BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Prve fotografije novog aviona Embraer Legacy 600 Vlade Srbije Letelica je 2007. godište i do sada je imala dva operatera / Foto: Rodrigo Beilner Garcia, Tango Six

[EKSKLUZIVNO] Prve fotografije novog aviona Embraer Legacy 600 Vlade Srbije

Tango Six ekskluzivno objavljuje prve fotografije novonabavljenog aviona Embraer Legacy 600. Fotografije su nastale 4. septembra na brazilskom međunarodnom aerodromu Recife (SBRF).

Kako smo danas prvi javili, Vlada Srbije dodaće svojoj floti kojom rukovodi njena Avio-služba letelicu koja je proizvedena 2007. godine.
 
 
 
 

Desna strana letelice / Foto: Rodrigo Beilner Garcia, Tango Six

Fotografije su autorsko delo potpisanog fotografa i ekskluzivno su ustupljene našem portalu. Nije dozvoljeno preuzimanje niti bilo kakva obrada fotografija bez naše eksplicitne dozvole.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A
B

Pa kupi im kad si tako velikodušan!

B

Ima se može se! Mada mislim da je preskroman, mogli su neki Airbus 330 Corporate Jet, ili barem A319.

Odgovori
D

Dali ste svesni da jedna Angela Merkel leti u jednom A-320 Starom 20 Godina.
Zašto bi Vučić leteo sa A-330 corporate jet ????
Gospodo suviše ste arogantni politički smešni a Ljudski još uvek zaglavljeni u 19 Veku.

P

Botlagh, nemoj biti toliko besan, sledeći put kad budu kupovali nešto prvo će tražiti tvoju dozvolu ;)
Platite par stotina evra poreza godišnje i onda mislite da imate pravo da odlučujete o celom budžetu (koji je ove godine oko 10 milijardi evra). Stvarno smešno.

Odgovori
G

Ja plaćam par hiljada evra poreza godišnje, je l’ smem ja da komentarišem?

Dok god ljudi misle da nemaju pravo da odlučuju o tome kako će se trošiti njihov novac, dotle i neće odlučivati, već će to raditi poluobrazovani ljudi bez dana radnog iskustva i bez obraza.

Lično ne mislim da Vlada Srbije treba da ima tri aviona. Ne treba da ima ni jedan. Jeftinije je iznajmljivati avion po potrebi. Ali, mora se pokazati koliko smo „jaki“.

N

A koliko si ti platio poreza od tih 10m ako nije tajna, jesi li vise od ovih Turaka i ostalih stranaca sto daju Srbadiji plate 150evra poneki gazda se otvori i za pelene, profit nose svojim drzavama jedino gde ulazu kratkorocno su lokalne plavuse od preko 182cm, vozaci i batleri… tako da nemoj se ni ti siriti previse.
Sto se tice ‘novog’ aviona – vrh je, mada je Vlada mogla verovatno i ustedeti rentirajuci od Prica onaj Falkon, a pritom koristiti za par klasa bolji avion, to je moje misljenje bas cudno da to nisu uradili ima li neko misljenje o tome?

P

Za letove u Evropi,
za ovako malu zemlju,
prikladniji bi bio neki klipni avion.

Odgovori
A

Зашто да путовање траје дупло дуже?

B

Utva Sova?
Nije još sertifikovana…

P

Imam jedino primedbe na kolor šemu, kad su ga već farbali mogli su bar da stave crvenu liniju umesto sive.

Odgovori
D

Nisu ga farbali uopšte samo su dodali natpise sa obe strane.

М

…па што не узе Сухој суперџет 100!??? еее…то је то, сви се куну у мајчицу Русију али кад је своје ду*е у питању онда Boing, Daso…Embraer…

Odgovori
B

Nema Suhoja polovnih :-)
ajde ne budi na kraj srca, i ovaj je iz BRIKS-a…

A

zato sto je duplo tezi i primetno veci? Pretpostavljam i skuplji za odrzavanje. Kao da poredite Golfa i A6

A

Suhoj SJ100 je regionalni avion do 100 putnika, odnosno ogroman avion za potrebe ovog tipa. Zasto se pravis pametan? Embraer sa kapacitetom do 15 sedista je najjeftinija varijanta od svih biznis dzetova.

А

@BB
Па 80% Ембраера ти држи Боинг. Тако да сви су намирени.

n

lep avion, bilo bi dobro da je nov, jeftiniji su od Falkona a i nisu losiji, dobar posao, mozda ko zna stigne i po neki KC-390.

Odgovori
M

@ Naredniče Miloje, na svakom mestu Vam je konstatacija da su Embraeri jeftiniji od Falcona a i da nisu lošiji. Mada iskreno govoreći, dosta je isplativije kupiti polovan avion sa malo naleta nego nov. Nov košta cc 27.000.000,00 $ a polovan zavisno od časova naleta i opšteg stanja između 6.750.000,00 $ i 13.000.000,00 $. Više od toga ne bi smelo da košta. Složićete se da je ipak velika razlika u ceni, a za zemlju sa skromnim budžetom poput naše zemlje, ipak se mora voditi računa o svakom teško zarađenom dolaru/evru. Evo linkova sa ponudama tih aviona: https://www.controller.com/listings/aircraft/for-sale/list/manufacturer/embraer/model/legacy-600
https://www.libertyjet.com/private_jets_for_sale/Embraer/Legacy%20600

D

Ma AN-2 bi ja njima dao.

Odgovori
I

Aplauz!

i

I to ispravan samo da poleti!

A

Bravo, super vest.

Odgovori
V

Zašto ga ne ofarbaju u boje srpske zastave crveno, plavo i belo negoovo ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Paqe na: Švajcarska izlazi na referendum: Da li ste za nabavku višenamenskih borbenih aviona?

Tata Eskadrila/bataljon/divizion po Vama nisu jedinice? Po kojoj to "definiciji" su jedinice brigada/puk i više jedinice? Nemojte dalje objašnjavati s obzirom da se u neke stvari ne razumete.

10. Jul 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon 50 godina odlazi legendarni 747

Ali se VC25-A, vode u Boeingovim i drugim statistikama kao BBJ, odnosvno VIP avioni. Kao i masa drugih aviona šefova država i vlada koji su dio vojnih flota, ali se vode kao VIP (BBJ) avioni.

10. Jul 2020.Pogledaj

Slucajni znalac na: Hajde da pričamo o SEX-u

YU-SEX nije u vlasnistvu Air Pinka, a pravi vlasnike je sve samo nije rijaliti igrac. Avion je registrovan u posebnom AOC-u i za sad se koristi samo u nekomercijalnim letovima.

09. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend