BEG airport status
„Nikola Tesla“: U prva četiri meseca 2017. zarađeno 830 miliona dinara Sumirani dosadašnji finansijski rezultati u 2017. / Foto: Nemanja Stojanović, Tango Six

„Nikola Tesla“: U prva četiri meseca 2017. zarađeno 830 miliona dinara

Aerodroma Nikola Tesla sumirao je finansijske rezultate za prva četiri meseca 2017. godine.

– U prva četiri meseca 2017. Aerodrom je ostvario je bruto dobit u iznosu od 975,3 miliona dinara, što je 18 odsto više u odnosu na isti period 2016. godine, dok neto dobit iznosi 831,7 miliona dinara, odnosno veća je 21 odsto.

Samo u aprilu ostavrena je bruto dobit u iznosu od 394,3 miliona dinara, kao i neto dobit, u iznosu od 335,1 milion dinara, što je za po 69 odsto više nego u aprilu prošle godine. – saopštio je beogradski aerodrom.

Navodi se da je najveće povećanje poslovnih prihoda zabeleženo u segmentu prihoda po osnovu usluge odleđivanja aviona, zatim prihoda od VIP salona, usluga na posebni zahtev, usluga komercijalnog korišćenja platforme, putničkog servisa i od usluga robno-carinskog magacina.

– Poslovni prihodi u prva četiri meseca ove godine iznose 2.7 milijardi dinara i veći su 11 odsto u odnosu na 2016. godinu. Ukupni prihodi od početka godine iznose 2,75 milijardi dinara i 10 odsto su veći u odnosu na isti period 2016. godine. – navode sa „Nikole Tesle“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ba

Odlično!
A sada pitanje: Ako je sve ovako dobro, a jeste, žašto se aerodrom daje pod koncesiju?

Odgovori
ne

Da bi neko od politicara omastio brk i da bi ucinili uslugu jos nekoj svetskoj sili.

Be

@Bane

Tvoji sagovornici kazu da je laz da je sve dobro i da ovo nisu pravi rezultati!

Kazu da su ljudi iz vlasti sve pokrali i da je ANT i Air Serbia zapravo pred bankrotstvom.

Mada kazu i da je AS zapravo arapska kompanija…

…tako da bolje da mi damo taj aerodrom koji je pred stečajem koncesionaru a AS da vratimo na nivo JATa ;-)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Priča o zaradi se vjerojatno odnosila u prvom redu na susjednu BiH jer sve države trebaju nadzor zračnog prostora, ne samo Nato članice. Inače, air policing se u NATO savezu možda ne plaća izravno, ali itekako masno koštaju troškovi obavljanja izrazito skupih letova što sve članice plaćaju kroz doprinose savezu. S tim da nije jednaka…

03. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pravednik, slažem se! S obzirom na oblik i karakter zemlje minimum bi bio upravo taj da se ima dvije eskadrile u dvije baze, jednu na jugu u Zadru, drugu na Plesu. Hrvatskoj je osobito potreban dobar nadzor poprilično velikih morskih prostranstava a tu nastupa baza u Zadru kao idealna lokacija, na kojoj bi čim prije…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

I registrovanih hidroaviona vise od Hrvatske, a bez mora :)

03. Dec 2024.Pogledaj

Brutala na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@milki srbija nije u NATO i ova vrsta policinga se na nju ne odnosi pa ni nema obaveza. prouči malo kako je postavljen AP u okviru NATO i cijeli sustav PZO i tko daje naredbe. kad im dođu prvi rafali srbiji će sigurno ostati 29-ki u aktivnoj službi sa starim pilotima koji neće moći na…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Milki Bilo bi lepo da podelis ako imas neka saznanja o tim Rafalima 2034., jer vidis ugovor kaze do 2030. A garant ugovora je Francuska drzava. Ideja i jeste da se Migovi i Rafali preklope, tako da za Srbiju zasad nema problema u tom smislu. Inace, od 7, a uskoro 8 aviona, dva jednoseda sigurno…

03. Dec 2024.Pogledaj