Raspisan je konkurs za upis studenata na kurseve u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji.
– Konkurs je raspisan za kurseve ATP(A) Integrated sa svim ovlašćenjima, CPL (A) IR, CPL (A), ATPL (A) Theoretical Knowledge, ATP (A) for PPL holder, ATP (A) for CPL IR holder, MCC (A) po prijavi kandidata, FI (A), PPL (A), kao i PPL (A) Distance Learning (D/L) po prijavi kandidata. – saopštila je SMATSA i dodala:
– Prijemni ispit će biti održan 12. septembra u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji, a nastava će početi 2. oktobra. Zainteresovani dokumenta mogu podneti 12. septembra od 8 časova. –

Satnica prijemnog ispita:
– 08:00 – 10:00 Prijavljivanje
– 10:00 – 11:00 Engleski jezik (pisano-test)
– 11:00 – 12:00 Matematika (pisano-test)
– 12:00 – 12:45 Pauza
– 12:45 – 13:45 Fizika (pisano-test)
– 13:45 Engleski jezik (usmeno)
– 15:00 Informativni razgovor sa kandidatima i ponuda ugovora na potpis
Neophodna dokumenta za upis:
– Fotokopija ličnih dokumenata (lična karta ili pasoš);
– Fotokopija najvišeg stečenog prethodnog obrazovanja;
– Dve fotografije dimenzija za pasoš;
– Fotokopija važeće zdravstvene knjižice odnosno dokaza o zdravstvenom osiguranju;
– Fotokopija lekarskog uverenja Klase 2 ili Klase 1 (izdata od ovlašćene EASA PART MED ustanove)
Dolazak je potrebno potvrditi mejlom na adresu aviationacademy@smatsa.rs ili slavko.korica@smatsa.rs, a postoji mogućnost potvrde i putem telefona na brojeve +381 13 800 854 i +381 13 800 855, kažu iz SMATSA-e.
srb
Da li se placa kurs i koliko? I sta donosi taj kurs nekome ko ga polozi,i dali postoji ogranicenje u godinama?
Nikola
Ogranicenje u godinama ne postoji. Donosi ti tzv. Frozen ATPL licencu, znaci ATPL bez nekog ozbiljnog naleta, sad nisam siguran ali mislim da na kraju imas nesto oko 200 sati naleta. Za konkurisanje u aviokompanijama je potrebno bar 500.
Cena iznosi oko 50 000 evra za dve godine, plus troskovi smestaja prevoza i hrane po Vrscu posto su predavanja obavezna svaki dan (al to vec kako se ti sam snadjes). Da je mnogo, mnogo je, al tesko da ces igde uspeti to da zavrsis za manje pare.
Union Jack
Racunaj sa zivotom u Vrscu, prevozom itd… 60.000€.
Izlazis sa 150 sati naleta jer je Integrisani kurs. 200 se naletalo dok je bio Modularni.
Ovaj je na neki nacin efektivniji i jeftiniji, ali je problem sto imas jos manje sati na kraju, a uglavno kao sto je Nikola napisao ti treba minimum 500.
Osim ako je neki bum u avijaciji kao 2013 kada se dosta momaka zaposlilo samo sa skolom.
Sascha410
Par ispravki.
– nije istina da je minimum 500 sati… neko nema minimuma, kod nekoga je ovoliki, kod nekoga onoliki, vidjeo sam sve izmedju 0 i 4500 sati za desno sjediste, a uz to moze da bude i gomila drugih uslova kao „glas cockpit“, min MTOW 10T, min 20T, min 27T min 40T (sve vidjeno u konkursima), obavezan type rating, itd, itd… Ljudi se redovno zaposljavaju samo sa skolom ali to su rijetkosti (negdje i ne tako rijetko, pogledajte Ryanair,EasyJet…)
– takodje je i poluistina da je integralno efektivnije, a definitivno nije jeftinije skolovanje. U zavisnosti od polaznikovog angazmana, truda, spremnosti, interesovanja, meteo i praktisnih uslova modularno skolovanje moze da bude krace od integralnog
– ako se ne varam nekada nisi mogao da dobije CPL prije 18te, a ATPL prije 21.