BEG airport status
LYBE 2311:00 Z 310°04KT 1200 R12/1000N R30/1700U BR BKN003 OVC006 00/00 Q1001 R12/2///95 BECMG 2000 BKN005 OVC010=
[FOTO] Prvi Boing 737 otišao u večna lovišta: „November Fox“ na kilo Avioni se obično "seku" po unapred određenom planu, po sekcijama

[FOTO] Prvi Boing 737 otišao u večna lovišta: „November Fox“ na kilo

Nekada slavna flota Boinga 737 jugoslovenskog nacionalnog avio-prevoznika od pre neki dan počela je da se smanjuje, na način na koji ova vrsta aluminijuma verovatno jedino i može da se isplati. „YU-ANF“ prvi je izgubio svoje motore, rep i druge segmente strukture.

Nekada verovatno u jednoj od najlepših odora, potom u prihvatljivom rešenju, zatim u možda najružnijoj šemi bojenja, da bi igrom sudbine na kraju svog veka izbegao svojevrsni stid svoje matične kompanije u formi „nekompromitacije brenda“ (prelaženje 737-ca u „Aviolet“).

Srećom, kako je Tango Six prvi javio, nacionalna avio-kompanija planira da letelicu registracije „YU-AND“ najverovatnije donira muzeju po njenom izlasku iz aktivne službe, opet najverovatnije, 2020. godine. „November Deltu“ spasava mladost. „Fox“ nije bio te sreće.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

z

YUANK,F,W,J.H,,I,V idr su u vlasnistvu R.Srbije a YUAON,I dr.su iznajmljeni vazduhoplovi.Da pojasnim mladim kolegama sa O su iznajmljeni vazduhoplovi.

Odgovori
D

Iza hangara je ANH, vec ocerupan odavno, ali ceo, kao i 3 B727, 737-200, i ostatci ANS.
Jedan od B727 je AKF, donacija muzeju,koji nikada videti nece (azurnost muzeja).
AON je bio 737-300
AOO je bio 737-400, koji je pao u indonezij po povratku vlasniku

Odgovori
S

Hvala na odgovoru.
Mozes mi samo reci koji je to ANS? Ne mogu naci podatke o njemu.

L

YU-AON vraćen lesoru pre 6-7 godina. Avion je odmah nakon vracanja rashodovan negde u Irskoj ili Velikoj Britaniji. ANF je stigao odmah iza ND koji je uz NI i NK još uvek plovidben sa odličnim operativnim karakteristikama. Još uvek relativno mali potrošač a održavanje rade iskusni ljudi iz JAT tehnike koji prosto obožavaju Boeing. Btw Jat tehnika ima izuzetno iskustvo i znanje kao i kompletne alate za Boeing

Odgovori
N

Hvala na odgovoru.Ako je AON vracen znaci li to da je bio iznajmljen a ne u vlasnistvu Jat-a?

S

Tacno tako

D
b

U njega sam ugradio,svojevremeno,kompresor za sistem za vodu.Jedan od cetiri B-737-300 koji su dosli bez njih.Svi ostali su ih imali ugradjene kad su isporuceni JAT-u.Posao vodio ing.Skobla M.
Eeee,kakva su to vremena bila.

Odgovori
I

Kako je to mogao biti lep restoran negde u blizini aerodorma…

Odgovori
A

Da bas!!! Ali nazalost nema na nasim prostorima pameti za takvo sto! Steta!

S

Navodite da je YU-ANF prvi izgubio rep i motore ali nije li YU-ANH bio prvi ocerupan zbog rezervnih delova?
Da li je YU-ANH jos uvek na stajanci kod Jat Tehnike ili uopste vise ne postoji?
Hvala unapred na odgovoru.

p.s. Ukusi su razliciti. Meni se odora br. 2 najvise svidja ali se potpuno slazem da je broj 3 najruznija

Odgovori
d

mislim da je YU-AHH privi otisao u kobaje i to kao donor…

N

Izvorno bi trebalo da je JAT nabavio devet aviona B737 u periodu 1985-1988,svi serije 300
Cetiri su u Aviolet-u(AND,ANI,ANJ i ANK)
Pet bi trebalo da je u procesu rashoda(ANF,ANH,ANL,ANV i ANW)
Jedino ne znam status AON?Nabavljen naknadno kao polovan?

J

@Nebojsa, mislim da je AON bio B737-400 i on je vec duze vremena rashodovan negde u Engleskoj.

N

Svuda sam nailazio na podatak da je u pitanju serija 300 (AON)
Znaci i on je zavrsio karijeru

J

@Nebojsa, moje izvinjenje na ovaj B737-400 sam mislio. Oscar Sierra je u pitanju https://m.planespotters.net/airframe/Boeing/737/YU-AOS-JAT-Airways/r7xbHP3Y

С

Са једним од њих сам, можда баш са овим, 19. септембра 1988. одлетео из Београда у Загреб, на служење војног рока

Odgovori
A

I ja. Smo par dana radnije iste te 1988. iz Zagreba za Skopje.

D

I ja. 15.septembar 1989. BEG-TGD B737.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Banjalucanin letac na: Nova linija: Od aprila moguć let Banjaluka-Moskva, vode se pregovori sa jednom „privatnom kompanijom“ iz Rusije

@Beli pa Bec je donekle i blizi recimo u odnosu na Frankfurt ili Berlin gdje ima negdje oko 1400 km do BL, gdje je potrebno oko 19 sati putovanja autom. Ali putovanje sa autom iz tih destinacija je dosta skuplje nego avionom, koliko samo treba za gorivo i putarine. Ali isto tako da ne govorim…

23. Jan 2019.Pogledaj

SINGAPURCANAC na: Er Srbija uvodi direktne celogodišnje letove ka sedam novih destinacija: Prvi put za Madrid i Barselonu; U planu uspostavljanje i sezonskih linija za Nicu i Zadar

Madrid, bcn, i Krasnodar. Fala je dragom bogu da su se pameti prizvali. Još da budu povezane sa Bl, pa da ko čovek idem biciklom na odmor.

23. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend