Etihad evrjez (Etihad Airways) počinje sa uvođenjem „niza promena u uslugama na zemlji i na letu“, saopšteno je iz te avio-kompanije. Promene počinju da važe od 3. jula.
Kako navode, promene su osmišljene na osnovu povratnih informacija dobijenih od putnika i podrazumevaju sledeće:
– Novu opciju uz naknadu u ekonomskoj klasi – „slobodno susedno sedište“ (neighbour-free seat)
– Putnici ekonomske klase sada mogu da doplate za mogućnost pristupa Premijum salonu
– Putnici u biznis klasi od sada mogu da uz naknadu pristupe Salonu i spa uslugama namenjenim putnicima prve klase
– Usluga ličnog vozača će za putnike prve i biznis klase postati opcija uz doplatu na destinacijama na kojima je do sada bila dostupna
– Putnici ekonomske klase će sada moći da uz naknadu koriste usluge ličnog vozača
– Avio-kompanija će nastaviti da pruža besplatnu uslugu ličnog vozača u Abu Dabiju svim kvalifikovanim putnicima biznis i prve klase.

Besplatna usluga ličnog vozača će i dalje biti dostupna na matičnom aerodromu Etihad ervejza u Abu Dabiju, kažu iz kompanije i dodaju:
– Ova usluga će biti zamenjena drugom opcijom, koja će uz naknadu po posebno dogovorenim cenama biti dostupna na svim drugim destinacijama. Avio-kompanija će putnicima u svim klasama omogućiti da iskoriste ovu vrstu usluge aerodromskog transfera, a članovi programa lojalnosti „Etihad Guest“ moćiće da dobiju dodatne milje na osnovu rezervacije usluge ličnog vozača. Putnici „Etihad rezidencije“ u avionima erbas A380 će i dalje imati pravo na besplatnu uslugu ličnog vozača na svim destinacijama do kojih ovaj avion leti – Abu Dabi, London, Pariz, Sidnej i Njujork. –

Kako objašnjavaju, promene se neće odnositi na karte za prvu i biznis klasu koje su izdate pre 3. jula 2017. godine i putnici će imati pravo na besplatnu uslugu ličnog vozača na svim destinacijama na kojima je ona trenutno dostupna. Takođe, jedna od mogućnosti je i „slobodno susedno sedište“ pri čemu će putnici moći da daju“ponudu“ za najviše tri prazna mesta pored sedišta koje su rezervisali u zavisnosti od dostupnosti i konfiguracije kabine.
– Putnici mogu da daju ponudu u trenutku rezervacije karte na internetu. Uspešne ponude će biti potvrđene 30 sati pre polaska. – kažu iz Etihada.
Ovakve odluke dolaze svega nekoliko meseci nakon što su domaći i strani mediji počeli da pišu o problemima u poslovanju Etihada, otpuštanjima, ali i odlasku Džejmsa Hogana sa mesta generalnog direktora Etihad ejviejšn grupe (Etiha Aviation Group – EAG) najavljenom za 1. jul.
Dragan
Ovo su prvi znaci da su „pukli“
Toza
Primer dobrog PR-a… bas su putnici glasali da se ukine besplatni soferski servis
Stanislav
Pa servis im je cini mi se bio cesto ispred bezbednosti.Propuste kriju kao zmija noge.Nista lose im ne zelim ,ali putnika nazivati gostom u startu je smesno.