BEG airport status
Montenegro erlajns obnovio IOSA sertifikat Odrađena kontrola sigurnosnih i bezbednosnih standarda / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns obnovio IOSA sertifikat

Montenegro erlajnsu uručen je sedmi po redu IOSA sertifikat nakon kontrole načina rada kompanije od strane IATA-e, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, sertifikat je dokaz o uspešnom ispunjenju 810 strogo postavljenih sigurnosnih i bezbednosnih standarda, a IOSA kontrola operativnih službi ovog puta je bila uzdignuta na još veći nivo, jer je odrađena uz superviziju inspektora IATA-e.

– IOSA standardi imaju za cilj podizanje stepena sigurnosti i bezbjednosti u cijeloj avio-industriji i na njihovom razvijanju i unaprjeđenju se stalno radi.

Odrađena je kompleksna kontrola načina rada kompanije uključujući sigurnost i bezbjednost saobraćaja, organizaciju kompanije, letačke poslove, kabinsko osoblje, operativni centar, letačku operativu, zemaljske poslove i robnu operativu. – objašnjavaju iz Montenegro erlajnsa.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se zračni promet u Europi promjenio u posljednjih 25 godina?

Beduin: Tako je Beduin, i naravno da to još ni izbliza nije ono što bi trebalo biti (no da se razumijemo i na zapadu političari provode nepotizam, bogate se, uzimaju mito, zažmira na evidentan kriminal radi privatnih ili državnih interesa... pa se neke uhvati, a neke se, eto, ne uhvati ili se zažmiri na njihove…

19. Feb 2018.Pogledaj

Mrgud na: Ministar Vulin: Srbija modernizuje raketne sisteme PVO “Kub“

сад и ја морам да се позивам, а то никако не волим, на оно типа рекла-казала... елем, стари заставник ми је причао да пре него ће да дејствују са Куб, убацују се некакве картице које су су ствари подешене фреквенције управо за почетно радио-вођење ракете...и управо је ту сам Куб и најрањивији на ометање... а…

19. Feb 2018.Pogledaj

mateus na: Ministar Vulin: Srbija modernizuje raketne sisteme PVO “Kub“

Oni koji su za modernizaciju KUBa izgleda opet prave istu gresku. Ako je njima dovoljno oboriti 2,3,5 aviona za citav jedan sukob ne daj boze, onda tu nesto nije u redu. Koliko nam godina treba da popunimo jedinice Lazarom a tek koliko godina je potrebno za stvarnu duboku modernizaciju KUBa? Ako se radi samo sminkanje…

19. Feb 2018.Pogledaj

Banja Luka na: Ministar Vulin: Srbija modernizuje raketne sisteme PVO “Kub“

@Mrgud Pa čovjek ti krajnje dobronamjerno govori. Eto tu u Wikipediji odakle si našao taj tekst imaš i link šta je SARH. Pročitaj, vidjećeš o čemu se radi. Inače, kad smo kod "vrste" navođenja kod KUB-a, koje toliko pljuješ- SARH se koristi za većinu raketa za S-300. 5V55R, 5V55U, 9M82, 9M83, zatim rakete za "Patriot"-…

19. Feb 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se zračni promet u Europi promjenio u posljednjih 25 godina?

Alene, Pa nije Insbruck jedini aerodrom na koji slecu oni koji posecuju Tirol. Recimo ja sam leteo do Zurich-a i zatim rent a carom. Isli smo poslom kolega i ja pa smo morali biti mobilni izmedju sastanaka. Ima jos podosta opcija (a neke su i znatno brze i jeftinije). Postoji i jeftina opcija preko Friedrihshafena.…

19. Feb 2018.Pogledaj