BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Prve fotografije novog aviona Embraer Legacy 600 Vlade Srbije Letelica je 2007. godište i do sada je imala dva operatera / Foto: Rodrigo Beilner Garcia, Tango Six

[EKSKLUZIVNO] Prve fotografije novog aviona Embraer Legacy 600 Vlade Srbije

Tango Six ekskluzivno objavljuje prve fotografije novonabavljenog aviona Embraer Legacy 600. Fotografije su nastale 4. septembra na brazilskom međunarodnom aerodromu Recife (SBRF).

Kako smo danas prvi javili, Vlada Srbije dodaće svojoj floti kojom rukovodi njena Avio-služba letelicu koja je proizvedena 2007. godine.
 
 
 
 

Desna strana letelice / Foto: Rodrigo Beilner Garcia, Tango Six

Fotografije su autorsko delo potpisanog fotografa i ekskluzivno su ustupljene našem portalu. Nije dozvoljeno preuzimanje niti bilo kakva obrada fotografija bez naše eksplicitne dozvole.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A
B

Pa kupi im kad si tako velikodušan!

B

Ima se može se! Mada mislim da je preskroman, mogli su neki Airbus 330 Corporate Jet, ili barem A319.

Odgovori
D

Dali ste svesni da jedna Angela Merkel leti u jednom A-320 Starom 20 Godina.
Zašto bi Vučić leteo sa A-330 corporate jet ????
Gospodo suviše ste arogantni politički smešni a Ljudski još uvek zaglavljeni u 19 Veku.

P

Botlagh, nemoj biti toliko besan, sledeći put kad budu kupovali nešto prvo će tražiti tvoju dozvolu ;)
Platite par stotina evra poreza godišnje i onda mislite da imate pravo da odlučujete o celom budžetu (koji je ove godine oko 10 milijardi evra). Stvarno smešno.

Odgovori
G

Ja plaćam par hiljada evra poreza godišnje, je l’ smem ja da komentarišem?

Dok god ljudi misle da nemaju pravo da odlučuju o tome kako će se trošiti njihov novac, dotle i neće odlučivati, već će to raditi poluobrazovani ljudi bez dana radnog iskustva i bez obraza.

Lično ne mislim da Vlada Srbije treba da ima tri aviona. Ne treba da ima ni jedan. Jeftinije je iznajmljivati avion po potrebi. Ali, mora se pokazati koliko smo „jaki“.

N

A koliko si ti platio poreza od tih 10m ako nije tajna, jesi li vise od ovih Turaka i ostalih stranaca sto daju Srbadiji plate 150evra poneki gazda se otvori i za pelene, profit nose svojim drzavama jedino gde ulazu kratkorocno su lokalne plavuse od preko 182cm, vozaci i batleri… tako da nemoj se ni ti siriti previse.
Sto se tice ‘novog’ aviona – vrh je, mada je Vlada mogla verovatno i ustedeti rentirajuci od Prica onaj Falkon, a pritom koristiti za par klasa bolji avion, to je moje misljenje bas cudno da to nisu uradili ima li neko misljenje o tome?

P

Za letove u Evropi,
za ovako malu zemlju,
prikladniji bi bio neki klipni avion.

Odgovori
A

Зашто да путовање траје дупло дуже?

B

Utva Sova?
Nije još sertifikovana…

P

Imam jedino primedbe na kolor šemu, kad su ga već farbali mogli su bar da stave crvenu liniju umesto sive.

Odgovori
D

Nisu ga farbali uopšte samo su dodali natpise sa obe strane.

М

…па што не узе Сухој суперџет 100!??? еее…то је то, сви се куну у мајчицу Русију али кад је своје ду*е у питању онда Boing, Daso…Embraer…

Odgovori
B

Nema Suhoja polovnih :-)
ajde ne budi na kraj srca, i ovaj je iz BRIKS-a…

A

zato sto je duplo tezi i primetno veci? Pretpostavljam i skuplji za odrzavanje. Kao da poredite Golfa i A6

A

Suhoj SJ100 je regionalni avion do 100 putnika, odnosno ogroman avion za potrebe ovog tipa. Zasto se pravis pametan? Embraer sa kapacitetom do 15 sedista je najjeftinija varijanta od svih biznis dzetova.

А

@BB
Па 80% Ембраера ти држи Боинг. Тако да сви су намирени.

n

lep avion, bilo bi dobro da je nov, jeftiniji su od Falkona a i nisu losiji, dobar posao, mozda ko zna stigne i po neki KC-390.

Odgovori
M

@ Naredniče Miloje, na svakom mestu Vam je konstatacija da su Embraeri jeftiniji od Falcona a i da nisu lošiji. Mada iskreno govoreći, dosta je isplativije kupiti polovan avion sa malo naleta nego nov. Nov košta cc 27.000.000,00 $ a polovan zavisno od časova naleta i opšteg stanja između 6.750.000,00 $ i 13.000.000,00 $. Više od toga ne bi smelo da košta. Složićete se da je ipak velika razlika u ceni, a za zemlju sa skromnim budžetom poput naše zemlje, ipak se mora voditi računa o svakom teško zarađenom dolaru/evru. Evo linkova sa ponudama tih aviona: https://www.controller.com/listings/aircraft/for-sale/list/manufacturer/embraer/model/legacy-600
https://www.libertyjet.com/private_jets_for_sale/Embraer/Legacy%20600

D

Ma AN-2 bi ja njima dao.

Odgovori
I

Aplauz!

i

I to ispravan samo da poleti!

A

Bravo, super vest.

Odgovori
V

Zašto ga ne ofarbaju u boje srpske zastave crveno, plavo i belo negoovo ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Beli na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

@Stojko Naravno da ce biti jeftiniji nego ovaj kineski jer se pravi kod nas i slabijih je performansi. Nije tu nesto puno ulozeno, nije ni bilo dovoljno inzinjera da se koncentrisu na taj projekat, jer kako smo saznali u VTIu je svaki inzinjer radio po na nekoliko projekata.

17. Sep 2021.Pogledaj

Miloš77 na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Mora segledati sira slika. Upitanju je osvajanje sposobnosti razvoja i proizvodnje ne Pegaza nego bespilotnih borbenih sistema u Srbiji. Kinezi nam koliko je vec objasnjeno najvise pomazu u razvoju komandnih stanica. Poenta nije cena niti kolicina ovog prvog Pegaza nego onih budićih. Ja se nadam da nećemo ni praviti vise od 12-20 komada nego da…

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend