BEG airport status
U prvih deset meseci Montengro erlajns opslužio više od pola miliona putnika; Novi biznis plan u pripremi, Moguće i proglašenje insolventnosti Da li će se nabavljati avioni, kojeg tipa i po kom aranžmanu odlučiće osnivač kompanije / Foto: Montenegro Airlines

U prvih deset meseci Montengro erlajns opslužio više od pola miliona putnika; Novi biznis plan u pripremi, Moguće i proglašenje insolventnosti

U prvih deset meseci ove godine Montenegro erlajns opslužio je 507.044 putnika u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, od čega je skoro 300.000 prevezeno u periodu od početka juna do kraja septembra, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Pored redovnih destinacija na kojima taj avio-prevoznik leti, realizovane su i serije čarter letova za jug Italije (Bari i Napulj), Slovačku (Bratislava), Izrael (Tel Aviv), Finsku (Helsinki), manje serije čartera prema Francuskoj (Nant i Ajačo), Austriji (Salzburg, Linc, Grac), kao i niz pojedinačnih čarter letova prema drugim destinacijama, navode iz Montenegro erlajnsa i dodaju da je pri tome ostvaren ukupan nalet flote od 9.423 blok sati odnosno 6149 letova:

– Pored redovnih komercijalnih i operativnih aktivnosti Montenegro erlajnsa, u fokusu upravljačkih i rukovodećih struktura kompanije su analize i proračuni koji će za ishod imati ili model finansijskog i operativnog restrukturiranja u cilju dugoročne stabilizacije poslovanja, ili za sada manje izvjesno, ali ipak uzeto u obzir, proglašenje insolventnosti sa svim negativnim posljedicama koje to podrazumijeva. –

U pripremi biznis plan za pet ili više godina / Foto: Montenegro Airlines

Kako objašnjavaju iz kompanije, na tom poslu je angažovana jedna od četiri najveće revizorske kuće, a detaljan izveštaj će u najkraćem roku biti podnet osnivaču na razmatranje. Takođe, menadžement Montenegro erlajnsa trenutno priprema i analizira detaljnu prihodovnu i troškovnu strukturu po više scenarija kroz biznis plan na pet i više godina, kako bi se došlo do najefektivnijeg rešenja u finansijskom i operativnom smislu po pitanju flote, navodi taj avio-prevoznik:

– Ovakav pristup podrazumijeva princip nabavke aviona kroz operativni lizing, pri čemu je moguće sklopiti izuzetno povoljne finansijske aranžmane koji su višestruko jeftiniji i višestruko manji u odnosu na iznose koji se pominju u medijima i koji se odnose na kupovinu aviona.

Nakon stručnih analiza po pitanju flote, koje će kroz biznis plan biti uključene u finalni Izvještaj koji je u pripremi za razmatranje, odluku o tome da li će se nabavljati avioni, kojeg tipa i po kom aranžmanu, u konačnom će donijeti osnivač, s obzirom na to da se radi o jednoj od ključnih odluka za budućnost kompanije. –

Početkom septembra ove godine izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević rekao je da se u kompaniji ne razmišlja o stečaju, već se radi na modelu poslovanja u pravcu njenog ozdravljenja. Kako je tada objasnio novi model poslovanja u velikoj meri bi trebalo da bude samoodrživ i kao takav interesantan za strateškog partnera, te da kompanija preduzima aktivnosti u cilju ostvarivanja pozitivnog poslovnog i finansijskog rezultata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

sa

E sto napravise politicari na celu sa DALIBORKOM.Totalno razorili sistem koji je funkcionisao najbolje u regionu

Odgovori
Za

Što bi rekli- nalazi su negativni ali postoji mogučnost za tumor na plučima!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj

Nikola na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Ovaj ZU-23-2 deluje zanimljivo, bilo bi zanimljivo o njemu pročitati neku analizu. Deluje kao dosta jeftino vučeni sredstvo, kad se postavi na položaj nije preterano uočljiv. Interesantno.

17. Apr 2024.Pogledaj