U prvih deset meseci ove godine Montenegro erlajns opslužio je 507.044 putnika u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, od čega je skoro 300.000 prevezeno u periodu od početka juna do kraja septembra, saopšteno je iz te avio-kompanije.
Pored redovnih destinacija na kojima taj avio-prevoznik leti, realizovane su i serije čarter letova za jug Italije (Bari i Napulj), Slovačku (Bratislava), Izrael (Tel Aviv), Finsku (Helsinki), manje serije čartera prema Francuskoj (Nant i Ajačo), Austriji (Salzburg, Linc, Grac), kao i niz pojedinačnih čarter letova prema drugim destinacijama, navode iz Montenegro erlajnsa i dodaju da je pri tome ostvaren ukupan nalet flote od 9.423 blok sati odnosno 6149 letova:
– Pored redovnih komercijalnih i operativnih aktivnosti Montenegro erlajnsa, u fokusu upravljačkih i rukovodećih struktura kompanije su analize i proračuni koji će za ishod imati ili model finansijskog i operativnog restrukturiranja u cilju dugoročne stabilizacije poslovanja, ili za sada manje izvjesno, ali ipak uzeto u obzir, proglašenje insolventnosti sa svim negativnim posljedicama koje to podrazumijeva. –

Kako objašnjavaju iz kompanije, na tom poslu je angažovana jedna od četiri najveće revizorske kuće, a detaljan izveštaj će u najkraćem roku biti podnet osnivaču na razmatranje. Takođe, menadžement Montenegro erlajnsa trenutno priprema i analizira detaljnu prihodovnu i troškovnu strukturu po više scenarija kroz biznis plan na pet i više godina, kako bi se došlo do najefektivnijeg rešenja u finansijskom i operativnom smislu po pitanju flote, navodi taj avio-prevoznik:
– Ovakav pristup podrazumijeva princip nabavke aviona kroz operativni lizing, pri čemu je moguće sklopiti izuzetno povoljne finansijske aranžmane koji su višestruko jeftiniji i višestruko manji u odnosu na iznose koji se pominju u medijima i koji se odnose na kupovinu aviona.
Nakon stručnih analiza po pitanju flote, koje će kroz biznis plan biti uključene u finalni Izvještaj koji je u pripremi za razmatranje, odluku o tome da li će se nabavljati avioni, kojeg tipa i po kom aranžmanu, u konačnom će donijeti osnivač, s obzirom na to da se radi o jednoj od ključnih odluka za budućnost kompanije. –
Početkom septembra ove godine izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević rekao je da se u kompaniji ne razmišlja o stečaju, već se radi na modelu poslovanja u pravcu njenog ozdravljenja. Kako je tada objasnio novi model poslovanja u velikoj meri bi trebalo da bude samoodrživ i kao takav interesantan za strateškog partnera, te da kompanija preduzima aktivnosti u cilju ostvarivanja pozitivnog poslovnog i finansijskog rezultata.
sada
E sto napravise politicari na celu sa DALIBORKOM.Totalno razorili sistem koji je funkcionisao najbolje u regionu
Zajko
Što bi rekli- nalazi su negativni ali postoji mogučnost za tumor na plučima!