoce. Slicno je u celoj exYU.

Mi

Jos jedan biser!
I kad propali Montenegro ne bude vratio kredit – vracace ga aerodromi Crne Gore!
A onda ce verovatno i aerodromi morati da se prodaju i daju pod koncesiju – posto nema para da se vracaju krediti.
Eto kako nepismena vlast pored onog sto su vec upropastili – upropastava i ono sto je bilo zdravo u Crnoj Gori!
Totalni diletantizam!

Odgovori
Vl

Montenegro Airlines je samo prva kompanija koja je došla u ovu situaciju. Za njom slede ostale iz Bivših SFRJ Republika.

Preporučujem kokice i pivo, ima još događaja pred nama.

Odgovori
Dr

Po mogućstvu ladno, a u nedostatku kokica može i semenke. Tek je krenulo. Biće interesantnih štiva za čitanje na T6 i dobrih analiza g-dina Šćurica.

Dk

Mora da je neko zesce muljanje i natezanje u pitanju cim je podrska od avio mehanicara kojih ima 35? Ili koliko vec? Gde je podrska pilota ili kabinskog osoblja?

Odgovori
Pe

“ Ne ulazimo u pravnu proceduru te odluke, ali je podržavamo“

kakav nonsens. u prevodu znači „šta me briga kako, mene samo interesuje da primim platu“.

ko se seća prvi znaci ekonomskog raspada jugoslavije su bili vidljivi kada su radnici iz rakovice krenuli u protest u centar beograda tražeći kredite da se finansiraju njihova gubitaška preduzeća. da bi se sve smirilo, vlada je pustila te kredite.

ako crnogorci misle do zdrave ekonomije, moraju da se oproste od MGX, a srbi da se dobro zamisle da li im se isplati izdržavanje JU.

za taj novac koji se baca na njih se mogu svake godine napraviti preduzeća koje zapošljavaju hiljade ljudi

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj