BEG airport status
Etihad ervejz uvodi promene u uslugama Promene počinju da važe od 3. jula / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi promene u uslugama

Etihad evrjez (Etihad Airways) počinje sa uvođenjem „niza promena u uslugama na zemlji i na letu“, saopšteno je iz te avio-kompanije. Promene počinju da važe od 3. jula.

Kako navode, promene su osmišljene na osnovu povratnih informacija dobijenih od putnika i podrazumevaju sledeće:

– Novu opciju uz naknadu u ekonomskoj klasi – „slobodno susedno sedište“ (neighbour-free seat)

– Putnici ekonomske klase sada mogu da doplate za mogućnost pristupa Premijum salonu

– Putnici u biznis klasi od sada mogu da uz naknadu pristupe Salonu i spa uslugama namenjenim putnicima prve klase

– Usluga ličnog vozača će za putnike prve i biznis klase postati opcija uz doplatu na destinacijama na kojima je do sada bila dostupna

– Putnici ekonomske klase će sada moći da uz naknadu koriste usluge ličnog vozača

– Avio-kompanija će nastaviti da pruža besplatnu uslugu ličnog vozača u Abu Dabiju svim kvalifikovanim putnicima biznis i prve klase.

Promene osmišljene na osnovu povratnih informacija dobijenih od putnika / Foto: Etihad Airways

Besplatna usluga ličnog vozača će i dalje biti dostupna na matičnom aerodromu Etihad ervejza u Abu Dabiju, kažu iz kompanije i dodaju:

– Ova usluga će biti zamenjena drugom opcijom, koja će uz naknadu po posebno dogovorenim cenama biti dostupna na svim drugim destinacijama. Avio-kompanija će putnicima u svim klasama omogućiti da iskoriste ovu vrstu usluge aerodromskog transfera, a članovi programa lojalnosti „Etihad Guest“ moćiće da dobiju dodatne milje na osnovu rezervacije usluge ličnog vozača. Putnici „Etihad rezidencije“ u avionima erbas A380 će i dalje imati pravo na besplatnu uslugu ličnog vozača na svim destinacijama do kojih ovaj avion leti – Abu Dabi, London, Pariz, Sidnej i Njujork. –

Besplatna usluga ličnog vozača i dalje dostupna na matičnom aerodromu Etihada / Foto: Etihad Airways

Kako objašnjavaju, promene se neće odnositi na karte za prvu i biznis klasu koje su izdate pre 3. jula 2017. godine i putnici će imati pravo na besplatnu uslugu ličnog vozača na svim destinacijama na kojima je ona trenutno dostupna. Takođe, jedna od mogućnosti je i „slobodno susedno sedište“ pri čemu će putnici moći da daju“ponudu“ za najviše tri prazna mesta pored sedišta koje su rezervisali u zavisnosti od dostupnosti i konfiguracije kabine.

– Putnici mogu da daju ponudu u trenutku rezervacije karte na internetu. Uspešne ponude će biti potvrđene 30 sati pre polaska. – kažu iz Etihada.

Ovakve odluke dolaze svega nekoliko meseci nakon što su domaći i strani mediji počeli da pišu o problemima u poslovanju Etihada, otpuštanjima, ali i odlasku Džejmsa Hogana sa mesta generalnog direktora Etihad ejviejšn grupe (Etiha Aviation Group – EAG) najavljenom za 1. jul.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dr

Ovo su prvi znaci da su „pukli“

Odgovori
To

Primer dobrog PR-a… bas su putnici glasali da se ukine besplatni soferski servis

Odgovori
St

Pa servis im je cini mi se bio cesto ispred bezbednosti.Propuste kriju kao zmija noge.Nista lose im ne zelim ,ali putnika nazivati gostom u startu je smesno.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

@Major Oko svake vrste vazduhoplova, tenka, broda, podmornice mozemo da se raspravljamo da li je bolji ovaj ili onaj, ali oko toga koji je najbolji transportni helikopter je prosto iluzorno pricati. Mi 17 je etalon za sve. Tu nema rasprave..Najproizvodjeniji svih vremena.. Geopolitika je vec nesto drugo.

13. Feb 2025.Pogledaj

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj