BEG airport status
U prvih deset meseci Montengro erlajns opslužio više od pola miliona putnika; Novi biznis plan u pripremi, Moguće i proglašenje insolventnosti Da li će se nabavljati avioni, kojeg tipa i po kom aranžmanu odlučiće osnivač kompanije / Foto: Montenegro Airlines

U prvih deset meseci Montengro erlajns opslužio više od pola miliona putnika; Novi biznis plan u pripremi, Moguće i proglašenje insolventnosti

U prvih deset meseci ove godine Montenegro erlajns opslužio je 507.044 putnika u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, od čega je skoro 300.000 prevezeno u periodu od početka juna do kraja septembra, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Pored redovnih destinacija na kojima taj avio-prevoznik leti, realizovane su i serije čarter letova za jug Italije (Bari i Napulj), Slovačku (Bratislava), Izrael (Tel Aviv), Finsku (Helsinki), manje serije čartera prema Francuskoj (Nant i Ajačo), Austriji (Salzburg, Linc, Grac), kao i niz pojedinačnih čarter letova prema drugim destinacijama, navode iz Montenegro erlajnsa i dodaju da je pri tome ostvaren ukupan nalet flote od 9.423 blok sati odnosno 6149 letova:

– Pored redovnih komercijalnih i operativnih aktivnosti Montenegro erlajnsa, u fokusu upravljačkih i rukovodećih struktura kompanije su analize i proračuni koji će za ishod imati ili model finansijskog i operativnog restrukturiranja u cilju dugoročne stabilizacije poslovanja, ili za sada manje izvjesno, ali ipak uzeto u obzir, proglašenje insolventnosti sa svim negativnim posljedicama koje to podrazumijeva. –

U pripremi biznis plan za pet ili više godina / Foto: Montenegro Airlines

Kako objašnjavaju iz kompanije, na tom poslu je angažovana jedna od četiri najveće revizorske kuće, a detaljan izveštaj će u najkraćem roku biti podnet osnivaču na razmatranje. Takođe, menadžement Montenegro erlajnsa trenutno priprema i analizira detaljnu prihodovnu i troškovnu strukturu po više scenarija kroz biznis plan na pet i više godina, kako bi se došlo do najefektivnijeg rešenja u finansijskom i operativnom smislu po pitanju flote, navodi taj avio-prevoznik:

– Ovakav pristup podrazumijeva princip nabavke aviona kroz operativni lizing, pri čemu je moguće sklopiti izuzetno povoljne finansijske aranžmane koji su višestruko jeftiniji i višestruko manji u odnosu na iznose koji se pominju u medijima i koji se odnose na kupovinu aviona.

Nakon stručnih analiza po pitanju flote, koje će kroz biznis plan biti uključene u finalni Izvještaj koji je u pripremi za razmatranje, odluku o tome da li će se nabavljati avioni, kojeg tipa i po kom aranžmanu, u konačnom će donijeti osnivač, s obzirom na to da se radi o jednoj od ključnih odluka za budućnost kompanije. –

Početkom septembra ove godine izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević rekao je da se u kompaniji ne razmišlja o stečaju, već se radi na modelu poslovanja u pravcu njenog ozdravljenja. Kako je tada objasnio novi model poslovanja u velikoj meri bi trebalo da bude samoodrživ i kao takav interesantan za strateškog partnera, te da kompanija preduzima aktivnosti u cilju ostvarivanja pozitivnog poslovnog i finansijskog rezultata.

Komentari

Z

Što bi rekli- nalazi su negativni ali postoji mogučnost za tumor na plučima!

Odgovori
s

E sto napravise politicari na celu sa DALIBORKOM.Totalno razorili sistem koji je funkcionisao najbolje u regionu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] S-300 ide u rat, detalji isporuke sistema Siriji, Izraelci zvanično ravnodušni

Словачка и Бугарска имају С-300ПМУ из 80-тих година, Грчка ПМУ-1 из 90-тих.

17. Oct 2018.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] S-300 ide u rat, detalji isporuke sistema Siriji, Izraelci zvanično ravnodušni

Израелски национални циљ у Сирији је, између осталог, спречавање утицаја Ирана, елиминацију и сузбијање његовог војног присуства. Не постоји нерањиви оружани систем, тако је сигурно и са С-300 са којима се у рату САД, западни савезници и Израел још нису сусрели. Али тако је било и са другим ПВО системима, попут нпр. много старијих Неве…

17. Oct 2018.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] S-300 ide u rat, detalji isporuke sistema Siriji, Izraelci zvanično ravnodušni

Зашто би био технолошки удар на Русију? Они више не производе С-300, имају С-400 а припремају С-500. С-300 до сада никада није имао борбену употребу, можда је време да видимо колико је способан?

17. Oct 2018.Pogledaj

rusbesmart na: [ANALIZA] S-300 ide u rat, detalji isporuke sistema Siriji, Izraelci zvanično ravnodušni

Neznam koliko je pametna ova isporuka S-300 Siriji, bojim se da će ovo biti težak udarac Rusima i njihovoj tehnologiji nakon što se najvjerovatnije pokaže kroz sljedećih 6+mjeseci da su Izraelci i Zapad sposobni srušiti mit ovog sustava. Daleko da je ovo loš sustav ali Izrael je tehnološko čudo i njihov način razmišljanja, sustav školstva,…

17. Oct 2018.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Prisustvo IAG-a u regiji

Gospodo, čemu tolika opsednutost interkontinentalnim letovima i besomučnim rastom. Pre neki dan sam pročitao da će Hamburg, jedan veliki grad i okolni region sa BDPom većim od cele exYU zajedno izgubiti i poslednji direktni let prema SADu. Ako tamo nema dovoljno interesa, onda se ne treba čuditi što je kod nas tako. A to što…

17. Oct 2018.Pogledaj

Send this to a friend