BEG airport status
Raspisan konkurs za upis studenata na kurseve u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji Prijemni ispit će biti održan 12. septembra, a nastava počinje 2. oktobra / Foto: SMATSA

Raspisan konkurs za upis studenata na kurseve u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji

Raspisan je konkurs za upis studenata na kurseve u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji.

– Konkurs je raspisan za kurseve ATP(A) Integrated sa svim ovlašćenjima, CPL (A) IR, CPL (A), ATPL (A) Theoretical Knowledge, ATP (A) for PPL holder, ATP (A) for CPL IR holder, MCC (A) po prijavi kandidata, FI (A), PPL (A), kao i PPL (A) Distance Learning (D/L) po prijavi kandidata. –  saopštila je SMATSA i dodala:

– Prijemni ispit će biti održan 12. septembra u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji, a nastava će početi 2. oktobra. Zainteresovani dokumenta mogu podneti 12. septembra od 8 časova. –

Zainteresovani dokumenta mogu podneti 12. septembra od 8 časova / Foto: SMATSA

 Satnica prijemnog ispita:

08:00 – 10:00  Prijavljivanje
10:00 – 11:00  Engleski jezik (pisano-test)
11:00 – 12:00  Matematika (pisano-test)
12:00 – 12:45  Pauza
12:45 – 13:45  Fizika (pisano-test)
13:45  Engleski jezik (usmeno)
15:00  Informativni razgovor sa kandidatima i ponuda ugovora na potpis

Neophodna dokumenta za upis:

– Fotokopija ličnih dokumenata (lična karta ili pasoš);
– Fotokopija najvišeg stečenog prethodnog obrazovanja;
– Dve fotografije dimenzija za pasoš;
– Fotokopija važeće zdravstvene knjižice odnosno dokaza o zdravstvenom osiguranju;
– Fotokopija lekarskog uverenja Klase 2 ili Klase 1 (izdata od ovlašćene EASA PART MED ustanove)

Dolazak je potrebno potvrditi mejlom na adresu aviationacademy@smatsa.rs ili slavko.korica@smatsa.rs, a postoji mogućnost potvrde i putem telefona na brojeve +381 13 800 854 i +381 13 800 855, kažu iz SMATSA-e.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

sr

Da li se placa kurs i koliko? I sta donosi taj kurs nekome ko ga polozi,i dali postoji ogranicenje u godinama?

Odgovori
Ni

Ogranicenje u godinama ne postoji. Donosi ti tzv. Frozen ATPL licencu, znaci ATPL bez nekog ozbiljnog naleta, sad nisam siguran ali mislim da na kraju imas nesto oko 200 sati naleta. Za konkurisanje u aviokompanijama je potrebno bar 500.
Cena iznosi oko 50 000 evra za dve godine, plus troskovi smestaja prevoza i hrane po Vrscu posto su predavanja obavezna svaki dan (al to vec kako se ti sam snadjes). Da je mnogo, mnogo je, al tesko da ces igde uspeti to da zavrsis za manje pare.

Un

Racunaj sa zivotom u Vrscu, prevozom itd… 60.000€.

Izlazis sa 150 sati naleta jer je Integrisani kurs. 200 se naletalo dok je bio Modularni.
Ovaj je na neki nacin efektivniji i jeftiniji, ali je problem sto imas jos manje sati na kraju, a uglavno kao sto je Nikola napisao ti treba minimum 500.

Osim ako je neki bum u avijaciji kao 2013 kada se dosta momaka zaposlilo samo sa skolom.

Sa

Par ispravki.
– nije istina da je minimum 500 sati… neko nema minimuma, kod nekoga je ovoliki, kod nekoga onoliki, vidjeo sam sve izmedju 0 i 4500 sati za desno sjediste, a uz to moze da bude i gomila drugih uslova kao „glas cockpit“, min MTOW 10T, min 20T, min 27T min 40T (sve vidjeno u konkursima), obavezan type rating, itd, itd… Ljudi se redovno zaposljavaju samo sa skolom ali to su rijetkosti (negdje i ne tako rijetko, pogledajte Ryanair,EasyJet…)
– takodje je i poluistina da je integralno efektivnije, a definitivno nije jeftinije skolovanje. U zavisnosti od polaznikovog angazmana, truda, spremnosti, interesovanja, meteo i praktisnih uslova modularno skolovanje moze da bude krace od integralnog
– ako se ne varam nekada nisi mogao da dobije CPL prije 18te, a ATPL prije 21.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Бивши Гастос na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

@Vlado Мислили су да је најбољи дил у историји... док се није сусрео са ЈФ17 и ПЛ 15

13. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Stepanović Podrska, kako se kod nas kaze "U rukama Mandusica vuka svaka puska je ubojita", tako su odlicni profesionalci PVO SRJ upotrebili maksimalne mogucnosti Neve, koristeci greske Amerikanaca. Ali to ne znaci da "stealth" ne valja, i da je S-125 odličan PVO sistem.

13. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Yrraf Ne, u pitanju su rakete koje nemaju veze sa Rusima, i rade: "DRDO Pinaka". Indija nije zaostala zemlja, imaju svemirski program i nuklearno oruzje, ne treba im Rusija za sve. @Rafal Osim uvreda nemate niti jedan strucni argument da osporite moje tvrdnje. Su-35 ne koriste niti Indija ni Pakistan, a nema AESA radar kao…

13. May 2025.Pogledaj

Multi Boy na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Rafal Ne može te se pouzdati u ono što govori Pakistan. Bliže istini je da su srušena tri JF-17, MIG-29, i SU-30 jer imaju istu ili sličnu pogonsku skupinu. Ja čisto sumnjam da Indija koristi Su-30. Indija je bivša britanska kolonija pa je izglednije imaju britanske avione: Jaguar, Tornado, Rafal... Što se tiče dometa radara…

13. May 2025.Pogledaj

Zivko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Dame i gospodo ulazimo u ring gde su se Rafali sudarili sa J-10, a jedina stvar oborenija od dronova je... istina. Hind jai? Jai Photoshop. Indici troše milijarde na Rafale da bi ih Pakistanci obarali sa raketama koje su kupili na AliExpressu.Indijski mediji tvrde da su Pakistanci izgubili AWACS, 4 aviona i tri JF-17 –…

13. May 2025.Pogledaj