BEG airport status
U prvih deset meseci Montengro erlajns opslužio više od pola miliona putnika; Novi biznis plan u pripremi, Moguće i proglašenje insolventnosti Da li će se nabavljati avioni, kojeg tipa i po kom aranžmanu odlučiće osnivač kompanije / Foto: Montenegro Airlines

U prvih deset meseci Montengro erlajns opslužio više od pola miliona putnika; Novi biznis plan u pripremi, Moguće i proglašenje insolventnosti

U prvih deset meseci ove godine Montenegro erlajns opslužio je 507.044 putnika u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, od čega je skoro 300.000 prevezeno u periodu od početka juna do kraja septembra, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Pored redovnih destinacija na kojima taj avio-prevoznik leti, realizovane su i serije čarter letova za jug Italije (Bari i Napulj), Slovačku (Bratislava), Izrael (Tel Aviv), Finsku (Helsinki), manje serije čartera prema Francuskoj (Nant i Ajačo), Austriji (Salzburg, Linc, Grac), kao i niz pojedinačnih čarter letova prema drugim destinacijama, navode iz Montenegro erlajnsa i dodaju da je pri tome ostvaren ukupan nalet flote od 9.423 blok sati odnosno 6149 letova:

– Pored redovnih komercijalnih i operativnih aktivnosti Montenegro erlajnsa, u fokusu upravljačkih i rukovodećih struktura kompanije su analize i proračuni koji će za ishod imati ili model finansijskog i operativnog restrukturiranja u cilju dugoročne stabilizacije poslovanja, ili za sada manje izvjesno, ali ipak uzeto u obzir, proglašenje insolventnosti sa svim negativnim posljedicama koje to podrazumijeva. –

U pripremi biznis plan za pet ili više godina / Foto: Montenegro Airlines

Kako objašnjavaju iz kompanije, na tom poslu je angažovana jedna od četiri najveće revizorske kuće, a detaljan izveštaj će u najkraćem roku biti podnet osnivaču na razmatranje. Takođe, menadžement Montenegro erlajnsa trenutno priprema i analizira detaljnu prihodovnu i troškovnu strukturu po više scenarija kroz biznis plan na pet i više godina, kako bi se došlo do najefektivnijeg rešenja u finansijskom i operativnom smislu po pitanju flote, navodi taj avio-prevoznik:

– Ovakav pristup podrazumijeva princip nabavke aviona kroz operativni lizing, pri čemu je moguće sklopiti izuzetno povoljne finansijske aranžmane koji su višestruko jeftiniji i višestruko manji u odnosu na iznose koji se pominju u medijima i koji se odnose na kupovinu aviona.

Nakon stručnih analiza po pitanju flote, koje će kroz biznis plan biti uključene u finalni Izvještaj koji je u pripremi za razmatranje, odluku o tome da li će se nabavljati avioni, kojeg tipa i po kom aranžmanu, u konačnom će donijeti osnivač, s obzirom na to da se radi o jednoj od ključnih odluka za budućnost kompanije. –

Početkom septembra ove godine izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević rekao je da se u kompaniji ne razmišlja o stečaju, već se radi na modelu poslovanja u pravcu njenog ozdravljenja. Kako je tada objasnio novi model poslovanja u velikoj meri bi trebalo da bude samoodrživ i kao takav interesantan za strateškog partnera, te da kompanija preduzima aktivnosti u cilju ostvarivanja pozitivnog poslovnog i finansijskog rezultata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

sa

E sto napravise politicari na celu sa DALIBORKOM.Totalno razorili sistem koji je funkcionisao najbolje u regionu

Odgovori
Za

Što bi rekli- nalazi su negativni ali postoji mogučnost za tumor na plučima!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Darko na: Novi komandant RV i PVO Vojske Srbije je general-major Brane Krnjajić

Jeste, imao je 60% glasača većine. Izlaznost na izbore je bila oko 52%. SNS je osvojio oko 56% , sa svim koalicijama,plaćenim glasovima. Što znači da je oko 26 % podrške naroda za SNS. Što znači da im velika izlaznost na izbore ne odgovara.

19. Apr 2025.Pogledaj

ns posmatrac na: Novi komandant RV i PVO Vojske Srbije je general-major Brane Krnjajić

Pogledajte koja slika stoji u kabinetu ministra odbrane SAD-a. Ne sadasnjeg nego svih do sad. Uvek je slika aktuelnog predsednika drzave. Tako da to nije nesto bitno za ovu vest. Vojska nebira predsednike i poslanike vec gradjani na izborima. A sto se tice kradje na izborima izbori su bili skoro svake dve godine a on…

19. Apr 2025.Pogledaj

Rex na: Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

Možemo da imamo i nacionalni stadion i EXPO, i one super kul stadione po gradovima koji nemaju ni fudbalski klub, a i da nemamo za plate profesorima i da imamo poljski wc u 1/3 škola. Možemo i da dajemo za euroligu i za ligu šampiona, i da kupimo prenos premier lige za 600 miliona, pa…

19. Apr 2025.Pogledaj

mile na: Na “Armiji 2024“ predstavljen laki višenamenski borbeni avion Jak-130M

ono staje da pojasnis dve stvari ako si rapolozen, kakve to veze ima demokratija kupca sa kvalitetom aeroplana a drugo gde se to pokazase i dokazase f22 f35

19. Apr 2025.Pogledaj

Branko na: Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

@tax Dva mala helikoptera kostaju 3mil evra, dva H145M kostaju 8 miliona, dva Mi-17 kostaju 24 miliona, a ovaj avion kosta preko 50 miliona, za nas verovatno 60 ili kao 40 malih helikoptera.

19. Apr 2025.Pogledaj