BEG airport status
Mihajlović: Nije pregovarano o limitiranju putnika „Konstantinu Velikom“; Direktoru Aerodroma najviši sertifikat bezbednosti "Mi hoćemo da Niš i dalje ima rast broja putnika i da se i dalje razvija" / Foto: Južne vesti

Mihajlović: Nije pregovarano o limitiranju putnika „Konstantinu Velikom“; Direktoru Aerodroma najviši sertifikat bezbednosti

Tokom jučerašnje posete Nišu, ministarka Zorana Mihajlović govorila je i o davanju „Nikole Tesle“ pod koncesiju francuskoj kompaniji Vansi erports, pre svega, u kontekstu potencijalnih posledica koje ta koncesija može imati po niški aerodrom, prenose Južne vesti.

Iako je predsednik Aleksandar Vučić nedavno izjavio da je sa Vansijem ispregovarano da Niš, Ponikve i Morava mogu porasti do milion putnika u sledećih 12 godina, ministarka Mihajlović istakla je da „nije pregovarano o limitiranju putnika niškom aerodromu“.

Kako navodi taj medij, Mihajlovićeva je objasnila da pojedinosti ugovora za koncesiju beogradskog aerodroma nisu razmatrane:

– Mi hoćemo da Niš i dalje ima rast broja putnika i da se i dalje razvija. Nikakvih nema ograničenja niti kod koncesionara niti ovde. Vlasnik niškog aerodroma je Grad Niš, ne država. Naša sugestija ljudima na niškom aerodromu je da u strategiju razvoja uračunaju sve faktore na tržištu, pa i cene. –

„Niko ne ograničava niški aerodrom da se bavi samo lou-kost letovima“ / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Tim povodom Mihajlovićeva je, govoreći koliko je vlastima Niš bitan, istakla i brojke o ulaganjima u niški aerodrom:

– U prethodne dve godine pomogli smo Niš sa 6,5 miliona evra, bilo kroz opremu, bilo kroz novac. Ono što mi i dalje planiramo jeste dalje ulaganje od 7,5 miliona evra.

Naš interes je da se Niš razvija. Praviće se i kontrolni toranj 27 metara visine, koji će biti i za potrebe beogradskog, ako tamo nešto ne funkcioniše. –

Ministarka Mihajlović dodala je da niko ne ograničava Aerodrom Konstantin Veliki da se bavi samo lou-kost letovima, kao ni što beogradskom neće biti zabranjeno, već će zavisiti od koncesionara, pišu Južne vesti.

„Konstantinu Velikom“ priznanje za bezbednost

Prilikom posete Nišu, ministarka Mihajlović uručila je najviši sertifikat bezbednosti direktoru Aerodroma „Konstantin Veliki“ Vladici Đurđanoviću i istakla da takav sertifikat ima i „Nikola Tesla, prenose Južne vesti.

Međutim, iz tog niškog preduzeća nikada nisu želeli da dostave sistematizaciju radnih mesta kako bi se znalo ko je sve zadužen za bezbednost na aerodromu, navodi taj medij i dodaje:

– Dok je ranije takve zahteve direktor Đurđanović ocenjivao kao nerazumne i nejasne, direktor Regionalne razvojne agencije Jug Bojan Avramović pravdao je u debati Južnih vesti nedostavljanje dokumenata, koje je Poverenik Rodoljub Šabić naložio i zbog čijeg nedostavljanja je propisao kazne za nišku vazdušnu luku, kao mere protiv terorizma. –

Komentari

G

Nije baš tako kako jeste…
Ali ova izjava možda može biti u kontekstu izborne kampanje u kojoj je ministarka stalno – prema njenoj izjavi od pre samo dva dana.
Ugovor će napisati koncesionar a naši „stručnjaci“ će potpisati.

Odgovori
V

Gane87,

Ugovor su napisali koncesionari, tačno.
Nasi će potpisati, i ovo je nažalost tačno.

J

Do sada su nas naučili da je ovo normalno za sve naše ekipe na vlasti.
Mi , mi možemo samo da se spremimo za plaćanje ceha.

Odgovori
V

Nagradni pitanje je ko od njih dvoje laže.
Dodatno nagradno pitanje je zašto laže!

Odgovori
A

E da. Upravo tako Vladimire. Tko i zašto!?!?!?!

1

Od ova dva pitanja, odgovor na „zašto“ je relativno lako. Nešto se sprema nepovoljno. A odgovor na „ko“ ćemo morati još pričekati.

M

Nagradno odgovor je obadvoje!
Dodatni nagradni odgovor je, jer im se može i nikakve odgovornosti nemaju jer mi ćutimo.

M

Jedne kaze predsednik. Par nedelja kasnije sasvim nesto drugo kaze ministarka.
I, sta je onda istina?

Odgovori
d

Ja bi smeo da se kladim da ce biti kako je Zorana rekla. Nema sanse da bi ona nesto ovako rekla da nije dogovorila sa Vucicem prethodno.
Ono prvo se Vučić sigurno izleteo pa promenio misljenje kasnije. Ima on nekoliko savetnika oko sebe koji nisu losi.

Uf jos samo da propadnu pregovori o koncesiji pa bude super…

M

Ne znam samo gde su ti savetnici bili dok se dogovarao sa koncesionarima da se Nis limitira na milion putnika. Bojim se da ce ovog puta morati da urade kako su se dogovorili.
A ako ne urade – platicemo svi mi „vansiju“. Kostace nas to vise nego slike Leonarada da Vansija….

A

Dvije kontradiktorne izjave, one predsjednika i ove ministrice.

I sada imamo samo dva moguća odgovora:

Ili je predsjednik rekao nešto tako veliko i precizno (tako nešto se ne baca iz rukava i „ne padne napamet“ samo tako)

ili je vlast promijenila retoriku (nadam se i ponašanje) zbog pritiska javnosti.

Ako je ovo drugo onda super. Nije problem ako vlast pogriješi, ne zna, zaleti se, u dobroj namjeri napravi nešto loše, ali je problem ako to ne uvidi i dalje forsira na nečem lošem. No, ako vlast (pod pritiskom javnosti) ustanovi da je pogriješila i potom ispravi takav stav onda je to pohvalno.

I nadam se da je ovo sada ad acta, da u ugovoru o koneciji neće biti ove stavke. Kao što se i nadam da će i ostali uvjeti koncesije, tj. cjelokupan ugovor biti dostupan javnosti da se može i ostale negativnosti „korigirati“. Jer u protivnom, da predsjednik nije iskočio sa ovom izjavom, isto bi bilo u ugovoru, mi to ne bi znali, i kad bi saznali bilo bi prekasno. Više se ne bi moglo promijeniti.

Odgovori
B

Zelis kazat kako je AV zavapio za pomoci kad je to izvalio?

V

Zadnja vest je da se još uvek taj član ugovora o eksluzivnosti nalazi u ugovoru. Razmišlja se kako da se izbaci, ali da ostane na snazi.

Aneks? Hahahahahaha!

M

Alene,

Sve i da prihvatimo da se pod pritiskom javnosti sada politika nateze sama sa sobom i (malo teze) sa koncesionarom – zar cela ova igranka sa kontradiktornim izjavama najpre predsednika a potom i ministarke, nije upravo dokaz koliko se ovaj posao radi neozbiljno?

Ako neko ozbiljno pregovara uzevsi u obzir sve parametre, onda taj ozbiljni pregovarac (pre nego sto izadje pred javnost i isprica ono sto je ispricao predsednik) angazuje ozbiljan tim i ozbiljno proanalizira koji su moguci potencijali Nisa. Onda se sagledaju I Temisvar, i Cluj i Tuzla i Pristina i Skoplje, kao i planovi ljudi sa Konstantina, pa se tek nakon toga izlazi pred koncesionara, i tek na kraju pred javnost.
Ako ste vi kao volonter i entuzijasta sagledali koji potencijal ima Konstantin – kako je moguce da to „ozbiljni“ pregovaraci iz nase vlade nisu videli u svojim ozbiljnim analizama? Nesto tu nije bas kako se javnosti predstavlja.

Slazete li se, Alene?

A

Apsolutno. Pa o tome i govorim cijelo vrijeme. Da jedna strana koja ima super plaćene naj-stručnjake pregovara sa vrlo nisko plaćenim i hmmmmm. eto ne baš tako stručnim. Koncesionat samo čeka takva.

U svakom slučaju kontradiktorne informacije ne čine ništa dobro pregovorima o koncesiji i nikao ne odaju dojam profesionalizma i da druga strana zna što hoće i što radi. A prva strana će to i te kako znati iskoristiti.

M

Alene,

Ja se od pocetka bojim da cete na kraju biti u pravu u svakoj vasoj tezi vezano za ovu avanturu.
Dobro ce biti ako se u medjuvremenu ne pojavi jos nesto gore sto ni vi niste mogli predvideti.
O ozboljnosti nasih „pregovaraca“ najvise govori ovaj poslednji biser. I vase pitanje – ko ovde ne govori istinu? Nijedna ozbiljna pregovaracka ekipa u bilo kom poslu ovakve gluposti ne pravi.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Ja mislim da je ovo očigledan primer Lost in translation. Pod jedan, nigde nisam napisao da će doći do rekonfiguracije A380. Naprotiv smatram da je A380, ovakav kakav je danas, preživeo svoje. Pod dva, novi motori će omogućiti stvaranje sasvim drugog, novog, aviona, da li Boeing, da li Airbus, svejedno. Taj avion će sa dva…

18. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Obzirom da je ovo analiza stanja Jet Airwaysa zar nije logično pomenuti više opcija od samo jedne? Ukoliko se ne sagledaju sve moguće opcije, analiza je nepotpuna.

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

Mozda nikad ni mi ni vi necemo razviti jednog predatora ili reapera ali razvijati, proizvoditi daj boze i izvoziti manje zahtjevne letjelice za nadzor, izviđanje, korekciju paljbe, protupozarnu zastitu, traganje i spasavanje.... Svakako bi bilo dobro od zaposljavanje domace pameti, zaradu i dr. Stoga takve projekte trebalo bi pordzavati i kod nas i kod vas!…

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206

Mislim da su to pripreme za odlazak u berbu Kiowa... Neznam koliko ih je jos ostalo?? Znam da je i Grcka nedavno jos uzela nesto za uporabu nesto za kanibalizaciju!

18. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend