BEG airport status
Er Srbija: Suspendujemo let za Abu Dabi, povećavamo broj sedišta u A319 i A320 avionima Beograd-Abu Dabi Er Srbijom do 29. oktobra

Er Srbija: Suspendujemo let za Abu Dabi, povećavamo broj sedišta u A319 i A320 avionima

Nakon razmatranja petogodišnjeg biznis plana, Er Srbija (Air Serbia) uvodi izmene koje će se odnositi na mrežu kratkih letova, saopštio je srpski nacionalni avio prevoznik.

– Avio-kompanija će opremiti svoje uskotrupne avione A319 i A320 užim sedištima da bi povećala kapacitete i iskorišćenost aviona, fokusirajući se na letove ka evropskim tržištima. – saopštila je Er Srbija.

Ona navodi i da će suspendovati svoj let srednje dužine između Beograda i Abu Dabija, počev od 29. oktobra 2017.

Linija za Abu Dabi je i prva linija preimenovane nacionalne avio-kompanije. Prvi let za Abu Dabi bio je 26. oktobra 2013, poslednji će biti 29. oktobra 2017. / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Prvo sletanje Er Srbijinog Erbasa na ruti Abu Dabi – Beograd / Foto: Er Srbija

– To će omogućiti Er Srbiji da avion A319 koji se trenutno koristi na toj ruti, iskoristi na svojim kraćim linijama i tako optimizira svoje prihode. –

Putnici će ka ovoj destinaciji moći da lete Etihad ervejzom (Etihad Airways).

– Naš bliski partner Etihad ervejz će nastaviti da obavlja dnevne letove između Abu Dabija i Beograda, što će omogućiti Er Srbiji da obezbedi odgovarajuće kod-šer konekcije putnicima.

Ovi koraci će povećati prihod i pomoći nam da prevaziđemo sezonske fluktuacije u našem saobraćaju, što će omogućiti Er Srbiji da održava snažan tempo rasta i ublaži efekte rastućih troškova goriva i ostalih usluga u avio-industriji. – izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

U kompaniji navode da će putnicima koji imaju rezervacije za letove nakon 29. oktobra 2017. godine biti obezbeđeni alternativni putni aranžmani koji uključuju i karte za letove Etihad ervejzom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Počinje rasplet.

Odgovori
do

nema problema,ti si pametan,ti ces nam doneti slobodu

Ro

Sve mere koje se preduzimaju u racionalizaciji i buducoj strategiji su pozeljni. Ojacanje konkurentnosti, redovna korekcija eksploatacije linija su osnova oostanka u buducim decenijama. Zakuplivati ili kupovati flotu sa najekonomicnijim avionima, jesu satavni deo sigurnog opstanka i bezbedne stogodisnjice krila Srbije. Od Aero Puta do Er Srbije.
Pravilna strategija daje prohodan put nacionalnom avio prevoziocu. Jos ako je privatan, jos je uspesniji. Ozbiljniji, profitabilniji i odgovorniji… Bravo Er Srbijo.
Rodney Marinkovic
Kings Park. Sydney, Australia

Odgovori
Ze

Prijatelju,nefilozofiraj potvombi sjedista mogla biti 30cm,dabudu najekonomicnija.odiseti vozi u sjedistima od 50-60cm(karikiram).nemozes nagruvat 300putnika u avion od250,zeliobi tebe vidjet dase vozis u takvim autobusima,josfali da uvedu stajanje tobi potebi vjerovatno bilo Super.

Be

Ukratko, od aviona rade stocne vagone

Be

Prijatelju Zeljko. Vaš post me podseća na „studentske“ proteste kada su počeli govoritu o preokretu itd. a ovi drugi jači nego ikad.
Neki dan ih je bilo svega 20 na tim protestima a viču da se sistem urušava.
Tako i vi, Air Serbia radi odlično a vi koji neznate mislite da uskladjivanje linija znači prvi korak ka stečaju.
Zato i ne razumete šta znači fiskalna konsolidacija. To vam je isto uskladjivanje da bi odnos prihida i rashoda bio šti povoljnoji po drzavi ili kompaniju.

Kako je krenulo, samo da ne bude sledeca suspenzija leta za Njujork…

Odgovori
Vl

Sačekajmo avgust i septembar za još iznenađenja.

Ve

Pa prvo sto nisu trebali da urade je upravo otvaranje interkontinentalne linije.

Po

Nakon finansijskog kolapsa i sunovrata Er Berlina i Alitalie, to je sledeće.

Be

@posmatrač

Nije baš tako. Air Serbia ja je dosta manja, preglednija i radi efikasnije. Troškovi po putniku su daleko manji nego kod pomenutih linija. Radna snaga je dosta jeftinija. Ovo je šansa za Air Serbiu da preuzme dei posla Alitalie!

Pe

Pocinju da se raspadaju.

Odgovori
do

ovaj vladimir i prtronije kao da ih je sutanovac izmislio,ma ne bolje je dok je bio jat,ajde paljba bre

Be

Ko se raspada?

De

Taman se linija uhodala i punjenje postalo dobro kad eto treba je ukinuti. Sve cudniji potezi rukovodstva kompanije koja je ocigledno u recesiji i ukida jednu po jednu liniju dok konkurenija jaca svoje pozicije. 2017 red letenja je predvideo samo jednu marginalnu liniju za Veneciju dok su ukinuti mnogi drugi letovi.

Odgovori
Be

Vi kao da se radujete? A nema ni čemu da se radujete. Uskladjivanje linija je sasvim normalna stvar, a kada sa tim A319 mogu bolje popuniti druge linije i efikasnije raditi, pa zašto da ne.
Samo nerazumem gde vi to vidite raspad ili slično?

Vo

Gorivo opet poskupljuje

Odgovori
Đ

Smanjene su plate menadžerima za 10-15 odsto, zamenjuju se sedišta i stavljaju uža di ih bude više, a ukinuto je i čišćenje aviona posle leta sem u Beogradu.
Posle ukidanja linije za Istanbul i ove za Abu Dabi, sledeće za očekivati je ukidanje linije za Njujork jer ista nosi najveći gubitak.

Odgovori
С

Вреди поменути да је ово био први „Сертификат о лету“ који је Ер Србија поделила путницима у авиону…

Odgovori
do

air seerbia je najjaca a vi ste mrzitelji

Odgovori
iv

Ja sam cesto leteo izmedju Varsave i Beograda i moja procena je da su avioni uvek bili lepo popunjeni. Zacudio sam se kada su je ukinuli.

Odgovori
Ja

Pa potrebno je prikazati zelju da se nesto navodno uradi pre nego što se pokupe i odu.A šta im pripada kao 49% imovine i kako ce to da odnosu ostaje da se vidi. Činjenica da je Sinisa Mali u poslovodnom odboru dosta toga govor ali on cuti o tome. Mozda ce jednog dana na sudu da progovori.

Odgovori
Be

@jankovic

Siniša Mali nije bitan. Bitna je Air Serbia i ona odlično radi samo vi to nerazumete.

Da

Glupost….mogu da razumem ukidanje linije …ako nije rentabilna ali gde skraćivati sedišta…po meni velika glupost…

Odgovori
De

Istu stvar je uradio Qantas i Virgin u Australiji sa sedištima i jednostavno čovek viši od 185 nema više gde noge da smesti. Ljudi su sve veći, sedišta sve manja. Pravdaju se laganijim sedištima i onda uguraju u A319 još 2-3-4 reda, a vi putnici ko vas šiša. Kažu sedišta su tanja, ali istina je da mesta za kolena vise nema kao što je bilo. Od tog trenutka sam uvek morao da dokupim emergency row seat.

Odgovori
Vl

Komentarisu ljudi koji se slabo ili nikako ne razumeju u poslovanje jedne avio kompanije. Da sada su se obavljala istovremeno 2 leta za Abu Dhabi ( nas i Etihadov ) i zbog ekonomicnosti se ukida jedan. To nije znak raspadanja kompanije kako neki misle.
Drugo, povecanje kapaciteta u ekonomskoj klasi se postize izbacivanjem suvisnih mesta u biznis klasi koja je zbog malog standarda naroda sa Balkana slabo posecena. Dakle ne skracivanjem prostora u delu ekonomske klase.

Odgovori
Vl

Komentarišu i ljudi koji mizda nemaju znanja, ali imaju zdrav razum.

Ako su postojala dva paralelna leta, onda znači da je loše bila postavljena kompanijska politika do sada.

Ako su dva aviona letela na istoj liniji bez dovoljno putnika, onda znači da je loše bila postavljena kompanijska politika do sada.

Ako se povećava broj sedišta ekonomske klase na uštrb biznisa, onda to znači da loše bila postavljena kompanijska poltika do sada.

Veoma jednostavno. Ako je nešto bilo dobro to se onda ne menja. Ako se menja to onda znači da nije bilo dobro.

Mi

Nemaju kriticari ni znanja ni zdrav razum. Da imaju, videli bi da sve druge kompanije pre ili kasnije rade upravo iste stvari: uvode tanja sedista, ukidaju pojedine linije i otvaraju druge, rade sa partnerskim kompanijama da jedna preuzme liniju gde je tako bolje itd. Svi prave promene kad utvrde da im je bolje tako. Ne radi Er Srbija nista lose, nenormalno ili drugacije od onoga sto radi vecina drugih firmi.

М

Е Владо, па баш у томе је трик!
Укида се лет ЕрСрбије за Абу Даби , а остаје лет Етихада за Абу-даби,… тако раде и за друге дестинације,… и сад долазимо до праве ситуације!
ЕрСрбија је требала да буде ЧВОРИШТЕ, и да са Етихадом прави бизнис.
Овако ЕрСрбија постаје ПЕРИФЕРНА авиокомпанија која служи да преживи и допуњава Етихад, а Етихад ради само у свом интересу!

Пропао пројекат,… полако треба вратити ЕрСрбију у наше руке, да се развије авио-предузеће, и ниско-тарифни правци, паралелно….

Погледајте Ниш !? – сви лете, осим ЕрСрбије/Авиолет-а(који је државни),Авиогенекс?… … кајмак купе други…

Ne

Air serbia je ocigledno u velikom priblemu. Nisu placali taxe na ANT, i cim su poceli krenula je katastrofa. I dalje mislim da je jat trebali da ide u stecaj, ovako drzava je preuzela na sebe 300 mil.usd duga, kreditirala etihad, odrekla se prihoda budzeta i ostetila ANT…na zalost ipak losa poslovna politika. Za te pare,ipak je trebalo pametnije…ipak svaka vlast u Srbistanu je sjajna ….za sebe…. Na zalost opet se uverili. Nacionalnom prevozniku zelim sve najbolje, ali mislim da uspesno sledi ateriranje kakvo je imao jat. Ne mislim da je new york bio greska, ali ocigledno prevelik zalogaj.

Odgovori
Ja

Da li je letenje za New York bila greska videcemo kao sto je neko vec napisao krajem leta. A u ukidanju linije koja je jedan uskotrupni avion zauzimala citav dan ne vidim nista toliko lose. Taj avion moze sada biti upotrebljen za pokrivanje nekoliko kracih linija.
Mislim da je Airsrbija napravila i gresku sto je potpuno zanemarila potencijalni broj putnika koji je mogla da preveze iz Nisa U partnerstvu sa npr Montenegrom i Alitaliom su mogli da naprave neku interesantnu pricu da se leti do Tivta ili Milana. Putnike do letovalista uvek imas a i do nekog snaznog haba kao sto je Milano MXP gde je i Svajcarska blizu. Sada na primer Swiss radi ono sto je nekada radio JAT, samo je tada nekoga mrzelo da leti iz Nisa, a bilo je putnika cak i za dva dnevna leta do Ciriha.
Sada kada se ispostavilo da Airsrbija nije bas toliko velika kompanija da moze lako da napuni avion do New Yorka mora imak da sidje stepenicu nize i pokusa dobro organizovanom regionalnom mrezom da posluzi sve zainteresovane putnike na prvom mestu pa tek onda mozda da razmislja od duzim interkontinentalnim linijama. Iako linija do Abu Dhabi-a nije interkontinentalna let traje vise od 5 sati. Sto je po meni ipak previse za putnike koji se voze u uskotrupnom avionu.

Odgovori
Be

Kako AbuDhabi nije interkontinentalna linija?
Koliko ja znam, BEG i AUH su na 2 razlicita kontinenta

Ja

@Beduin, mislim da je smisao onoga sta sam napisao jasan. A cak i unutar evrope postoje linije koje traju duze od leta BEG-AUH

Be

U tom i jest sva besmislenost onog sto si napisao. Atta Turk-Gocen u Istanbulu bi se klasificirao kao interkontinenralni let jer to i jest let izmedju 2 kontinanta.
Iako traje manje od 5 minuta.

Be

U, al se zah…bo..atta je isto na azijskoj strani

Vl

Ataturk nije na azijskoj strani. Sabiha jeste.

Vo

Voleo bih da gresim, ali svodjenje citave flote na jednu klasu, smanjenje sirine i razmaka sedista i ukidanje duzih linija, moze predstavljati prve korake ka svodjenju nivoa usluge na onaj koji nude loukost kompanije. Ako se na ove mere bude nadovezalo i naplacivanje prtljaga, hrane, pica, te cekiranja ana aerodromu, u to vise nece biti nimalo sumnje. Sve to ne bi bilo toliko lose u slucaju da monopol cena koje “Er Srbija“ drzi ne isprati taj pad u nivou kvaliteta usluge. U suprotnom, moze se desiti da imamo drzavnu loukost kompaniju, sto je samo po sebi potpuni apsurd.
Da ne ispadne da mracim, mislim da je narednih godinu-dve kljucno u definisanju uspeha poduhvata nacionalne avio-kompanije. Drzavna pomoc prestaje ili se znacajno smanjuje, avioni na lizingu ulazi u duboku amortizaciju, dok su oni koji su preostali u vlasnistvu od “Jata“ prestari. Neophodna je prva direktna i znacajna investcija od strane “Etihada“ za obnovu flote, a ekonomski parametri ce po prvi put biti realni i trzisni.
Nama kao gradjanima Srbije i zaljubljenicima u avijaciju, ostaje samo da pratimo razvoj situacije i nadamo se najboljem. U suprotnom, ovo ce biti samo jedna od mnogih ciklicnih i kratkorocnih privatizacija u zemljama u tranziciji…

Odgovori
De

Od 2018 počinje isporuka 10 novih letelica A320neo. O tome je T6 već pisao. Ovo ozbiljno proširuje kapacitete jer u standardnoj konfiguraciji A320neo prima 156 putnika. Time bi troškovi održavanja i lizinga opadali kako bi se novi avioni uvodili u operativnu upotrebu.

Dr

Nije problem ukidanje jednog leta koji je praktično udvojen. Problem je što nema drugog A 330 koji je bio najavljen za drugu polovinu 2016. Znači nema Kanade, nema sigurnosti leta za USA na frekvenciji 5 puta nedeljno, tako da jedno ispadanje ubija sav profit u prethodnih nekoliko meseci, to je ono što plaši. Drugo, bez ideje da se kupi avion u vlasništvu a kažemo da radimo odlično je sledeći problem. Sledeće nema novih ozbiljnih linija, kao što je najavljivan Teheran ili slično… Drugo nije baš jasna optimizacija A319 na kratkim linijama, koliko je poznato resurs motora pored broja sati, računa se broj poletanja i sletanja… Dalje pritisak na kabinsko osoblje, ignorisanje JAT-Tehnike, Niškog aerodrome, sve su to otvorena pitanja… Da ne bude samo na kraju godine, propali smo zbog jeftinih letova iz Niša.

Odgovori
Ne

Dragane, kakav pritisak na kabinsko osoblje? – Pa oni rade za fenomenalnih 130.000 dinara mesecno, istina od nedavno moraju ponegde u tranzitu i da pociste kabinu. Ima medju njima i starih JAT-ovaca od 55-60 godina starosti… Pa kad mogu oni za penziju da izdrze „pritisak“ sto ne bi mogli i duplo mladji? – Ako ovde trpe pritisak nudio im se posao u Etihadu…

Dr

Ako je samo primedba na moj komentar problematičan stav u iskazu pritisak na kabinsko osoblje. Lepo kažete čišćenje WC-a. Ja sam to znao a izbegao da navedem eksplicite. Da li pravila higijene dozvoljavaju da ista osoba čisti WC i deli hranu. Nekada su JAT-ovi kapetani kada ih posluže STW sa kafom, voćem ili kolačem osećali parfem iz njihovih ruku a sada će neka druga hemijska sredstva. A o fenomenalnih 130 000 dinara. Stari JAT-ovci verovatno pamte kad saberu dnevnice i platu koliko je to bilo. A verovatno pamte da su imali blok time isto kao i u Lufthanzi…

Pe

@Dragan Dragan.. Kako se ne bi secali starih dobrih vremena JAT-a. Dragane, imamo najmanje 300 milona razloga da ih se secamo 25 godina kasnije a i nasi unuci ce ih se secati.

Ne

Kompanija ce kao nesto da ustedi, time sto stjuardese, da ne bi slucajno blejale po frishopovima za vreme boravka na tranzitnom aerodromu, ciste kabinu. Kako, metlom, usisivacem ili nabadaju papirice kao cistaci parkova? – Stjuardi bi mogli da istovaruju i utovaruju prtljag. Trazili ste 2013 – gledajte.

Vl
Pe

Naravno da je dovoljno kapetane. Kakvi ekonomisti, takvi i podaci.

ne

od avio kompanije neko pravi nisko budjetnu kompaniju, vise sedista, krace linije, naravno cene ce biti kao i do sada, ne ekonomicnost se ogleda u nesagledavanju istinskih potreba u ovoj oblasti, kao da u Er Srbiji rade susteri, treba da se opredele oce li nisko budzetnu kompaniju ili sta. Sedista su ionako losa i jeftina, sada kad napucaju avion sede ce se kao u Wiz Eru, oni gabaritni koji imaju preko sto kila ima da placaju dva sedista , da negovorim o biznisu koji je i do sada bio tuga bozja za iste pare kao kod Etihada, zao mi je Er Srbije jer je to nacionalna kompanija moje zemlje Srbije, i treba da bude ponos i dika u ovoj oblasti, ali to lici na nas, nesto pokrenemo valjano onda sve zas….o, nekrivim rukovostvo Er Srbije jer nezmam sta su detalji koje niko naravno ne iznosi u javnost, citamo ono sto su nam servirali, u svakom slucaju zelim im puno uspeha ali cu sigurno koristiti udobnije varijante za svoje pare.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

04. Oct 2024.Pogledaj

Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

04. Oct 2024.Pogledaj