BEG airport status
Direktor niškog aerodroma: Do kraja godine 300 hiljada putnika; Obustavljanje letova Germanije ne remeti planove Prema proceni Đurđanovića Germania odustala jer ne može da izdrži nadmetanje na tržištu / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Direktor niškog aerodroma: Do kraja godine 300 hiljada putnika; Obustavljanje letova Germanije ne remeti planove

Prema prošlonedeljnim navodima niškog vazduhoplovnog portala „Fly From Niš“ avio-kompanja Germania Flug odlučila je da obustavi letove iz Niša nakon 8. januara 2018. godine. Tim povodom, direktor niškog aerodroma Vladica Đurđanović rekao je da odustajanje od letova za Cirih neće poremetiti plan od 300.000 putnika koji se predviđa do kraja ove godine za taj aerodrom, prenosi „juGmedia“.

Prema proceni Đurđanovića, Germania je odustala jer je ocenila da ne može da izdrži nadmetanje na tržištu sa kompanijama Viz er i Svis:

– Germania je odustala od letova, ali su na drugoj strani Viz er i Svis povećali broj letova sa četiri na šest tokom nedelje. –

Takođe, Đurđanović je najavio da će aerodrom od Komisije za prijem radnika Vlade Srbije zatražiti da zadrži 35 radnika koji su zaposleni na određeno vreme još tri meseca, piše „juGmedia“. On je objasnio da je reč o vatrogascima, radnicima koji rade na otpremi prtljaga i radnicima koji kontrolišu putnike i prtljag, i dodao:

– Ti radnici su potrebni aerodromu zbog povećanog obima posla i zbog započete sertifikacije. Sertifikaciju aerodroma moramo da završimo do kraja godine. Dobijanje sertifikata znači da ispunjavamo sve one stroge kriterijume za rad koje propisuje Evropska unija. –

Podsetimo, u izjavi za portal „Fly From Niš“ medijski predstavnik kompanije Germania Flug Simon Benc rekao je da se od letova odustaje iz ekonomskih razloga, ali da će taj avio-prevoznik leteti tokom novogodišnjih praznika zbog povećanog interesovanja putnika.





[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

De

Djurdjanovic nije covek koji moze uspesno da vodi aerodrom u Nisu. To se jasno vidi i oseca na svakom koraku. Zaposljava neke svoje vezare, zbog cega je i kaznjavan.
Prostor za putnike je veoma prljav (paucina, prasina) i neuredjen. Nedostaje pijaca voda na odlazecem gejtu – putnik mora da ide u WC kako bi popio vodu, a i tu ima fora – toalet je totalno prljav i nikakav.
Parking: nemoguce je prici aerodromskoj zgradi a da ne platis parking, sto je apsurdno (moras da uzmes karticu iz automata kod rampe). Cak i na Surcinu imas pravo da stanes 1 minut da putnici izadju i iznesu prtljag iz automobila.

Odgovori
De

Ovo za parking nije tačno, imaš 10min besplatno. Uzmeš karticu i sa tom istom karticom možeš da izađeš ako je prošlo manje od 10min, ako je prošlo više mora da se plati

De

@Dejan
A gde pise da imas 10 minuta besplatnog parkinga? Na tarabi, pored puta?
Onda da dodamo i to da putnici nisu dovoljno dobro informisani.

Ni

Oduševljavaju me likovi koji gde god nadju priliku iskoriste da pljunu na nešto što je toliko nesporno i očigledno i bez imalo blama još polemišu o tome. Ajde prvo za parking, ogromna tabla na dva jezika stoji baš pored rampe gde se ulazi na parking, da stvar bude još gora, na samoj rampi piše da je 10 minuta besplatno. Ali treba biti pismen pa pročitati. Nije Djurdjanović napravio ovaj terminal… već je ušao u ruševinu trideset godina staru i izbušenu od gelera, koja se raspadala niti je pravio te WC koji nisu zakačeni na kanalizaciju… niti je imao bilo kakve veze sa milionskim dugovanjima. Ako je valjao čovek tada kada je trebalo da se prima minimalac.. ako je valjao kad treba da se napravi ovaj rezultat u nemogućim uslovima.. ako su valjali svi njegovi zaposleni 2015 godine… valjaju i sada. Na kraju oni koji naprave najbolji rezultat u Evropi, ne mogu da budu nesposobni… osvojiš evropsko prvenstvo i onda ti neko kaže da ne znaš.. ne biva.

Ne

Zadrzacemo radnike na odredjeno dok ne prodje sertifikacija?! A sta cete posle toga, da ih otpustite a sertifikat da zadrzite?! Da nije smesno bilo bi zalosno.

Odgovori
BB

Pa poslije toga prolazi sezona pa nisu potrebni. Trebami se odlučiti da li hoćemo da aerodrom ikako posluje (ili na pozitivnoj nuli) ili da za stalno zapošljavamo (u to slučaju partijske kadrove) ljude koji neće biti dovoljno iskorišteni. To je biranje od dva zla… takav je kapitalizam, šta da se radi…

du

sta reci, a ne zaplakati

Odgovori
Jo

Sve sto navodite jeste tacno manje vise,sem za parking,ali morate da imate u vidu da je ovaj aerodrom bio mrtav pre 5,6 god.a da ni pre toga pre 30,40g.nije belezio reprezentativne rezultate,pa rekord po broju putnika je od prosle god.a aerod.postoji od kralja Aleksandra.
Dakle nisu ovi uzeli firmu koja je blistala i belezila sjajne rezultate,vec mrtvog konja kojeg su cudom oziveli,i imajuci to u vidu to je sjajan rezultat.
Kada nesto uporedjujete,uporedjujte ga sa tim istim od pre par god. Konstantin je aerodrom kome treba ozbiljno ulaganje,sve to stoji zgrada,wc itd.ali pre pet god.je bio mrtav,tako da je ovo danas ozbiljan iskorak.
I stadion cair je nula u poredjenju sa vemblijem i san sirom,ali u poredjenju sa cairom od pre 6,7g.je mnogo bolji i to je vazno.

Odgovori
Vl

Tačno Joco,

Ovde kod nas je postalo normalno „pljuvati“ kad nešto ne valja i „pljuvati“ kad nešto valja.

Aerodrom Niš pre dve godine je bio ništa. Nula. Rupa bez dna. A danas je prvi u Evropi po rastu saobraćaja. Ceo svet ga uzima kao pozitivan primer.

A šta mi radimo? Pljujemo po tome.

Nije loš Aerodrom. Loši su ljudi koji ovde komentarišu. Zajedljivi, zlobni, zli.

Ne

Vladimire nismo ni zajedljivi ni zlobni ni zli. Ja sam gradjanin ove zemlje isto kao ti, placam milione poreza svake godine i zelja mi je da se od tih i svih drugih para od poreza u ovoj zemlji cini dobro i da se gradi sve sto je potrebno za napredak i boljitak. LCC aviokompanije koje rade sa tog aerodroma imaju uslove koje onemogucuju rast i razvoj aerodroma. Svi efekti broja putnika se slivaju samo u dzep LCC kompanija i indirektno u Srbiju kroz turizam i ostale delatnosti. Aerodrom nije socijalna ustanova, infrastruktura kosta dosta i ako isti od takvog broja putnika sebe ne moze da finansira onda dzabe LCC i broj putnika. Alen je u jednom od skorijih tekstova napisao primer Frankfurt Hahna koji je mnogo veci i koji je na istom principu zapoceo rast da bi sad bio na rubu egzistencije. Cilj svakog projekta bi trebao da bude održivi rast a rezultati jasno merljivi sa ciljem zaštite kapitala. Ja bih voleo da jug, istok i zapad zemlje budu jednako razvijeni ali ne po cenu projekata koji će se finansirati parama poreskih obveznika zarad dobiti stranih kompanija (to je inače trend u Srbiji). U Nišu možemo da kažemo da su uspeli kada osim LCC operacija otvore još neke operacije (Cargo, biz, GA, legacy, charter) koje će im donositi novac a da ceo projekat bude na nuli ili da profitira.

Dj

Vladimire, neuporedivo je stanje aerodroma pre dve, pogotovo tri godine u pogledu saobraćaja sa onim što imamo danas. Medjutim, vaša konstatacija da je to bila „rupa bez dna“ ne stoji pošto je to rupa bez dna i dalje. Naravno, sve to ne bi bio problem da Niš nije najzaduženiji grad u zemlji. Sada ispada da grad Niš, finansira LCC, gastose i strance sklone jeftinom alkoholu. Da se razumemo, nemam ništa protiv dotiranja aerodroma ali otvoreno treba reći istinu zašto su gradjani Niša i Srbije zbog preniskih cena aerodromskih usluga primorani da ga dotiraju.

Vl

E Nele,
Pa zar i Vi pišete, a da se niste osnovno informisali?

Cargo postoji, donosi više novca, procentualno od putničkog saobraćaja. Biz avijacija postoji. GA postoji. Gde vi živite?

Bo

Nisu gradjani Niša dotirali LCC kompanije u poslednje dve i po godine, dotirali su Montenegro i Windjet od 2010-2013 i to 3,6 miliona evra, pa vidim da to niko ne pominje više, to je dakle u redu. Budžet grada je sanirao stanje koje je zatečeno i to se završava ove godine. Baš me interesuje šta neće valjati sledeće godine kad aerodrom bude samoodrživ..

Mi

Kad čovek pročita komentare, ispada da je bolje bilo da se stavi katanac 2014te na aerodrom. Očigledno je da nedostaje svest o značaju jednog ovakvog aerodroma za region u kome se nalazi ali i za državu. Ekonomski značaj je ogroman i nije ga lako izmeriti. Prošetajte malo po centru Niša ne mora dalje. Oronuli Hotel Ambasador, nekada simbol grada se renovira! Do pre nekoliko godina nije bilo 1 hotela sa više od par soba. Zašto, pa niije nikom ni trebalo… Strateški značaj, takođe ogroman. Aerodrom je objekat od značaja za odbranu zemlje, a mi ih u ovoj Srbiji imamo svega 2. Da je zdrave pameti država bi u ovaj aerodrom trebalo da uloži ozbiljne novce a ne da se hvali donacijom raspale opreme sa beogradskog aerodroma s kojom ovi mučenici dole rade. Upoređujete nemački Frankfurt Hahn koji je za Nemce manje više nebitan aerodrom s obzirom na to koliko ih imaju i niški aerodrom jedini pored ANT-a u Srbiji…

Odgovori
Dj

Apsolutno podržavam ulaganje svakog dinara u INI. Sliku treba sagledati realno i iz svih uglova a ne samo ružičastih.

Vl

Miroslave,

To su dežurni demagozi. Niti znaju šta se dešava, niti znaju planove daljeg razvoja, niti čitaju napisano,

Samo znaju da pljuju i kažu kako je ovo moglo ili kako je ono moglo. A da zasuču rukave? Ne daj Bože.

Njima da u Nišu napravite JFK aerodrom ili Heatrow aerodrom, opet bi mu našli manu. Ono staro srpsko, „da komšiji crkne krava“.

Dj

Vladimire, licemerno je da bilo šta pišete ovde sa pozicije zaposlenog u kompaniji koja jedina profitira u ovom poslu.

Vl

Djape,

Nebitno mi je da li će Ryanair da dođe na Moravu ili da nastavi da leti sam Niša. Jako mi je bitno da što više kompanija dođe da leti sa svih srpskih aerodroma. Čak šta više želim da ih dođe što više da nateraju Ryanair da bude još konkuretniji i da za sada jedino srpskom aerodomu, Niš, ne uzima pare unapred za letove.

Da li ćeš ti da poverujes u ovo ili ne, nebitno je.

Dj

Vladimire, voleo bih da sam vas razumeo šta ste napisali, ali to vama i onako nije bitno.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

06. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Dežurni pljuvač ponovo jaše. Orao ladno može da se pohvali zahvaljujuci svojim performansama gabaritim i taktikama naših pilot da je uspesno dejstvovao u svojoj originalnoj ulozi jurisnika ispod nJboljih NATO avion, radara i vazduh vazduh raketa. Tako se pred svegom dokazao svojoj nameni 99te sto puta više nego Dasault Rafale do sada.

06. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Predivan članak sa ršeno sastavljen kao za knjigu. Hvala T6 od srca.

06. Nov 2024.Pogledaj